Pitääkö perusmallisista nahkasaappaista maksaa tosiaan (paljon) yli 100 €?!!!
Sellaisista esim kun oli Stockan HP:llä perjantaina (ja jotka meni multa sivu suun).
Huonolaatuisia en halua, eikä kohtuuhintaisia hyviä löydy mistään. Muunlaisia nahkakenkiä kyllä saa 50-60 eurolla jo, varrellisiakin, mut ei ihan perusmallisia saappaita ilman korkoa.
Hmph!
Kommentit (4)
Perusmalliset ja laadukkaat saapikkaat kannattaisi ostaa heti alen alkaessa mutta kun kokoja ei aina tahdo enää löytyä..
joka on miljoonalla muullakin suomalaisella - eivätkä firmat tietenkään hanki kyseistä kokoa tarpeeksi. Aina on mallit loppu ennen alea.
Mutta kaipa sitä kuvetta vaan tarttee kaivaa jos meinaa hyvät saappaat saada :(
ap
löysin kirppikseltä käyttämättömät Eccon ratsastussaappaan tyyliset nahkasaappaat 40 eurolla. Olin onnellinen koska ne oli vieläpä mun kokoa, mulla on iso jalka ja on vaikee löytää usein sopivia. Uutena ne ois varmaan maksaneet yli satasen.
eli kohtuuhintaisia ratsastussaappaan mallisia nahkasaappaita? Kukaan bongannut?
eikä sata euroa riitäkään, lähemmäs 200 tai ylikin saa pulittaa. Ylärajaa ei olekaan.
Perusmalliset ja laadukkaat saapikkaat kannattaisi ostaa heti alen alkaessa mutta kun kokoja ei aina tahdo enää löytyä..