Tätäkö sisarten räkkaus on, oltiin tosi läheisiä,
Mutta jostain syystä siskon mies sotki meidän välit. nyt soitellaan tosi harvoin. ahdistaa kun ei tiedä syytä.
Kommentit (11)
Ennen oli yksinäinen ja tarvitsi juttuseuraa ja ihmistä jolle purkaa opaha oloa ja jne. Nykyään saa sitä kaikkea miehestään.
Aika luonnollistahan tuo on.
Soittele sinä enemmän siskollesi ja järjestä tapaamisia. Tuskin kyse on siitä, että hän rakastaisi sinua vähemmän.
Hänen elämässään nyt vaan on mies.
naisen elämän keskipiste ja muulle ei ole aikaa.. tai sitten mies on kontrollifriikki, joka rajoittaa vaimonsa yhteydenpitoa ystäviin ja perheenjäseniin.
eikä siihen mitään erityista draamaa tai syytä tarvitse olla.
Jos sua ahdistaa, niin kysy siskolta mutta älä missään nimessä lähde syyttelemään miestä koska se on takuuvarma keino saada välit täysin viileiksi. Älä myöskään lähde uhriutumaan ja kyseenalaistamaan "tätäkö tää sisarrakkaus olikin...?"
iässä miehen ja teki pennun sen kanssa. nykyään ei vastaa enää edes puhelimeen ja jos kysyy mitä sulle kuuluu alkaa selittää sen pennut nukkumisia ja syömisiä, ihan kun mua kiinnostaisi.6
kun hänen vaimonsa asuti kuvioon mukaan on se nainen tehnyt kaikkensa jotta saa veljeni etäännytettyä sisaruksistaan. Aluksi jaksoin murehtia mutta nyt ihan sama jos aikuinen mies ei osaa/halua pitää meihin yhteyttä niin olkoon :D
Selkeästi siskollasi on hyvä syy olla pitämättä yhteyttä suhun!
Ei se mies niitä välejä sotkenut, vaan sinä itse. Käytä vähemmän viinaa ja lääkkeitä, niin näet asiat selkeämmin.
mua ei heidän perhe-elämänsä voisi vähempää kiinnostaa..
esim siskosi lapsista ja kun kerran kuulumisia kyselet :D
Jos sua ei kiinnostaisi pätkääkään, niin et vaivautuisi kyselemään kuulumisia saati kirjoittaisi tänne ivalliseen sävyyn
mua ei heidän perhe-elämänsä voisi vähempää kiinnostaa..
ja se on valitettavasti jäänyt päälle vaikkei mitään sanottavaa puhelimessa olisikaan. sisko kysyy mun pennuista, eipä sitä ole mun kuulumiset kiinnostanut 10 vuoteen ja mua ei taas hänen pentunsa syömiset ja nukkumiset kiinnosta.