mikä on sydämesi ikä? mä järkytyin
Kommentit (44)
oisko niillä oma lehmä ojassa? koira haudattuna?
Olen 35v ja sydämeni 55v, eikä suvussani ole sydänsairauksia, enkä myöskään tupakoi. Veti vähän hiljaiseksi.
Itse tupakoin ja kun koitin testiä ILMAN tupakointia, niin sydämen ikä laski 7 vuotta.
HÖPSIS
Älkää valehdelko itsellenne.
olen 36 ja sydämeni ikä 49.
Hähähähähähhh
sydän 33, minä 35...
taitaa matala verenpaine vaikuttaa paljon sillä minulla on hieman ylipainoa ja kolesteroliarvot (kesän mittauksessa) hieman koholla.
Ylläri oli tulos.
olen melko varma että kirjoitin itse tämän lainatun pätkän syksyllä. Nyt olen 10 kg kevyempi, ja silti samat tulokset (muuten samat arvot)
Kun laitoin rastin kohtaan että joskus on terveydenhoitaja todennut että verenpaine ollut korkeahko, niin pompsahti heti 9 vuotta lisää ikää. Ensin laitoin siis että ei ole todettu, kun en muistanut.
"käytätkö voita vai kasvislevitteitä?". En ole tehnyt testiä, mutta ilmeistä on varmaan levitteen valinnalla. Ikä varmaan on 20 45 vuotiailla, jos vastaa, että en käytä kumpaakaan, vaan käytön Beceliä :)
Tiesin oman mittani olevan 83-84 cm. Tuon taulukon mukaan se vastaisi vaatekokoa 44. :o
Minun kokoni on kylläkin 40, joissakin vaatteissa 38. Yhdet farkut minulla on kokoa 42, mutta ne ovat aivan liian isot, tippuvat päältä koko ajan.
Mitä ihmettä tuo taulukko häröilee???
Oletko se sama joka aloitit useammankin ketjun eilen vai toissapäivänä tosta aiheesta??
Olen 28 ja sain 25. Kolesterolia en tiedä, se kohta jäi siis tyhjäksi. Kolesterolini on mitattu vain kerran yli 10 v sitten ja silloin se oli 3,2 eli olen luottavainen että matala olisi edelleen ;) ...en polta ja verenpaineeni on syntymälahjana matala (yleensä alle 110). Sen sijaan painoa on liikaa (painoindeksi päälle 30) ja isälläni ensimmäinen sydänkohtaus oli alle 50-vuotiaana. Vaikka tuo testi ei nyt varsinaista oikeaa tulosta annakaan, kyllähän liikunta (jota harrastan ihan liian vähän) vaikuttaa sydämeen todella paljon, olen silti itsepetollisesti tyytyväinen..:)
sydämeni ikä on myös 21 näköjään.
Testiin syötetään paino, pituus, kolesteroliarvot, verenpaine ja jotain elämäntapatietoja ja tulos kertoo sen perusteella, minkä ihmisen sydäntä omasi vastaa.
tosin kun vastasin kyllä siihen, että oletko käyttänyt verenpainelääkitystä (raskausmyrkytyksen aikana käytin), niin sydämen ikä oli 36.
tuli tulokseksi 27, oikea ikäni 33 :)
ja sydämeni oli 21-vuotias myös. :)
Meinasin tipahtaa! Ihan normaalisti elän ja vähän ylipainoa BMI 26..
joo iteki ihmettelin, oon aika kova kuntonen 34v mies ja täysin perusterve ym,,,,ja mulle tärähti 47, et täyttä mainospaskaa koko juttu...voi unohtaa.