Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laitoin lapsen 3v-synttärikutsut tekstiviestillä 7:ään numeroon,

Vierailija
10.10.2010 |

vain yksi vastaus on tullut ja sekään ei ole kummin, mummin tai sukulaisen numero..

Juu ei, kaikki eivät päivystä luurin päässä, kaikki eivät vastaa tekstareihin, kaikkia evvk lapsemme synttärit jne jne... Mutta tässä nyt vaan näkyy.. no näkyy mitä näkyy, tämä meidän arki ja normaalielämä, lähisukua ja kummeja ei vaan kiinnosta.. Omat ystäväni sentään ovat kiinnostuneita.. =0)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmoittaa tulevatko vai eivät.

Vierailija
2/11 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska käytämme toistemme tekstareita vanhempien kesken viikoittain

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsuimme häihimme 22 aikuista (+ heidän lapsensa) häihimme ja pyysimme ilmoittamaan tiettyyn päivämäärään mennessä osallistumisesta tai mahdollisesta esteestä. Noh, tuo päivämäärä on mennyt jo ja vain 5 on ilmoittanut tulostaan/esteestään.

Nyt sitten ihmettelemme, teemmekö tuon mukaan tarjoilun vai soittelemmeko vielä perään.

Vierailija
4/11 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lappu, että nämä ja nämä saavat ruokaa, muut eivät (miksette ilmoittaneet)..

Vierailija
5/11 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mainitsitko nimenomaan odottavasi vastausta? Mä en sukulaissynttärikutsuihin laita koskaan mitään vastauspyyntöä, koska tiedän että kaikki tulevat tai jos eivät pääse - ilmoittavat :)

Mulla itsellä on kyllä tapana kiittää kutsusta ja ilmoittaa tulosta, mutta olen huomannut että aika harva niin tekee.

Onko teillä mummit ja kummit yleensä tulleet juhliin?

Tuo hääkutsuihin vastaamatta jättäminen on mielestäni tosi törkeää! Ei luulisi olevan vaikea vastata, kun kerran vp on merkitty kutsuun! Häihin yleensä kutsutaan hieman isompi porukka ja kustannukset ovat eri kuin ihan perus synttärikemuilla... Mä varmaan soittaisin kutsutun porukan vielä läpi, vaikka se todella tylsältä kuulostaakin :/

Vierailija
6/11 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

samalla se selviää, pääsetvätkö vai ei. Tekstareihin en itse ikinä vastaa.

Vierailija
7/11 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestit on laitettu tänään aamupäivällä. En halua häiritä puhelinsoitolla, kun asia ei ole kiireinen ja näiltä samoilta ihmisiltä saan itsekin tekstarina erinäisiä asioita..

Oh, nyt tuli toinen vastaus juhliin tulijoilta, sekään ei mummin, kummin eikä sukulaisen.. =0)

T:ap

Vierailija
8/11 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestit on laitettu tänään aamupäivällä. En halua häiritä puhelinsoitolla, kun asia ei ole kiireinen ja näiltä samoilta ihmisiltä saan itsekin tekstarina erinäisiä asioita..

Oh, nyt tuli toinen vastaus juhliin tulijoilta, sekään ei mummin, kummin eikä sukulaisen.. =0)

T:ap

Okei, on mun mielestä vähän turhan kiireistä ihmetellä vastaamattomuutta, jos ei samanpäivän aikana ole vastaus tullut. Ja jos, kuten itsekin sanoit, asia ei ole kiireinen.

6

Vierailija
9/11 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on niiiin tuttua!ärsyttävää!

Vierailija
10/11 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole ikinä tajunnut vastata viesteihin, joissa ei ole vastauspyyntöä. Ilmoitan vain jos emme pääse. Olen pitänyt tätä ihan normaalina, näin kaikki muutkin meidän tuttavistamme toimivat.

Vierailija
11/11 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on sunnuntai, ei kaikki ihmiset ole kalenterin vieressä. Vastaavat kun näkevät mitä on juhlapäivän ohjelmassa.