Mikä mua vaivaa?
Anoppi toi taas tyttärensä pojan vaatteita meidän pojallemme. Olen monesti sanonut hänelle, että emme tarvitse niitä vaatteita, kun on omasta takaa jo ihan tarpeeksi. Anoppi luulee, ettei vaatteet kelpaa mulle, kun ovat käytettyjä. Nytkin korosti sitä, että noita vaatteita ei ole paljon pidetty. Todellisuudessa vaatteet ei kelpaa mulle, koska en voi sietää sitä poikaa. En halua katsella lastani sen pojan vanhoissa vaatteissa, koska ne tuovat sen pojan mieleeni.
Tiedän, että olen pikkumainen ja olen oikeasti yrittänyt sietää sitä poikaa, mutta se on hyvin vaikeaa. Ruoskikaa ihan rauhassa.
Kommentit (4)
Se on vain lapsi ja ne on vaan vaatteita, olisit tyytyväinen kun ilmaiseksi saat.
Tai anopin/miehesi/miehesi sisaren välistä suhdetta ja kaikkea mitä siihen kuuluu?
En voi myöskään sietää pojan äitiä, siihen on monia syitä. Yritin kyllä aluksi suhtautua poikaan kuitenkin positiivisesti, mutta siinä vaiheessa kun hän alkoi terrosisoimaan omia lapsiani, niin lopetin yrittämisen.
Mieheni ei ole sisarensa kanssa kovin hyvissä väleissä. Tapaavat pakollisissa perhejuhlissa, mutta ei itse pidä sisareensa yhteyttä.
AP