160cm ja 110kg
Mistä lyhyt mutta lihava nuori nainen löytää housut? Niille löytyisi muokkaajakin mutta mitään edes melkein sopivia ei tunnu löytyvän.
Jos sovittaa "isojen tyttöjen" mallistoa niin vyötärö on niissä niin korkea että se yltää melkein rintoihin.
Lahkeet saisivat maltillisesti leventyä pohkeesta alaspäin. Ei mitään pillihousuja.
Joskun löysin seppälästä ihan perus mustia housuja hiemen levenevällä lahkeella ja kavennuksella ja lyhennyksellä niistä tuli oikein passelit.
Kommentit (32)
Ole itte hiljaa!
Olen raskausaikana painanu joskus 100 kiloa. ja pituutta 160 senttiä. Ja ap on siitä vielä pulleampi..
Kyllä pitää sanoa. Olen laihtunut sittemmin, painan nykysin 60 kiloa ja anteeksi nyt mutta tämän pituselle vielä 10 kiloa olisi normaalipainoa.
Noista kiloista lähtee helpolla. Nyt ruokailuihin järkeä käteen, vähän pikkuhiljaa lisäten liikuntaa ja vuoden kuluttua menee paremmin.
Jos ei mahdu mihinkään vaatteisiin niin voisi vähän miettiä miten niihin vaatteisiin mahtuisi.
T. kakkonen
... on suomalainen firma, joka valmistaa housuja 4:lle eri vartalotyypille aina kokoon 54 saakka. Suosittelen lämpimästi. Ovat vähän hintavanpia kuin H&M ja lindex:t ja muut, mutta todella laadukkaita ja tosiaan saman housun saa 4:llä eri mallilla samasta koosta.
Asun Pirkanmaalla ja Ideaparkissa on NP:llä oma liike. Lisäksi Stokkat ja Sokokset ja Lorellakin myy NP:n mallistoja.
Tehtaanmyymälässä Hollolassa taas on usein poistoja kivaan hintaan....
Löytyy myös nettisivut tsekkaa sieltä...
Ja vinkkinä kaikille muillekin kuin "isoille tytöille" NP tekee samat 4 eri mallia alkaen koosta 36...
Oletpa hieno ihminen!
Ilman tuotakin neuvoa ap ei olisi voinut jatkaa varmaankaan elämäänsä...
Lindex, Kappahll, HM, Seppälä. Myös tavarataloista löytyy kivoja, varsinkin Tarjoustalossa ihan yllättävän kivoja housuja isommillekkin, kannattaa käydä ;)
t.168cm ja 95kg
JOS AP KYSYI, MISTÄ LÖYTÄÄ SOPIVIA HOUSUJA NIIN MIKS HEMMETISSÄ TE TYHJÄPÄÄT MOUHOATTE JOSTAIN LAIHDUTTAMISESTA !?!?!
Pitäkää huoli omista kiloistanne, joita teillä kaikilla on varmaan TODELLA vähän :) buahahahahha, oikeita penaalin terävimpii taas täällä liikenteessä !
Ap toivon, että löydät kauniita vaatteita näiden joidenkin harvojen ja hyvien vinkkien perusteella !
Hurjaa ajatella, et tässä olisi 60 kiloa lisää. Mutta joo, onhan sulla tota leveyttäkin tosiaan. Oman vyötärö kun on 60 senttiä:) Mutta joo tosiaan ihan ohi aiheen. Tohon housu asiaan en osaa sanoa muuta, kun että yks mun tosi lyhyt ja leveä kaveri teettää housut ompelijalla, koska ei löydä mieleisiä kaupasta.
...on ihan turha sönköttää kauneudesta tai upeudesta. Toki ihminen itsessään voi olla upea, mutta harva lyhyt satakiloinen on kropaltaan. On ehkäpä hieman asiatonta muistutella laihduttamisesta, mutta joskus se muiden tekemä "herättely" on kyllä paikallaan. 110kg painava 160cm ei ole useinkaan tyytyväinen ulkomuotoonsa, sairaudet vaanivat kulman takana ja vaatteita on tosiaankin vaikea löytää. Siinä on ihan turha osoitella takaisin sormella hoikempia kanssasisaria...
JOS AP KYSYI, MISTÄ LÖYTÄÄ SOPIVIA HOUSUJA NIIN MIKS HEMMETISSÄ TE TYHJÄPÄÄT MOUHOATTE JOSTAIN LAIHDUTTAMISESTA !?!?! Pitäkää huoli omista kiloistanne, joita teillä kaikilla on varmaan TODELLA vähän :) buahahahahha, oikeita penaalin terävimpii taas täällä liikenteessä ! Ap toivon, että löydät kauniita vaatteita näiden joidenkin harvojen ja hyvien vinkkien perusteella !
sopivia housuja löytää kun pudottaa "muutaman" kilon. eli täällä on vastattu suoraan kysymykseen suoralla vastauksella. ja tosiaan, pidänkin huolta omista kiloistani, siksi ei tarvitse pohtia, löytyykö koko maasta sopivia housuja.
Tosi tyhmiä vastauksia riittää tässä ketjussa.
JOS AP KYSYI, MISTÄ LÖYTÄÄ SOPIVIA HOUSUJA NIIN MIKS HEMMETISSÄ TE TYHJÄPÄÄT MOUHOATTE JOSTAIN LAIHDUTTAMISESTA !?!?! Pitäkää huoli omista kiloistanne, joita teillä kaikilla on varmaan TODELLA vähän :) buahahahahha, oikeita penaalin terävimpii taas täällä liikenteessä ! Ap toivon, että löydät kauniita vaatteita näiden joidenkin harvojen ja hyvien vinkkien perusteella !
sopivia housuja löytää kun pudottaa "muutaman" kilon. eli täällä on vastattu suoraan kysymykseen suoralla vastauksella. ja tosiaan, pidänkin huolta omista kiloistani, siksi ei tarvitse pohtia, löytyykö koko maasta sopivia housuja.
Mulla on se onni, että olen aapeetä pidempi. Olen 174 cm ja painan 120 kiloa. Hyvin löytyy vaatteita Lindexiltä, Seppälästä, Sokokselta, KappAhlista ym. ja kirppiksiltäkin.
Vaatekokoni on 48-52 , mallista riippuen.
kun joku seuraavan kerran kysyy hyviä lastenvaunumerkkejä, kannattaa vastata, että anna sille vauvalle puuroa, niin kasvaa nopeasti ja sitten vaan alle sitä bemaria. Ei se vauva mitään vaunuja tartte, kun vaan ruokaa annatte...
Av taas parhaimmillaan. :(
mistä löytyy housuja, laihduta. Sehän se on nätti näky kun 110kg nainen jäätyy tuonne viimaan persepaljaana.
Tälläisenä 90kg ja 163 senttisenä vastaan että on kauniimpaa kun tunkee ne läskimakkarat sinne housujen sisälle ja että se housun vyötärö ulottuu mieluummin sinne lähes rintoihin kuin että ne makkarat roikkuu housun vyötärön päällä. Olokin on paljon mukavampi kun vielä pusero/paita on sen verran pitkä että läskit jää kunnolla paidan alle.
Itse käytän kokoa 46 niinpä ajattelisin että sinun kokosi on jotain 52 eli yksi koko on noin 6kg. En nyt osaa sanoa mistä ostaa housut, minusta isojen tyttöjen vaatteita on nykyisin lähes joka kaupassa.
Mä tilasin yhdet ja ne on ihan passelit lahkeista, vaikka yleensä joudun lyhentämään "metritolkulla". Hintaa oli jotain 39e, eli ihan edulliset mun mielestäni.
t: 164cm 113kg