Naisille
Heippa kun saatte suuseksiä niin montako kertaa saatte orgasmin?, vai onko se teillä tapaa että miehet lipaisee ennen naimista saamatta orgasmia?.
Jos haluatte kunnolla ja pitkään kestävää suuseksiä niin miltä se tuntuu kun saatte orgasmeja ja pillun helläksi, siihen sitten panot päälle?.
Vaimoni pitää siitä, ja kertoo että pillu on hellä ja kirvelee kun kusee, mutta kertoo ettei parepaa voisi vaatia ja että se oli ihanaa seksiä, ja haluu sitä muutaman päivän päästä uudelleen kun pillu taas kestää M45.
Kommentit (9)
Ylipäänsä suuseksi on lelujen lisäksi ainoa tapa minulla saada orgasmi. Siksipä mieheni hoitaa homman ihan kotiin asti, joko ennen tai jälkeen hänen oman orgasminsa.
Jatkakaa samaan malliin ja ottakaa opiksi ja kokeilkaa se ei todellakaan ole keneltäkään pois. Mielestän tämän asian voisi verrata urheiluun, suklaan syöntiin ja mihin vain mikä tuottaa mielihyvää, ja lisäksi tämä on lähes ilmaista.
Tuohon äskeiseen onko täällä ujoja naisia kun eivät vastaile?. pikaisia panoja emme harrasta vaan aina ennen naintia suuseksiä, vaimoni saa lukuisia orgasmeja suuseksin aikana, minusta on kiihoittavaa naida litisevään vittuun.
Tuohon äskeiseen onko täällä ujoja naisia kun eivät vastaile?. pikaisia panoja emme harrasta vaan aina ennen naintia suuseksiä, vaimoni saa lukuisia orgasmeja suuseksin aikana, minusta on kiihoittavaa naida litisevään vittuun.
Kyllä olen, ja kerroin vain oman näkökulmani. Onko täällä sitten käsitelty tämä asia niin monta kertaa vai häiritseekö se että kerron asiat suoraan?, mitä vikaa meidän seksielämässä on kun niitä arvostellaan, eipähän tarvitse käydä vieraissa.
T irstailija.
suuseksistä nyt on kyse? siitä kun miehelle annetaan? muunlaista ei meillä ole.
Suuseksissä saan melko nopsaan, mutta klitoris on sen verran arka jo yhden jälkeen, että toista samanlaista ei tee mieli. Tosin voin saada sen jälkeen vielä yhdynnässä. Yleensä niin, että minä olen päällä.
On tottunut sitten hyvälle, meillä on suuseksiä kummankin puoleisesti sitten siihen muut leikit ja panot päälle. Ettekö ole kokeilun haluisia vaan tyydytte pelkkään panoon, no saahan siinäkin orgasmeja mutta mun vaimo saa suuseksiä ja siinä orgasmeja samoten naidessa, no jos se teille riittää.
Ylipäänsä suuseksi on lelujen lisäksi ainoa tapa minulla saada orgasmi. Siksipä mieheni hoitaa homman ihan kotiin asti, joko ennen tai jälkeen hänen oman orgasminsa.