seksi puolison kanssa
seksi mieheni kanssa on aivan ihanaa.ukon varustus on juuri sopiva.20 senttiä pitkä suonikas muna tuntuu vaan niin hyvältä kun se painuu pohjaan saakka.monesti puhutaan seksiongelmista,mut onneks mulla se asia on kunnossa.toki kaikki muutkin asiat täytyy suhteessa olla reilassa mut nyt tiedän et sillä koollakin on joku merkitys!!!Kuulen mielelläni muidenkin kokemuksia
Kommentit (12)
Ei ap välttämättä itselleen vastaa, mutta väärässä on kullin suhteen. Onko teillä nainteja kuinkamontakertaa vuorokaudessa?. Meillä on kerta viikkoon, jos harrastaisitte seksiä niinkuin me niin kullin pituudesta ja panokerroista tuskin kannattaisi mainita.
Me kun naimme suuseksi ja seksilelut näyttelevät suurta osaa, oman kullini olen joskus mitannut se oli 16-18 luokkaa.
Tämä pitäisi kertoa jo jotain kun saamme nainnin päätokseen, niin kummallakin on pillu ja kulli vereslihalla vaikka olisi kuinka märkä tai käyttäisi liukkaria.
Emme kertakaikkiaan pysty naimaan kun kerran viikossa kun kustessa kummallakin kirvelee, en minä ainakaan pystyisi lipomaan pillua koska silloin lipoisin myös spermaani,
naisen ejakulaatiot ovat luku sinänsä, käyttekö himopanijat välillä pesemässä paikat?
minä en ainakaan rupeisi omaa spermaani nuolemaan jollei teillä ole pelkkää panoa. M45.
oman kullini olen joskus mitannut se oli 16-18 luokkaa.
Oliko niin vino ettei viivottimella osannut oikein sanoa että paljonko se on vai ei? Vai miten tollanen liioiteltu parin sentin heitto? Et osannut mitata?
Vaikka nyt oletkin pilkun nussija niin stondiksessa 18cm ja mitä niitä mittailemaan, hyvin olen pärjänyt. LIIOITTELEMATTA.
parikymppisenä ja se oli 15-20 sentin luokkaa eipä ole sen jälkeen jaksanut sitten mittailla kun eipä sillä ole merkitystä, ja muutenkin viivotin oli niin epäselvä ettei siitä nähnyt kuin viiden sentin tarkkuudella.
oman kullini olen joskus mitannut se oli 16-18 luokkaa. M45.
merkitsee mitta, joillekin joku muu;). Kokemuksia on muutamista miehistä ja mulle merkitsee ympärys, ei pituus, niin ja taidot tietysti.
Mitäs se parturi tekee saksillaan jos ei osaa leikata.
Työkalut on oltava oikean kokoiset. Ei siinä auta leikkuutaito, jos työkalut on väärät.
Mitäs se parturi tekee saksillaan jos ei osaa leikata.
että mittailee viivottimella omaa / puolison kullia. Kyllä on itsearvostuksessa pientä häikkää, jos näin täytyy tehdä :/
että mittailee viivottimella omaa / puolison kullia. Kyllä on itsearvostuksessa pientä häikkää, jos näin täytyy tehdä :/
Vastasin muistaakseni 16-18 eipä tuolla paljon väliä ole mutta laitoin mittani siksi että 1 ja 2 rupesivat kehumaan pituuksilla. Omallani olen toimeen tullut, eikä eukollakaan ole ollut "valittamista" vaan voihkintaa.
Minulla vissiin samaa vikaa kun se oli jotain 15-20 senttiä joskus aikoinaan se pituus...
Vastasin muistaakseni 16-18 eipä tuolla paljon väliä ole mutta laitoin mittani siksi että 1 ja 2 rupesivat kehumaan pituuksilla. Omallani olen toimeen tullut, eikä eukollakaan ole ollut "valittamista" vaan voihkintaa.
kuten neitssä aina on 16+ cm joillaki yli 20. naurattaa tää lapsellisuus. härnäättekö toisia? suom. keskipituus on 13,5 kenelläkään ie oo munaa paljastaa että oma pituutennne on maks se.
Tämä pitäisi kertoa jo jotain kun saamme nainnin päätokseen, niin kummallakin on pillu ja kulli vereslihalla vaikka olisi kuinka märkä tai käyttäisi liukkaria.
Emme kertakaikkiaan pysty naimaan kun kerran viikossa kun kustessa kummallakin kirvelee,
Ja me käydään aina seksin jälkeen pesulla. JUst samasta syystä, mieheni ei halua nuolla omia spermojaan mahdollisilla seuraavilla naintikerroilla. SAMAN päivän aikana.
käyttekö himopanijat välillä pesemässä paikat?
minä en ainakaan rupeisi omaa spermaani nuolemaan jollei teillä ole pelkkää panoa. M45.
N27*Ohikulkija
oletpa sinä onnekas nainen! Minun miehelläni on 23cm ja voi että sitä jyskyttämisen määrää mitä meidän seksiluolassa (makuuhuone khihiihih;);) harrastetaan! Kiitos tästä viestistäsi sillä nyt alkoi tehdä taas mieli omaa urostani... jo 4x tänään ;) tuskin viimeinen.