Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tätäkö sisarten räkkaus on, oltiin tosi läheisiä,

Vierailija
11.10.2010 |

Mutta jostain syystä siskon mies sotki meidän välit. nyt soitellaan tosi harvoin. ahdistaa kun ei tiedä syytä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se on valitettavasti jäänyt päälle vaikkei mitään sanottavaa puhelimessa olisikaan. sisko kysyy mun pennuista, eipä sitä ole mun kuulumiset kiinnostanut 10 vuoteen ja mua ei taas hänen pentunsa syömiset ja nukkumiset kiinnosta.

Vierailija
2/11 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kaukana asutte toisianne?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen oli yksinäinen ja tarvitsi juttuseuraa ja ihmistä jolle purkaa opaha oloa ja jne. Nykyään saa sitä kaikkea miehestään.

Aika luonnollistahan tuo on.

Soittele sinä enemmän siskollesi ja järjestä tapaamisia. Tuskin kyse on siitä, että hän rakastaisi sinua vähemmän.

Hänen elämässään nyt vaan on mies.

Vierailija
4/11 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisen elämän keskipiste ja muulle ei ole aikaa.. tai sitten mies on kontrollifriikki, joka rajoittaa vaimonsa yhteydenpitoa ystäviin ja perheenjäseniin.

Vierailija
5/11 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä siihen mitään erityista draamaa tai syytä tarvitse olla.

Jos sua ahdistaa, niin kysy siskolta mutta älä missään nimessä lähde syyttelemään miestä koska se on takuuvarma keino saada välit täysin viileiksi. Älä myöskään lähde uhriutumaan ja kyseenalaistamaan "tätäkö tää sisarrakkaus olikin...?"

Vierailija
6/11 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

iässä miehen ja teki pennun sen kanssa. nykyään ei vastaa enää edes puhelimeen ja jos kysyy mitä sulle kuuluu alkaa selittää sen pennut nukkumisia ja syömisiä, ihan kun mua kiinnostaisi.6

Vierailija
7/11 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun hänen vaimonsa asuti kuvioon mukaan on se nainen tehnyt kaikkensa jotta saa veljeni etäännytettyä sisaruksistaan. Aluksi jaksoin murehtia mutta nyt ihan sama jos aikuinen mies ei osaa/halua pitää meihin yhteyttä niin olkoon :D

Vierailija
8/11 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeästi siskollasi on hyvä syy olla pitämättä yhteyttä suhun!

Vierailija
9/11 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mies niitä välejä sotkenut, vaan sinä itse. Käytä vähemmän viinaa ja lääkkeitä, niin näet asiat selkeämmin.

Vierailija
10/11 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua ei heidän perhe-elämänsä voisi vähempää kiinnostaa..

Vierailija
11/11 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim siskosi lapsista ja kun kerran kuulumisia kyselet :D

Jos sua ei kiinnostaisi pätkääkään, niin et vaivautuisi kyselemään kuulumisia saati kirjoittaisi tänne ivalliseen sävyyn

mua ei heidän perhe-elämänsä voisi vähempää kiinnostaa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi