Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksaisi vauvaa enää hetkeäkään!

Vierailija
09.10.2010 |

En ole kauhean väsynyt, mutta jotenkin nyt on niin turta olo, että en jaksaisi yhtään tuota poikaa! Koko ajan pitäisi viihdyttää ja musta tuntuu, että räjähdän jos en saa olla jonkun aikaa yksin :( Päiväunetkin oli sillä vaan vajaan tunnin mittaiset. Nyt kitisee syöttötuolissa mun vieressä ja on yltä päältä pulautuksessa. Haluaisin saunaan, mutta pesulla käynti ei oikein onnistu tuon kanssa, tai siis on hankalaa. Eikä siellä niitä löylyjäkään pystyisi niin ottamaan että varpaat saisi lämpimäksi. Kunpa voisi vaan käpertyä sohvalle karkkipussin ja viinipullon kanssa. :(( Tulisipa ilta äkkiä että lapsi kävisi nukkumaan!

Ja ei, ei tosiaankaan ole ketään jolle vauvan saisin nytten, puhumattakaan siitä että jaksaisi lähteä sitä mihinkään roudaamaan.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun tekisi mieli vain avata ovi ja juosta niin kovaa ja kauas ennenkuin veri maistuu suussa ja kaadun maahan. En vain jaksa enää. Itken usein, kun mietin miksei minusta ole vauvaa hoitamaan, kun kaikista muistakin on ollut? Tunnen syyllisyyttä, kun mietin lapsen antamista adoptioon, tunnen itseni kylmäksi, huonoksi ja epäonnistuneeksi ihmiseksi, koska en selviydy itse edes oman pienen lapseni hoidosta.

Vierailija
42/53 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joillakin on niin huono olla lapsen kanssa että.miettii jo loputonta ratkaisua. Niin tuokaa hänet minulle. Minä hoivaan ja rakastan! lapsi on lahja. T. Lapsettomuudesta kärsivä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 20:39"]Jos joillakin on niin huono olla lapsen kanssa että.miettii jo loputonta ratkaisua. Niin tuokaa hänet minulle. Minä hoivaan ja rakastan! lapsi on lahja. T. Lapsettomuudesta kärsivä
[/quote]

Lapsi on jo melko iso..

Vierailija
44/53 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitenhän se tämäki tarina on päättyny...

Vierailija
45/53 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
46/53 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha olo tulee siitä, jos ei saa sanoa ääneen tuntemuksiaan, hyvässä ja pahassa. Sano, kirjoita miltä sinusta tuntuu niin saat purettua ahdistusta. Äitiys on sekä positiivisia että negatiivisia tunteita ja sitä ei sinulta voida kieltää, ei tälläkään palstalla. Sano vaan niin helpottaa, ei enää eletä sodanjälkeisessä Suomessa missä ei saanut itkeä tai surra. Äideiltä kielletyistä ajatuksista ja tunteista pitää uskaltaa puhua niin se auttaa etteivät äidit jää yksin oman päänsä sisälle tai pala loppuun. Turha itsekorostus tässä ketjussa ettei noin saa ajatella tai tuntea on empatiakyvyttömyyttä, kapeaa ajattelua tai toisen ihmisen ahdistuksen käyttämistä oman egon pönkittämiseen, älä välitä ilkeistä ihmisistä. Jossain kohtaa helpottaa jos pystyt puhumaan tai kirjoittamaan miltä sinusta oikeasti tuntuu.

Vierailija
47/53 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sun on aika ajatella teitä kahta yksilöinä. Miten te molemmat voisitte paremmin? Pyydä perhetyöntekijä teille, pyydä vanhempasi teille pidemmäksi aikaa, ja uskalla sanoa ettet jaksa! Koita nauttia vauvastasi lyhyitä hetkiä kerrallaan, koita saada hänet nauramaan. Vaikka olet väsynyt, sinun on pakko ajatella hänen parastaan. Joko itse tuot onnen ja ilon tunteita vauvalle, tai hankit jonkun muun ainakin ensihätään tekemään sen. Vauvat vaistoavat TODELLA hyvin äidin mielentilan, vaikka helposti ajattelee "ei toi onneks mitään tajua." Vauvatkin voivat masentua. Hanki apua teille perheenä, ja mieti miten TE voisitte paremmin. Jos nämä eivät auta, ota lastensuojeluun yhteyttä.

Vierailija
48/53 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ihmiset, aika vanha ketju jo....

Vierailija
49/53 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 21:13"]

Nyt sun on aika ajatella teitä kahta yksilöinä. Miten te molemmat voisitte paremmin? Pyydä perhetyöntekijä teille, pyydä vanhempasi teille pidemmäksi aikaa, ja uskalla sanoa ettet jaksa! Koita nauttia vauvastasi lyhyitä hetkiä kerrallaan, koita saada hänet nauramaan. Vaikka olet väsynyt, sinun on pakko ajatella hänen parastaan. Joko itse tuot onnen ja ilon tunteita vauvalle, tai hankit jonkun muun ainakin ensihätään tekemään sen. Vauvat vaistoavat TODELLA hyvin äidin mielentilan, vaikka helposti ajattelee "ei toi onneks mitään tajua." Vauvatkin voivat masentua. Hanki apua teille perheenä, ja mieti miten TE voisitte paremmin. Jos nämä eivät auta, ota lastensuojeluun yhteyttä.

[/quote]

Mikä VAUVA??? 4-vuotias jo tänä päivänä. Haloo vuonna 2010 aloitettu ketjuuu...

Vierailija
50/53 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO ANTEEKS että en tarkista kaikkien viestien aikaleimaa mitkä on etusivulla!!!

Vierailija
51/53 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan uusia vauvoja syntynyt tässä välillä. .

Vierailija
52/53 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käperryn mieheni viereen, ja herään aamulla pirteänä kahdeksan tunnin yöunien jälkeen, nautin kupillisen kahvia kuunnellessani radiota. Sen jälkeen lähden kevyin askelein iltavuoroon työhön, josta oikeasti pidän.

Olet oikeassa, onneksi minulla ei ole lapsia! :)

Vierailija
53/53 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 01:36"]Käperryn mieheni viereen, ja herään aamulla pirteänä kahdeksan tunnin yöunien jälkeen, nautin kupillisen kahvia kuunnellessani radiota. Sen jälkeen lähden kevyin askelein iltavuoroon työhön, josta oikeasti pidän.

Olet oikeassa, onneksi minulla ei ole lapsia! :)
[/quote]

Ihan totta? Itselläni on koululainen joka on aina nukkunut 12h yöunia lähes vauvasta saakka. Ikinä ei ole valvottanut sen jälkeen, joskus on flunssaa jolloin nukkuu vielä paremmin. Aamuisin keitän kahvia ja juon sitä niin pitkään kun haluan. Työni on vapaata, mihinkään ei tarvitse lähteä ellei halua. Käperryn myös mieheni kainaloon iltaisin :) Jos mun pitäisi vaan 8h unien ja vaan yhen kupillisen jälkeen tässä johonkin iltavuoroon talsia, niin huhhuh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi