Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

160cm ja 110kg

Vierailija
12.10.2010 |

Mistä lyhyt mutta lihava nuori nainen löytää housut? Niille löytyisi muokkaajakin mutta mitään edes melkein sopivia ei tunnu löytyvän.

Jos sovittaa "isojen tyttöjen" mallistoa niin vyötärö on niissä niin korkea että se yltää melkein rintoihin.

Lahkeet saisivat maltillisesti leventyä pohkeesta alaspäin. Ei mitään pillihousuja.

Joskun löysin seppälästä ihan perus mustia housuja hiemen levenevällä lahkeella ja kavennuksella ja lyhennyksellä niistä tuli oikein passelit.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin täytyy tyytyä niihin vähän ikävämpiin ja rumempiin.

Vierailija
2/32 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaten Haloselta löytyy hyviä merkkejä. Yllättäen myös Vero Modalla on juurikin tuollaisia perushousuja, joista lyhennyksellä saa passeleita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos MorreD asiallisesta viestistä :)

Tiedän painoni olevan terveysriski, sitä en kysynyt.

Vierailija
4/32 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laskemaan vyötäröä. Sehän ei ole mikään kovin ihmeellinen juttu (erillistä vyötärökaistaletta siirretään).

Vierailija
5/32 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kestäis tuollaista painoa. Mulle tuli 6 kiloa ja sekin jo tuskastutti iha kypällä.

Onneks karissu pois..

(asian vierestä)

Vierailija
6/32 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta oletko sä jo tosi iso kokoinen? En osaa kuvitella miltä näyttää tuon painoinen ihminen, paljonko vyötärönympärys tai vaatekoko? T:Saman pituinen mutta en ihan puoliakaan sun painoinen.

Vierailija
7/32 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kivoja malleja, varsinkin suorista housuista. Itselläni on yhdet äitiyshousut käytössä vaikka alan olla pikkuhiljaa ihan normipainoinen raskauden jäljiltä, silti vielä kivat jalassa ja tyylikkäät!

Vierailija
8/32 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus 161, paino oli 109,4

Lantio 136

Napa 113

pömppis (navan ja lantion välissä) 135

Rinnanymp 119

Reisi 83

Pohje 43

Alli 41,5

Rinnan alta 98

Vierailija
9/32 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta oletko sä jo tosi iso kokoinen? En osaa kuvitella miltä näyttää tuon painoinen ihminen, paljonko vyötärönympärys tai vaatekoko? T:Saman pituinen mutta en ihan puoliakaan sun painoinen.

painan nyt 56 ja vaatekoko 34, kun painoin 67-8 oli vaatekoko 38, veikkaan että ap:n vaatekoko on 46 tai 48? Sen kokoisia vaatteita näkyy kyllä monessakin liikkeessä.

Vierailija
10/32 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nyt riippuu todella paljon vartalon mallista, että msitä löytyy sopivat housut. Mutta kannattaa kattoa myös veromodan ja onlyn housuja, sieltä välillä löytyy todella yllättäviäkin kokoja ja istuvuus (ainakin minulle)yleensä parempi kun seppälän tai lindexin.

Vierailija
11/32 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lantio 130cm

Vyötärö 139cm

Rintojen alta 111cm

ap

Vierailija
12/32 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla siis ongelmana lähinnä tuo vatsan koko. Nuita makkaroita ei mihinkään saa tungettua.

Vierailija
13/32 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteita löytyy mm. H&M (etenkin housut kivoja), Lorella (tätimallia monessa mutta paidat kivoja, rintsikat jne.) sekä Misura (nettikauppa). Kehottaisin kyllä minäkin että laihduta, et usko miten olo paranee kun saat painosta pois kymmenenkin kiloa..!

t. nykyään 94kg

Vierailija
14/32 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastuin jonkinlaiseen syömishäiriöön eikä ruoka enää maistunut. Painoin alimmillani 60kg. Joten tiedän kyllä että kevyempänä oli PAAALJON helpompaa. Jotenkin se paino vaan raskauden myötä lähti nousuun ja nousi vaan.

Vierailija
15/32 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaten Haloselta löytyy hyviä merkkejä. Yllättäen myös Vero Modalla on juurikin tuollaisia perushousuja, joista lyhennyksellä saa passeleita.

että vero moda ei kyllä tee vaatteitä yli sata kiloisille. itse olen 166cm/60kg ja vero modassa käytän m-kokoa, eli jos kaksi kertaa minun painoinen käyttää kahta kokoa isompaa niin tulee aika tursuavaa jälkeä.

mun vinkki on oikeankokoisten vaatteiden etsimistä helpompi: laihduta. saat elää normaalimittaisen elämän, on aika turhaa menettää 10 vuotta vaan sen takia, että tykkää syödä.

Vierailija
16/32 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja laihduttaminen käy harvalla kädenkäänteessä. Sillä aikaa olisi kiva pukeutua johonkin...

Uskomattoman typeriä vastauksia taas ollut täällä!

Vierailija
17/32 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä laita housuja, ei todellakaan näytä hyvälle.

PUolet painosta pois!

Vierailija
18/32 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä oikeudella te käskette kenenkään laihduttaa? Ap ei kysynyt teiltä laihdutusohjeita.

Ap, suosittelen minäkin Lindexin Base-mallistosta short-merkittyjä farkkuja. Niitä ei lyhyen, mutta muuten ison tytön tarvitse modifioida.

Vierailija
19/32 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa on 50kg liikaa!

Vierailija
20/32 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla ei olisi varmaan käynyt muuten mielessäkään laihduttaminen...

Tunnetteko nyt itsenne, laiduttajaneuvojat, todella älykkäiksi ja fiksuiksi?