Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Pelkään" etttä eräs mies, jonka kanssa katseita vaihdettu

Vierailija
10.10.2010 |

puolin ja toisin ja ihan selvää molemminpuolista ihastumsita, tekee aloitteen...Ei siinä mitään, mutta minä olen varattu...Pelkään, ettei musta ole sanomaan ei, sillä vetovoima on mieletön. Samalla tiedän, ettei olisi hyvä minulle, sillä on varsinainen naistenmies. Olen hullu, kun edes haaveilen hänestä kun oma mies niin kunnollinen kaikin puolin. Kaiken lisäksi meillä niin pienet piirit, että varmaan kantautuisi mieheni korvin jos jotain sattuisi meidän kahden välillä. Mitä tässä pitäisi tehdä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsella vaan ja toivoa, että se ei sitä aloitetta tee. Samassa tilanteessa olen.

Vierailija
2/12 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluatko olla yksi pano naistenmiehen ketjussa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluat ettei mitään tapahdu, niin lakkaat tietysti katselemasta häntä ja juttelet omasta miehestäsi arvostavaan sävyyn hänen kuultensa, ei varmasti enää tee aloitetta.

Mutta selvästi odotat ja toivot aloitetta, sitten sun on ymmärrettävä mihin ajaudut jos et sano ei.

Vierailija
4/12 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

palaa miehesi kainaloon. On jotain muisteltavaa/naureskeltavaa kiikkustuolissa.

Vierailija
5/12 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole mulla mitään tahdonvoimaa tässä asiassa. Järki ja tunteet sanovat ihan vastakkaisia juttuja jkun tää ei siis mikään hetkessä tapahtunut juttu, vaan vuosia kehittynyt, niin mun tunteet tätä miestä kohtaan todella voimakkaat.... ap

Vierailija
6/12 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

palaa miehesi kainaloon. On jotain muisteltavaa/naureskeltavaa kiikkustuolissa.

Jos olisin satavarma että näin tapahtuisieli eli kukaan saisi tietää tekisinkin, mutta en voi olla varma siitä ettei sitten kerro tästä kellekään, kun miehelläni ja tällä toisella miehelle yhteisitä tuttuja. ap

Vierailija
7/12 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään mitään mitään. Nauti ihastumisen tunteesta sen minkä se kestää ja unohda sitten koko juttu. Kannattaako se "kunnollinen mies" menettää hetken huuman ja naistenmiehen takia?

Vierailija
8/12 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulle ok, että oma miehesi käy kuksaisemassa jotain muuta?

Vierailija
9/12 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kannattaa tarkkaan pohtia mitä haluat. Jos haluat alkaa suhteeseen miehen kanssa, niin tee se. Mutta muista myös ettet jälkikäteen itke miehesi perään jos tämä saa tietää ja jättää sinut.

Minun (ex)ystävällä oli sivusuhde toiseen mieheen. Oma miehensä sai tietää tästä ja käski pakata tavarat ja lähteä (avopari, miehen omistama asunto). Nainen sen jälkeen itki kaikille kuinka mies teki hänelle paskan tempun, kylmästi käski lähteä vaikka hänellä ei ollut asuntoa tiedossa. No oisko kannattanu miettiä sitä ennenku alkoi suhteeseen toisen miehen kanssa.

Vierailija
10/12 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on reilumpaa niin. Mies voi sitten käydä vetämässä turpaan tätä kloppia, jos ei pääse tilanteesta yli.

Samalla pysyy tämä vetovoimainen kundkikin kaukana, mikäli suunnittelisi seuraavaa panokertaa toisen tai saman kohteen kanssa.

Vierailija
11/12 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai sinun on päästävä rakastelemaan riettaan panomiehen kanssa. Muista sanoa tämä miehellesi sitten, et vain voinut pitää näppejäsi erossa, kun järki ei enää riittänyt viilentämään, kävit niin kuumana!

Se on miehellesi ihan oikein.

Vierailija
12/12 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

usko että mies on sinuun ihastunut, jos tilanne jatkunut monta vuotta, hän on pelimies eikä mitään aloitetta ole tehnyt, niin koko juttu on omassa päässäsi. En siis huolehtisi.