Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Johtuuko tämä pillereistä?

Vierailija
11.10.2010 |

Onkohan oma hormonitoiminta mennyt pillereistä sekaisin? Pillereiden tauolla on aivan helvetin hiki öisin. Siis ihan kuin vaihdevuodet. Sama juttu taisi olla silloin lasten synnyttyä, mutta meni ohi. mietin vakavasti lopetanko koko pillerit.

Onko muilla tällaista?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön pillereitä jatkuvasti en pidä mitään taukoja, ei ole kukaan / mikään ohjekaan käskenyt taukoja pitää?

Millaisissa pillereissä pitää pitää taukoa??

Vierailija
2/4 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön pillereitä jatkuvasti en pidä mitään taukoja, ei ole kukaan / mikään ohjekaan käskenyt taukoja pitää?

Millaisissa pillereissä pitää pitää taukoa??

Mutta tähän viestiin kommentoin, että kyllä mä ainakin pidän sen 7 vrk taukoa aina jolloin se vuoto tulee. En tiedä onko tässä eroa että onko minipillerit vai minkälaiset käytössä. Ymmärtääkseni on olemassa niitä pillereitä, joita syödään koko ajan ja noita missä itse pitää huolehtia se tauko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut yhdistelmäpilleireitä syödään 21 tablettia ja sitten 7 päivän tauko, jolloin tulee menkat. Ap tarkoitti varmaan tota taukoa.

Kyllä mullakin tulee menkkojen aikana muuta helpommin kuuma, mutta samoin käy ihan luomunakin. Lämpö nousee vähän oviksen aikana ja sit kun menkat alkaa tulee vähän samanlainen hiki kuin kuumeen laskiessa. Sit kun mittaa lämmön, niin se "ovislämpö" on laskenut normiksi.

Vierailija
4/4 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakanat ja tyynyliina ihan märkä ja yöunet pilalla. Kukaan lääkäri ei osannut sanoa vaivan syytä. Antoi jopa jotain hormoonia, taisi olla estrogenia. Pillerit lopetettuani hikoilut loppui. Nyt kokeilin uudelleen, niin halvetinmoinen yöhikoilu alkoi, loppui, kun taas lopetin pillerit. Enää en niitä syö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi