Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko kamala äiti kun olen pettynyt kuopuksen

Vierailija
10.10.2010 |

kielitaitoon eli sitä ei juurikaan ole tai on korkeintaan keskinkertaista, kun taas esikoislapsi oikea kielinero. Jostain syystä mulle nuo kielet tosi tärkeitä, kun itsekin olin tosi hyvä kielissä. Olenko kamala äiti...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä murehtia ja pohtia heikkouksia

Vierailija
2/8 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annatko lasten kasvaa omaksi itsekseen, vahvuuksineen ja heikkouksineen, vai oletko suunnitellut heille jonkun valmiin "kehyksen" ja nyt sinua suututtaa kun toinen ei mahdukaan siihen? Lapsi kyllä huomaa pettymyksesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annatko lasten kasvaa omaksi itsekseen, vahvuuksineen ja heikkouksineen, vai oletko suunnitellut heille jonkun valmiin "kehyksen" ja nyt sinua suututtaa kun toinen ei mahdukaan siihen? Lapsi kyllä huomaa pettymyksesi.

Niin...olet oikeassa ehkä. Kieliä vaan tarvitaan niin monessa asiassa ja haluan elämässään pärjääviä lapsi eli lue hyvän koulutuksen saaneita...

Vierailija
4/8 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei voi olla hyviä kaikessa. Jos lapsesi on huono kielissä nii hän on hyvä jossain muussa. MInulla on surkea kielipää, mutta olen pärjännyt elämässä ihan hyvin. Ei se kielitaito yksistään määrää elämän onnistumista.

On minunkin mielestä hiukan outoa pettyä lapsen heikkoon kielitaitoon. Olisit onnellinen lapsen hyvistä ominaisuuksista etkä murehtisi liikaa huonoja puolia. Kukaan meistä ei ole täydellinen. Lapsi ei ole tyhmä vaan hän kyllä vaistoaa jos olet aina pettynyt häneen.

Vierailija
5/8 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lakia ja on ollut aina lahjakas sosiaalisesti koulu on mennyt loistavasti. Kakkosella on ollut raju murrosikä ja ongelmia koulussa, opiskelee kampaajaksi ja mielestäni hänen tuleva kampaajaksi valmistumisensa on suurempi saavutus kuin esikoisen valmistuminen juristiksi.

Vierailija
6/8 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylioppilastodistuksessa englanti on I, eikä muutkaan kielet juuri paremmin menneet. Nippanappa hyväksytysti. Silti minulla on korkeakoulututkinto, siihen jatkotutkinto ja olen työssäni johtavassa asemassa.

Tällä yritän sanoa, että pärjätä voi muillakin keinoilla kuin sillä kielitaidolla. Toki siitä olisi ollut paljon hyötyä, se olisi auttanut monessa ja minusta olisi ihana osata kieliä. Edes yhtä vierasta kieltä. Siksi teenkin yhä edelleen töitä sen eteen, että oppisin.

Vierailija
7/8 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muut luonnontieteet olisivat paljon hyödyllisempiä, jos ei kieltenopeksi aio, kieliä kun on helppo oppia aikuisenakin esim. muuttamalla ulkomaille. Matikkaa ei noin vain ruveta kolmekymppisenä opiskelemaan alusta asti jos ei ole siihen koskaan panostanut.

Vierailija
8/8 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhempia. Lapsesi varmaan tekevät itse ratkaisunsa ja elävät oman osaamisensa kanssa, ihan yhtä hyvän elämän armasti saavat pukimiehenä tai juristina, haloo? Elä omaa elmäsi ja anna lastesi elää myös.