Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***SyysSäteiden Viikonloppukuulumiset***

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
16.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole siis ainakaan pariin viikkoon käynyt edes lukemassa juttuja! on tämä niin väärin ettei ole konetta kotona ja jopa äitini koneesta levisi kovalevy niin en päse kuin satunnaisesti piipahtamaan..

Joku uusi kyseli tietoja elikäs yhdessä ollaan oltu 6vuotta ja kihloihin mentiin kun yhdessäoloa oli takana 7kk. avokkeja ollaan oltu 5 vuotta ja kaks tyttöä ollaan saatu tähän mennessä aikaan =)

Mun kuumeilu on jotenki jäähtynyt viimeaikoina ja ilman suurempia tunnemyrskyjä oon minipillereitä jaksanut taas popsia, mutta mutta.. Tässä kun tuli teidän juttuja luettua niin olen taas hyvin KUUMEINEN!! Mieskin aloitti just uudet työt niin siltäkin kannalta vois oikeastaan hyvin aloittaa yrityksen... =) Hmmm.. Meillä tuo isukki on kans aina ollu oikea vauvafani että jos sille tosissani ehdottaisin niin =) Voi että teidän kanssa!!!!

Mä kävin eilen ihan extempore kaverin kanssa vähän tanssimassa piiitkästä aikaa ja oli kivaa! ihanaa tanssia vaan..ja hups, valomerkki tuli jo! No tässäpä mun kuulumiset. Ihanaa syksyä kaikille!! ja paljon +++++++++++++säteitä

Vierailija
22/24 |
16.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset ainakin Kathylle ja Riikalle kommenteista mun oireiluun liittyen! Osa on varmaan hormonaalista ja osa psykosomaattista :) Enpä taida testailla vaan odotan mitä tuleman pitää tulevan viikon lopulla... Lopetan nyt koko asian pohtimisen (ainakin yritän...) Mäkin voisin vastailla galluppeihin:

Miehen kanssa ollaan oltu vuosi naimisissa ja sitä ennen kaksi vuotta kihloissa.

Alkoholin nauttimisen olen jättänyt minimiin pillereiden lopetuksen jälkeen, nyyh. Tykkään erityisesti punaviinistä. Onko muuten kukaan maistanut alkoholitonta punaviiniä, kannattaisikohan maistaa? Oon kuullut joitakin arvioita, että ne on kaikki aika hirveitä...

Törsään mieluiten matkailuun ja kodin sisustamiseen... mutta elellään nyt säästöudjetilla miehen kanssa, joten ei mitään suurempia hankintoja...

Rentouttavaa sunnuntai-iltaa kaikille ja plussasäteitä!!!!!!!!

Anny

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
16.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kaikkien säteiden viikonloppu on ollut mukava. Taitaa talvi tosiaan olla tulossa, kamalan kylmää jo ollut. Oikeastaan kyllä odotankin jo talvea, vaikka tämä syksyn aikakin on ihanaa. Se välimuoto, jolloin loskaa ja räntää, ei niinkään..

Pahoittelut Tiltalle negasta. Vaikkei sitä uskaltaisi tärppiin uskoakaan, niin kyllä se nega on kuitenkin pettymys. Toivotaan, että se täti sitten teille kaasuttelisi, jos ei plussaa ole luvassa. Ja seuraavaan yrityskiertoon paremmalla onnella!

Venlalle peukutuksia! Näytähän sinä pitkää nenää tädille ja pidä se poissa teiltä. Ja kerro sitten meille muillekin, kuinka se onnistuu! :D

Täällä meneillään kp 7/24-30 eikä edelleenkään ole hajuakaan kuinka mahdollisen oviksen voisin bongata. Mulla on nyt kaikissa kolmessa luomukierrossa nippaillut aikamoisesti alavatsasta, muttei se ole edes rajoittunut mihinkään tiettyyn ajankohtaan. Ehkä sitä kroppa vain palautuu ennalleen ja käynnistelee hormonitoimintaansa. Ehkä sitä pitäisi oikeasti vaan olla ajattelematta koko asiaa ja mennä vaan fiiliksen mukaan. Miten sitä saisi palautettua itsensä alkuperäiseen TJOT-suunnitelmaan?!

Gallupeihin vielä;

Ollaan oltu miehen kanssa yhdessä kolme vuotta, eikä olla naimisissa eikä sellaista ainakaan nyt tarpeelliseksi nähdäkään.

Alkoholia juon edelleen ihan fiiliksen mukaan, mieluiten siideriä ja punaviiniä.

Joo, taidanpa siirtyä tv:n ääreen makoilemaan ja nauttimaan sunnuntai-illan täydellisestä tekemättömyydestä. :)

*vilkuttaa mennessään*

Vierailija
24/24 |
16.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venlalle peukutuksia! Näytähän sinä pitkää nenää tädille ja pidä se poissa teiltä. Ja kerro sitten meille muillekin, kuinka se onnistuu! :D

Parhaani yritän! Ovet ja ikkunat on jo naulattu kiinni ja nyt yritän kuumeisesti keksiä, miten saisin tuon takan savupiipun tukittua, ettei se tädin pirulainen vaan luikahda katolle ja savupiipusta sisään.

Myös minulta pahoittelut Tiltalle negasta!

venla *piinailee entistä pahemmin*