Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voi apua, mitä teen miehen kaverin kanssa

Vierailija
12.10.2010 |

Meillä on ollut pitempään flirttiä, ja myönnetään, olen ollut kovastikin ihastunut. Välillä enemmän, välillä vähemmän. Tuossa pari kuukautta sitten suutelimme (ensimmäisen ja viimeisen kerran), ja sen jälkeen selvittelimme välejämme: mitenkään ei edistetä juttuamme, emmekä halua loukata ketään, eli pysytään vaan kavereina ja business as usual. Ja niin on mennytkin sen jälkeen. Olemme perheinemme läheisiä tuttavia.

Mutta nyt hän soitti minulle, ihan tikusta asiaa -puhelun. Ja sai taas tunteeni lentoon. Voi kääk, miten tästä pääsee ikinä eroon? Pitääkö meidän kuitenkin vaan naida, jotta päästään eroon tästä poltteesta?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olet jo pettänyt miestäsi ja minusta hänen oikeus tietää asiasta. Sen jälkeen hän voi päättää haluaako jatkaa vielä sinun kanssasi.

Vierailija
2/12 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kuitenkin vaan vähentäisit yhteydenpitoa?? Äläkä puolustele pettämistä millään pakolla, varmaan miehesikin kohtaa viikottain polttelevia naisia eikä kuitenkaan nussi niitä kaikkia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet kuten sovitte. Tämä on sinulle loistava tilaisuus harjoitella itsehillintää.

Vierailija
4/12 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se miehesi kaveri taida olla oikeasti mikään kaveri. Minkälainen hyypiö yrittää iskeä kaverinsa vaimoa? Aika sika.

Vierailija
5/12 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jso miehesi olisi ihastunut sinun kaveriisi niin mitä toivoisit hänen tekevän?

Siinäpä vastaus myös omaan kysymykseesi.

Vierailija
6/12 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei juurikaan kahdenvälistä yhteydenpitoa. En mä sitä halua vähentää, eikä kukaan meistä halua.

Eikä se mua yritä iskeä, kyllä tää on molemminpuolista. Siis ei kumpikaan yritä iskeä, mutta, no...

Joo, huoh, kyllä kai se on vaan yritettävä pysyä ruodussa. Vaikka suudelmasta päätellen seksi olis ihanaa...

Vierailija
7/12 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miettisin suhteen aloittamista ihastuksen kanssa ja miehen jättämistä. Suhteessa on jotain pielessä jos ihastuu toiseen.

Vierailija
8/12 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuutoselle:

itse asiassa toivoisin että olisi, ja voitaisiin harrastaa parinvaihtoa :D

Vierailija
9/12 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miettisin suhteen aloittamista ihastuksen kanssa ja miehen jättämistä. Suhteessa on jotain pielessä jos ihastuu toiseen.

mys hyvässä suhteessa

Vierailija
10/12 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen suhde jossa ei ihastuta muihin on intohimoisempi ja myös turvallisempi. Minä en ole ollut muihin ihastunut kun tapasin sen oikean, eikä miehenkikään ole.

Vierailija
11/12 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä omat ongelmamme on miehen kanssa, ei tosin aikomustakaan erota, enkä haluaisi tulevaisuutta tämän miehen kaverin kanssa todellakaan. Tämä saattaa olla taustalla, mutta luulen että ihastua kyllä voi vaikka ei ongelmia oliskaan. Itse olen ainakin herkkä ihastumaan, ollut aina.

Mutta onhan me suudeltukin, ei kenenkään nyt tehnyt mieli torua? Musta se ei ole pettämistä, mutta tiedän, että monen mielestä jo on.

Vierailija
12/12 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsesi vuoksi (ja muidenkin). Jos nyt erehdyt pitemmälle, seuraa siitä hetken huuma mutta kenties (ja melko varmasti) koko loppuelämän piina. Oikeasti. Ei ole sen arvoista. Pysy lujana, kiität vielä itseäsi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme