miksi saappaitten varret on niin kapeita??
tai kai mä vaan ole iso ja leveä. 180cm/83kg. ja nyt pitkävartiset nahkasaappaat jalassa ja kapeat on...
Kommentit (30)
monet kivat jääneet sen takia kauppaan
mites jos haluaa nahkasaappaat??? ap:llä nyt tamariksen pitkät nahkasaappaat jalassa, menevät, mutta vähän tiukkaa...
yhtään isommat naiset ikinä saa saappaita jalkaan, kun ne on mulle 46 kiloiselle aina just ja just sopivat. Todella kapeat pohkeet omistan.
_kapeat_ saappaat. Ja toki lastenosastolta, muuten kaikkiin jää senttikaupalla ylimääräistä ympärysmittaa...
Palmrothin kengät ei ole ikinä sopineet mulle. Olisko se kantakappi liian suora tai jotain?
Caprice kuulostaa merkiltä, jolta mulla ollut joitain hyviä kenkiä. Täytyy joskus tutkailla niitä.
Nyt ostin Stockalta sellaiset matalat Legeron mokkanahkaiset gore-saappaat. Oli ihme, että moiset ylipäätään löytyi. Minusta goret on tosi hyvät, mut sitten kun menee miesten osastolle, niin siellä on kaikki gore-kengät nahkaisia, mutta kun menee naisten osastolle, niin kaikki on jotain kauheita kankaisia gorekenkiä. Mikä siinäkin on jujuna?
Uskaltaisikohan noita gore-saappaitakin yrittää vähän venytyttää? Kyllä ne just ja just jalkaan menee, mut vähän on hankalaa, jos haluais jotkut legginsit alle.
Niin ja mulla ongelma on ollut näistä sappaan paksuksista jo silloin kun painoa oli 54, joten ihan sukuvika on tää paksupohkeisuus, jota tietty ylipainokaan ei helpota.
Ja mulla on pohkeissa lihasta, läski on kertynyt ihan muualle. :(
Jokapäiväinen ongelma on pikemminkin se, että saappaat ovat liian suuria normaaleille pohkeille.
terv. kenkäkaupan myyjä
terv. 165(54 joka ei löydä sopivia saappaita koska kaikkien varren löpöttää rumasti
Menee silti lähes kaikki saappaat. Olen 165cm ja 59kg
mites jos haluaa nahkasaappaat???
ap:llä nyt tamariksen pitkät nahkasaappaat jalassa, menevät, mutta vähän tiukkaa...