Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noloihin tilanteisiin vinkkejä?

Vierailija
09.10.2010 |

Oltiin uimahallissa parivuotiaan kanssa. Vieras mummo puki vaatteita meidän vieressä ja poikani avasi sanaisen arkkunsa: "Roikkuu... roikkuu...roikkuu." Hän ihmetteli mummon riippuvia rintoja, mutta minua tämä ensimmäinen nolo tilanne alkoi vaan naurattamaan, enkä kyennyt sanomaan mitään järkevää. Miten noista tilanteista selviää kunnialla?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minunkin tyttöni kerran karjaisi, että katso mikä PYLLY! kun 150-kiloinen täti oli suihkussa. Sain tytön huomion kiinnitettyä uimapukujen naulakkoon laittamiseen, mutta olin kyllä toooosi punainen.

Vierailija
2/7 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuorilla naisilla on yleensä kaukovalot, vanhemmilla lähivalot...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle ainakin on moisia tilanteita tullut vastaan.. Kummipoikani ihmetteli roikkuvia rintojani (eikä ne oikeastaan pahastikaan roiku, mutta verrattuna äitinsä a-kuppeihin tietysti..), siskontyttöni ihmetteli, miksi minulla on "neulasia pimpissä" (hänen äitinsä on tosi blondi, joten karvoitusta ei juuri erota) jne, jne. Mitäpä noista, pienet lapset vaan aidosti ihmettelee näkemäänsä :)

Vierailija
4/7 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Ei kaikkea täällä tarvi epäillä. Ihme asenne. Lapsethan ihmettelee kaikkea hyvin aoimesti ja vilpittömästi. Uimahallissa oltiin toista kertaa, eikä alastomia mummoja ole tullut ennen vastaan. Minusta ei mikään ihme, jos lapsi sanoo noin. Nuori äiti näyttää aika erilaiselta, kun kenties monta lasta synnyttänyt 70v. nainen.

Vierailija
5/7 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtotähteämme seuraten, tietty.

Vierailija
6/7 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosin edes usko että kaksvee sanoisi noin.

Mutta siis tuossahan se oppii vaan että noin saan äidin nauramaan, kun sanon tyhmästi ja rumasti toisista ihmisistä. Palkitset sen rumasta käytöksestä! Kai nyt lapsi saattaa tyhmiä juttuja möläytellä, joo, mutta vanhemman pitäisi olla se viisas ja empaattinen aikuinen siinä.

Vierailija
7/7 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosin edes usko että kaksvee sanoisi noin.

Mutta siis tuossahan se oppii vaan että noin saan äidin nauramaan, kun sanon tyhmästi ja rumasti toisista ihmisistä. Palkitset sen rumasta käytöksestä! Kai nyt lapsi saattaa tyhmiä juttuja möläytellä, joo, mutta vanhemman pitäisi olla se viisas ja empaattinen aikuinen siinä.