Onko teillä seinillä tai hyllyissä esillä lastenne kuvia?
Kommentit (12)
ja alakerrassa on takan päällä kaikista aina uusimaat koulukuvat:) Junttia juu, tiedän, mutta lapsista on kivaa kun heidän kuviaan on esillä ja se riittää minulle syyksi pitää kuvat paikoillaan!
Lasten 1v kuvat on kirjahyllyssa, ei muuta.
Seinillä,hyllyssä ja lipaston päällä :D
vaan lapselle jopa hyväksi , sanoo kasvatusopas.
Rakastan valokuvia ja olen tehnyt niille ihan oman seinä. Siellä on kehyksissä lasten kuvia ihan matkoiltamme, ensimmäiset kerrat keinussa, rannalla tms.
Olkoon kuinka idioottia tahansa tykkään seinästäni ja kaikki jotka meillä käyvät sanovat myös että se on kiva ja hauska. Kuvat kun ei ole mitään valokuvaamossa otettuja vaan itseottamia ja hauskoja :)
kuvat jos menen kylään.ja mun pentujen kuvien ei tartte kiinnostaa ketään.
Kuvia tytöstä, siskon tytöstä ja siskostakin yks :)
kuvat jos menen kylään.ja mun pentujen kuvien ei tartte kiinnostaa ketään.
Valokuvaamossa otetut, ihan onnistuneet. Olkkarissa on kuvia lipaston päällä ja keittiössäkin hyllyllä muutama. Lapset tykkäävät itsekin katsella niitä.
Myös hääkuva löytyy, samoin velejn ylioppilaskuva. Asumme ulkomailla ja mieheni paras kaveri kerran huuli pyöreänä ihmetteli, että kenen homon merikapteenin kuva meillä oikein on hyllyssä? X D Siinä kun tosiaan on ne ruusutkin...
Rakastan valokuvia. Meiltä löytyy myös kuvia sukulaisistani, kavereistani, jopa ultrassa kuvattu jalkapohja on päässyt suurennettuna seinälle kehyksiin.