Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pidetään ihan yleisenä olettamuksena,

Vierailija
09.10.2010 |

että naiset tykkäävät pitkistä miehistä? Katsoin jotin Rakkaus numeroina-dokumenttiakin ja siinä pidettiin ihan selvänä totuutena että ihmiset ovat yhtä mieltä siitä että se että on pitkä on viehättävää??

Ja toki ymmärrän että pitää itseään pitemmistä miehistä, niin minäkin, eli joo jos on 180cm niin voi sanoa pitävänsä pitkistä miehistä, jos pitää itseään pidemmistä. Mutta jos on tällainen 162cm normi suomalainen nainen niin ei sen miehen tarvi kovin pitkä olla ollakseen pitempi itseä.

Mutta siis tarkoitan että itse pidän lyhyistä miehistä. Siis ulkonäöllisesti. Omani on 168,5cm. Eli tykkään että on minua pitempi, mutta ei missään nimessä yli 175, mieluiten juuri tuon 170. Se vaan viehättää minua enemmän. Pidän lihaksikkaista ja kiinteistä miehistä, sopusuhtaisista, mutta pienistä. Mitkään nallekarhu miehet tai valtavat järkäleet eivät viehätä minua edes vaikka olisivat kuinka sopusuhtaisia.

Onko muita vai onko oikeasti niin että kaikki pitävät pitkistä miehistä??

Sama pätee muuten minun ideaalikuvaan naisesta, nimittäin pidän esim. Eva Longoriaa todella kauniina naisena.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja musta se on just sopiva. Muistan teininä, että kanssa luulin haluavani pitkän miehen. Mulle riitti se, että kerran tanssin pitkän miehen kanssa, ja totesin, että kaikki on vaan pitkän kanssa niin paljon hankalampaa, parempi olla suunnilleen saman pituinen.

Mäkään en kaipaa mitään suojelijaa, pärjään ihan itsekin.

Vierailija
2/14 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sopivasti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkistä miehistä, naurataa lähinnä itseäni lyhemmät.

ja eva longoriahan on erittäin kaunis nainen, miten hän liittyy tähän miesten pituus-juttuun??

Vierailija
4/14 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkistä miehistä, naurataa lähinnä itseäni lyhemmät. ja eva longoriahan on erittäin kaunis nainen, miten hän liittyy tähän miesten pituus-juttuun??

mutta Evahan on siis lyhyt nainen, ja toin vaan esille että myös naisissa silmääni miellyttävät eniten lyhyemmät naiset, eli alle 165cm. Eli siis vaikka saisin valita pituuteni niin en olisi pitempi kun nyt olen, tajusitko?

ap

Vierailija
5/14 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkkinä mm. tämä, että miehen tulisi olla naista pidempi. Yleensähän mies on myös naista vanhempi. Ja kaikkea muutakin kummaa löytyy, jota suurin osa ihmisistä ehkä ei edes mieti, kun jutut omaksutaan ihan normeina.

Vierailija
6/14 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin pituusrajoitteinen. Kuka oikeasti rakastuu tai ihastuu toisen pituuteen? Mä ihastun ja rakastun kokonaisuuteen. Olen 160cm ja mieheni on 178cm mutta rakastumisellani ei ole mitään tekemistä pituuden tai lyhyyden kanssa.

Vierailija
7/14 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti kovinkaan paljoa merkitystä loppujen lopuksi, oikean osuessa kohdalle sentit menettävät merkityksensä.

Vierailija
8/14 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin iso nainen kun tuntuu lähinnä transulta monen miehen silmissä...

Vierailija
9/14 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ikää tulee niin kenties vähän kypsyy...tai sit ei kaikille se henkinen kypsyys ei valitettavasti kehity koskaan. Niillä korteilla pelataan mitä on saatu!

Vierailija
10/14 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis miehistä jotka ovat lähempämä 190cm kuin 180cm...oikeastaan miehen tulee olla max 180cm jotta näyttää vielä sopusuhtaiselta.

Vierailija
11/14 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kipurajana" taitaa olla 185 cm ja sen jälkeen alkaa ällöttää, en sitten tiedä, miksi. Oikeastaan jo 180 cm on jonkinlainen normaaliuden raja mielessäni.

Olen itse 180 cm ja olen vaikka kuinka monta kertaa ihastunut itseäni selvästi lyhyempiin miehiin. Nykyinen mieheni on suunnilleen samanpituinen, mutta rinnakkain seistessämme hän näyttää vähän lyhyemmältä. En silti pidä ongelmana pitää korkeakorkoisia kenkiä, jos hänellä on tavalliset.

Vierailija
12/14 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy kyllä olla miehen MUA pidempi muuten ei väliä, en kyllä kaksmetristäkään ottaisi...

Vierailija
13/14 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saisi olla vähintään 10cm pidempi. Olen 168 ja mies 172, joten ihan ei toteudu. Ja Eva Longoria on upea nainen, minun makuuni.

Vierailija
14/14 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen on tosi pikkunen, varmaan alle 160cm pitkä ja mies sitten on koripalloilija, yli 200cm.. Tota noin... kyllähän se vähän hassulta näyttää, mutta minkä sitä rakkaudelle mahtaa?

Mun mies on 170cm ja mä itse 164cm, oikein passeli pituusero. 180cm olisi minulle jo liian pitkä mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä