Kuinka kauan tapailitte, ennen kuin aloitte seurustelemaan?
Kommentit (40)
niin paljon että kannattaa seurustella?
toisella kerralla sovimme että emme enää tapaile muita.
ja se oli auttanut selvittämään mitä oikeasti haluan ja en halua.
Tietysti siinä vaiheessa tiesin vasta että haluaisin panostaa tähän suhteeseen, en etten enää koskaan seurustelisi kenenkään muun kanssa. Jos olisin sen tiennyt, olisin mennyt naimisiin heti, mutta eihän se ole mahdollista.
t. se joka alkoi seurustella toisella tapaamisella
Mistä tiesitte heti niin pian että pidätte toisistanne niin paljon että kannattaa seurustella?
ja se oli auttanut selvittämään mitä oikeasti haluan ja en halua. Tietysti siinä vaiheessa tiesin vasta että haluaisin panostaa tähän suhteeseen, en etten enää koskaan seurustelisi kenenkään muun kanssa. Jos olisin sen tiennyt, olisin mennyt naimisiin heti, mutta eihän se ole mahdollista. t. se joka alkoi seurustella toisella tapaamisella
Mistä tiesitte heti niin pian että pidätte toisistanne niin paljon että kannattaa seurustella?
Itse olen 36 v, mies 41 v. Muutaman viikon jälkeen puhuimme asiasta, että emme tapaile muita, ja että jos suhteen haluaa lopettaa, pitää siitä erikseen ilmoittaa. Mielestäni tapailun ja seurustelun ero on mm juuri siinä, että tapailun voi vaan lopettaa ilman että siitä pitää toiselle erikseen ilmoittaa. Seurustelu lopetetaan virallisesti "jättämällä". Emme tosin vieläkään tiedä, haluammeko olla loppuelämäämme yhdessä, menneisyys painaa molemmilla ja kuvioissa on lapsi (minun), mutta olemme puhuneet ja sopineet, että sitoudumme suhteeseen jossa otamme selvää siitä, haluammeko olla loppuelämämme yhdessä.
Molemmat tiesimme, että jos suostun tapaamaan hänet toisen kerran, se johtaa avioliittoon. Ennen ensitapaamista oli keskusteltu muutama viikko meilitse ja puhelimitse. Asuimme eri paikkakunnilla.
varsinkin jos tapailua on takana kauan.
en oikeastaan tiedä. Me vaan tavattiin koko ajan eikä mitenkään sovittu, että seurustellaan.
en oikeastaan tiedä. Me vaan tavattiin koko ajan eikä mitenkään sovittu, että seurustellaan.
Sanon että seurustelumme alkoi silloin kun olimme ekoilla treffeillä. Olisi varmaan pitänyt jokusen viikon treffailun jälkeen kysyä "Alaksä olee mun kaa?".
Sanon että seurustelumme alkoi silloin kun olimme ekoilla treffeillä. Olisi varmaan pitänyt jokusen viikon treffailun jälkeen kysyä "Alaksä olee mun kaa?".
Tosin meillä mies kyllä kutsui parin kuukauden "tapailun" jälkeen mua tyttöystäväksi mistä ainakin itse päättelin, että yhdessä ollaan. Toisaalta olisi muutenkin ollut vähän hassua jatkaa deittailua tutustumismeinigillä, kun kummiskin oltiin tunnettu jo vuosia, samassa kylässä kun asuttiin =)
ihan oikeesti. (ja nyt ollaan seurusteltu 8 vuotta )
päivää olimme tapailleet kunnes otettiin puheeksi että kai tässä nyt ollaan vähän vakavammalla mielellä matkassa. Minä olin 24 ja mies 20. 2kk tuntemisen jälkeen muutettiin yhteen.
oisko tavattu peräti 3 kertaa ennen kuin alettiin seurustelemaan. Puolen vuoden päästä mentiin kihloihin 21-vuotiaina, eli kohtuu nopeaa toimintaa :)
Yhteisiä vuosia takana nyt 12.
en osaa sitä muuten kuvailla :)
-18
niin paljon että kannattaa seurustella?
tavattiin pitkällä aika välillä (ei siis tunnettu millään lailla etukäteen), kolmannelta jäin miehen luokse. Takana 6 vuotta, joista pian 2,5v naimisissa ja kaksi lasta.
joten kyllä se heti oli seurustelua kun alettiin yhessä oleen. Tais mennä viikon verran aikaa ja sen jälkeen ollaan yöt yhdessä vietetty, muutamia poikkeustapauksia lukuunottamaatta, viimeset 9 ja puol vuotta.
Me alettii seurustella heti ensitreffeillä ja parin päivän päästä muutettiin yhteen. Tosin oltiin siinä vaiheessa tunnettu jo 3v. Eli siis tutustuttiin yhteisten kavereitten kautta aluksi ja vähitellen ystävystyttiin. Nyt ollaan naimisissa ja esikoista odotellaan.
sovitteko ihan että seurustelette, vai mistä tiesitte että olette pari?
Keskustelimme että haluamme seurustella vakavasti ja teimme päätöksen ettei muita tapailla. Samaan aikaa suhde muuttui muutenkin läheisemmäksi fyysisellä sekä tunnetasolla
t. neljän kuukauden päästä seurustelun aloittanut
heti ensi tapaamisesta