Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hierojista

Vierailija
09.10.2010 |

Olen tosi kipeä, niskan seutu on niin jämähtänyt.

Särkylääke ei auta. Rahaa ei ole.

En tiedä miten mun käy jos jossain vaiheessa kokeilen hierojalle menoa; tuntuu että aina vaan hierotaan sitä lantiota ja selkää vaikka mulla on hartiat ja niska kipeä ja jumissa!

Miksi asiakas aina lyödään penkille vatsalleen kun silloin ainakin mulla se pahin alue jää piiloon, hieromatta?

Parempi olis kun saisin istua, silloin löytyvät ne jäykät alueet joihin pitäisi saada apua.

Tietääkö kukaan jotain muuta hoitomuotoa kuin perinteinen hieronta kipeään niskaan?

Mun sukulainen kerran käsitteli mun niskaa kun istuin ja hän löysi heti ne oikeat kohdat vaikka

ei ole mitään koulutusta!

Miten tämä on mahdollista? sitten kun menen hierojalle, he eivät löydä kipeitä kohtia!

Tai sitten en ole vaan löytänyt sitä oikeaa käsittelyä..

En vaan jaksa mitään ylimääräistä, on niin kipeä olo ja se rassaa psyykkisestikin.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan ei osaa hieroa alaselkää, kaikki tahkoaa vaan noita olkapään- ja yläaselän lihaksia, vaikka sanon, että ei tarvitse!

Kiropraktikko ei auttanut yhtään, päinvastoin, pahensi asiaa. myöskään osteopaatti ei auttanut.

niskaan olen kyllä saanut joskus avun hyvältä hierojalta. sun pitää sanoa, että ÄLÄ koske mun alaselkään, vain niska ja yläselkä, kiitos!:)

jos rahaa ei ole hierojaa, mene terkveyskeksukseen ja kerro tilanteestasi, jos siellä olis kiva ja ymmärtäväinen lääkäri, saatat saad fysioterapiaan muutaman hierontakerran lähetteen - silloin hoito maksaa sulle alle 10€ kerralta.

Vierailija
2/2 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, siis toisin päinkin voi olla, vaihdetaanko osia? Olen käynyt hierojakoulussa, edullisuuden takia ja olen kyllä mainostanut kipeitä alueitani kun tutkimus tehdään.

Vain kerran siellä oli nuori nainen joka osasi käsitellä kipeitä hartioitani, tosin en päässyt olemaan hänen asiakkaanaan kuin pari kolme kertaa, oli sitten jo niin varattu(eikä ihme).

Usein käy niin että viimeisillä minuuteilla vasta

käsitellään niskaa vaikka aikaa olisi 45 min!

Siis tämä voi tapahtua muuallakin kuin hierojakoulussa.

Uskon että jossakin on sellainen tekijä joka osaa ja huomaa nuo kipeät kohdat ja aukaisee sopivasti.

Tosin olen niin kipeä että tässä kerran eräs henkilö hiukan koski niskaan niin jälkikäteen huimas ja huippas pahasti ja tosi ilkeä olo tuli..

Kiitos tiedosta, tuosta tk:n fysioterapiasta.

Olen luullut ettei hierontaa saa, vain jumppaa ja vastaavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi