Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huutis: Lukkis/kuunvalo oli taas myynyt "unqin" hattua

Vierailija
11.10.2010 |

mutta kas kummaa olikin sulkenut kohteen vähin äänin kun sinne oli tullut roppakaupalla kysymyksiä asiasta :). Ei taida pipoa kyllä huutiksessa saada kaupaksi. Kannattaiskohan antaa se suosiolla vaikka lahjaksi jollekin.

http://www.huuto.net/kohteet/huuda-poissyystalvi-kuljetaan-unqn-hatussa…

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää olevan poistettu. Mä en ainakaan päässy sinne...

Kai toi lukkis on tosiaan itse tuolla ylläpidossa kun JOKAIKINEN "sen" ketju poistetaan!? Ja ihan ilman syytä!!??

on kyllä vähän kyseenalaista ruotia täällä yksityishenkilöä siihen sävyyn, joka näissä ketjuissa on vallalla. Olen samaa mieltä siitä, että kys. huutismyyjän toiminta on tuomittavaa, mutta kyseessä on silti yksityishenkilö.

henkilön ruotiminen on arveluttavaa, jos saan kysyä? Sen ymmärrän, että mikäli oikea nimi on ollut ketjussa, niin se poistetaan, mutta muuten en ymmärrä. Jostain syystä nämä ketjut täältä poistetaan, eli veikkaukseni, että joitain palstamammoja tämä nyppii ja laittavat yp:lle ilmoituksia, mutta olisi reilua myös kuulla perustelut. Miten ihmeessä me muuten tiedetään miten trinssusta tule puhua täällä, jotta se kelpaa ;D?

Vierailija
42/63 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai toi lukkis on tosiaan itse tuolla ylläpidossa kun JOKAIKINEN "sen" ketju poistetaan!? Ja ihan ilman syytä!!??

on kyllä vähän kyseenalaista ruotia täällä yksityishenkilöä siihen sävyyn, joka näissä ketjuissa on vallalla. Olen samaa mieltä siitä, että kys. huutismyyjän toiminta on tuomittavaa, mutta kyseessä on silti yksityishenkilö.

Sen ymmärrän että se ketju, jossa oli ko. henkilön oikea nimi poistettiin, mutta sitä en ymmärrä että muut ketjut poistetaan!! Saa kait täällä puhua nimimerkillä ihan kenestä tahansa?! Vai joko ihmisten vapautta on siinäkin asiassa muutettu? (vrt. vaikkapa uus tupakkalaki)

se, että joku on av:n julkkis palstailijoiden mielestä, ei silti vaikuta siihen, mitkä käytännöt moderoijilla on tästä asiasta. Yksityishenkilö on kuitenkin yksityishenkilö, vaikka nimimerkin takana onkin. Kyllähän käsittääkseni näistä nettikiusaamisista on jopa nostettu syytteitä.

Ei mulla ole mitään intohimoja asiasta suuntaan taikka toiseen, yritänpä nyt vain tuoda jotain realiteettjä näihin foliohattupohdintoihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

henkilön ruotiminen on arveluttavaa, jos saan kysyä? Sen ymmärrän, että mikäli oikea nimi on ollut ketjussa, niin se poistetaan, mutta muuten en ymmärrä. Jostain syystä nämä ketjut täältä poistetaan, eli veikkaukseni, että joitain palstamammoja tämä nyppii ja laittavat yp:lle ilmoituksia, mutta olisi reilua myös kuulla perustelut. Miten ihmeessä me muuten tiedetään miten trinssusta tule puhua täällä, jotta se kelpaa ;D?

tehnyt ilmoituksia ylläpidolle. Mustakin kys. nimimerkin toiminta on epäeettistä. Silti tässä puhutaan yksityishenkilöstä, vaikka onkin nimimerkin takana.

Vierailija
44/63 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukkista syytetty yhtään mistäään sellaisesta josta ei olis todisteita olemassa!

Sen ymmärrän että se ketju, jossa oli ko. henkilön oikea nimi poistettiin, mutta sitä en ymmärrä että muut ketjut poistetaan!! Saa kait täällä puhua nimimerkillä ihan kenestä tahansa?! Vai joko ihmisten vapautta on siinäkin asiassa muutettu? (vrt. vaikkapa uus tupakkalaki)

se, että joku on av:n julkkis palstailijoiden mielestä, ei silti vaikuta siihen, mitkä käytännöt moderoijilla on tästä asiasta. Yksityishenkilö on kuitenkin yksityishenkilö, vaikka nimimerkin takana onkin. Kyllähän käsittääkseni näistä nettikiusaamisista on jopa nostettu syytteitä.

Ei mulla ole mitään intohimoja asiasta suuntaan taikka toiseen, yritänpä nyt vain tuoda jotain realiteettjä näihin foliohattupohdintoihin.

Ei kai ole mitään panettelua keskustella siitä miksi joku toimii niinkuin hän? Sen ymmärtäisin että jos ketjuissa valehdeltaisiin tai paneteltaisiin, mutta kaikki kejtu on perustunu vain ja ainostaan faktoihin!!

Vierailija
45/63 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukkista syytetty yhtään mistäään sellaisesta josta ei olis todisteita olemassa!

Ei kai ole mitään panettelua keskustella siitä miksi joku toimii niinkuin hän? Sen ymmärtäisin että jos ketjuissa valehdeltaisiin tai paneteltaisiin, mutta kaikki kejtu on perustunu vain ja ainostaan faktoihin!!

esim. kyseisen myyjän älykkyydestä ja mielenterveyden tilasta.

Vierailija
46/63 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en kyllä ymmärrä, miksi rinsessaa puolustellaan, ikään kuin hän olisi tässä tarinassa uhri.

Hänhän on huijari!

Potentiaalisia uhreja ovat ne, jotka erehtyvät häneltä jotain huutiksessa ostamaan.

Vierailija
47/63 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhumisen. Jos toimisi normaalisti ja rehdisti noiden kohteidensa kanssa niin eihän hänestä puhuttaisi. Samaa mieltä olen siitä että oikeaa nimeä nyt ei sovi julkaista näissä ketjuissa mutta on kyllä outoa poistaa kaikki missä vaan nimimerkilläkin puhutaan.

Itsehän sinne on sen nimimerkin nettiin kaikkien näkyville laittanut.

Mutta niinhän ne kaikki ketjut poistettiin jo silloin aikanaan kun minäkin sitä pitkää ketjua lueskelin.

Vierailija
48/63 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten elämä olisi kyllä piirun verran tylsempää, prinsessan uudet huutiskujeet on päivän piristys :)

Onkohan mulla tylsää tai jotain, tutkailin sulkeutuneita huutoja ja lähinnä noita myynnissä olleita autoja.. Molemmat kohteet on sulkeutuneet 4.10 ja kuvissa selvästi näkyvien rekkareiden perusteella haettujen tietojen mukaan molempien ajoaika on loppunut 6.10.. Tollasesta vois olla ihan hyvä mainita jos oikeesti aikoo autoja myydä.. Toinen oli vielä autoliikkeen nimissä..

Ihme touhua..

Vierailija
49/63 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en kyllä ymmärrä, miksi rinsessaa puolustellaan, ikään kuin hän olisi tässä tarinassa uhri.

Hänhän on huijari!

Potentiaalisia uhreja ovat ne, jotka erehtyvät häneltä jotain huutiksessa ostamaan.

häntä, vaan esitän tässä syitä sille, miksi ketjuja poistetaan. Olen samaa mieltä siinä, että toimii epäeettisesti. Ymmärrä ero.

Vierailija
50/63 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhumisen. Jos toimisi normaalisti ja rehdisti noiden kohteidensa kanssa niin eihän hänestä puhuttaisi. Samaa mieltä olen siitä että oikeaa nimeä nyt ei sovi julkaista näissä ketjuissa mutta on kyllä outoa poistaa kaikki missä vaan nimimerkilläkin puhutaan.

Itsehän sinne on sen nimimerkin nettiin kaikkien näkyville laittanut.

Mutta niinhän ne kaikki ketjut poistettiin jo silloin aikanaan kun minäkin sitä pitkää ketjua lueskelin.

mutta silti nettikirjoittelun säännöt koskevat epärehellisiäkin ihmisiä.

Vierailija
51/63 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että niin kauan kuin täällä ruodittavat asiat perustuvat faktaan, eikä mielipiteisiin ko henkilöstä, niin ollaan aika kaukana nettiherjauksesta. Kai sitä saa todeta jotain mitä ihan oikeassa elämässä tapahtuu??! Samalla lailla täällä haukutaan Marttinan lapsikin avaruusolioksi..(eikö hän ole muuten yksityishenkilö?). Täällä ei olisi juurikaan ketjuja jos tuolle linjalle lähdetään...

Vierailija
52/63 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että niin kauan kuin täällä ruodittavat asiat perustuvat faktaan, eikä mielipiteisiin ko henkilöstä, niin ollaan aika kaukana nettiherjauksesta. Kai sitä saa todeta jotain mitä ihan oikeassa elämässä tapahtuu??! Samalla lailla täällä haukutaan Marttinan lapsikin avaruusolioksi..(eikö hän ole muuten yksityishenkilö?). Täällä ei olisi juurikaan ketjuja jos tuolle linjalle lähdetään...

siinä tapauksessa ottaa yhteyttä Vauva-lehden nettisivun ylläpitoon ja valittaa siitä, että näitä ketjuja poistellaan? Saisittehan sitten tietää oikean syyn siihen, miksi ne häviävät.

Mä olen muutamaa ketjua lukaissut, ja kyllä niissä on ainakin spekuloitu kys. nimimerkin mielenterveyttä ja älykkyyttä.

Vierailija
53/63 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jihuuu ja Jessss. Se kärähti siitä. Mun tulee aina yhtä hyvä mieli kun meitin multipersoona kärähtää jostain!! Ihania noi kyselyt siellä unq kohteessa:) Niiin oikein sille.

Vierailija
54/63 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jihuuu ja Jessss. Se kärähti siitä. Mun tulee aina yhtä hyvä mieli kun meitin multipersoona kärähtää jostain!! Ihania noi kyselyt siellä unq kohteessa:) Niiin oikein sille.

et tarkoitit, et "jesss se toinen ketju kärähti" XD!

(Siis kun tässä ketjussa on ketjujen katoamisia ihmetelty ja pyydetty vastausta siihenkysymykseen, miksi ne poistetaan...)

Mutta jaamme ilon kanssasi =)!! Se Trinsessa-päivitys-ketju poistettiin :( R.I.P.

Vierailija
55/63 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittaisi aina varoituksen sanan jokaiselle joka sen kohteita huutaa. Mutta, iso mutta kun jotta voi huutiksessa laittaa yv:tä, pitää olla tunnistautunut pankkitunnuksilla. Mä en haluaisi toista nic:iä sinne luoda, se on sitäpaitti kiellettykin, ja sit mietin, et jos jotain varotan ja se onkin lukkiksen kaveri, niin siitä se piina sitten alkaan. Ei tiä mitä sellainen voi keksiä kaikkee.

Kyllä se on niin härski myyjä ettei paremmasta väliä. Ihan uskomaton. Kai se ajattelee ettei pikku valheilla ja niistä kiinni jäämisellä ole mitään väliä, mutta ei tunnu tajuavan sitä, et ME löydetään se aina :P ha. On sillä niin persoonallinen kirjoitus ym. tyyli ettei voi erehtyä.

Ylläpidolle käyn laittamassa viestiä, että jos sitä tarkemmin seurata jne. niin kyllähän tuollainen vie uskottavuutta koko huuto.netiltä.

Vierailija
56/63 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittaisi aina varoituksen sanan jokaiselle joka sen kohteita huutaa. Mutta, iso mutta kun jotta voi huutiksessa laittaa yv:tä, pitää olla tunnistautunut pankkitunnuksilla. Mä en haluaisi toista nic:iä sinne luoda, se on sitäpaitti kiellettykin, ja sit mietin, et jos jotain varotan ja se onkin lukkiksen kaveri, niin siitä se piina sitten alkaan. Ei tiä mitä sellainen voi keksiä kaikkee.

Kyllä se on niin härski myyjä ettei paremmasta väliä. Ihan uskomaton. Kai se ajattelee ettei pikku valheilla ja niistä kiinni jäämisellä ole mitään väliä, mutta ei tunnu tajuavan sitä, et ME löydetään se aina :P ha. On sillä niin persoonallinen kirjoitus ym. tyyli ettei voi erehtyä.

Ylläpidolle käyn laittamassa viestiä, että jos sitä tarkemmin seurata jne. niin kyllähän tuollainen vie uskottavuutta koko huuto.netiltä.

Ainut oikea tie on ilmoittaa huutonetin ylläpidolle FAKTAT. Sillä konstilla se Unq hattukin sieltä katosi, ei suinkaan arpomalla.

Tuo ideasi laittaa viestiä jokaiselle huutajalle on suoraan sanoen törkeä, veikkaan että oma tunnuksesi on sen jälkeen suljettu ( ja aiheesta ).

Vierailija
57/63 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ideasi laittaa viestiä jokaiselle huutajalle on suoraan sanoen törkeä, veikkaan että oma tunnuksesi on sen jälkeen suljettu ( ja aiheesta ).

Vai törkeä. Eikö se olekaan se myyjä joka on törkeä, joka vedättää hintoja korottelemalla toisilla tunnuksillaan? Ite trinsessako siellä puolustelee vai joku trinsessan kaveri :D hah.

Mun tunnusta ei sillä suljeta jos jotain varoitan, pöhlö.

Sinulla on puurot ja vellit sekaisin pahemman kerran.

Vierailija
59/63 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten tuskin sitä myi kun haluaa siitä enemmän, onhan se lukkofanin mielestä aito unq :)

Vierailija
60/63 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elää ihan omissa harhoissaan. Sääliksi käy, mutta vituttaa myös ettei tuollaisen toimintaa saada loppumaan.