Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maitoa rinnoista vaikka ei ole pieniä lapsia tai raskaana ov

Vierailija
08.10.2010 |

Mieheni puristeli minua rinnoista eilen illalla kun rakastelimme ja huomasimme että minulla tihkui maitoa rinnoista. Se on varmaa etten ole raskaana ja lapsetkin ovat jo yli 10 vuotiaita. Syön pillereitä

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötkö säännöllisesti jotain lääkettä?

Vierailija
2/11 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja en syö mitään lääkkeitä

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta voi olla myös että olet raskaana. Tai että olit raskaana ja se on mennyt ihan alussa kesken.

Ota yhteys lääkäriin!

Vierailija
4/11 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelottaa nyt

ap

Vierailija
5/11 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä verukkeellahan se tissinimijälääkärikin imeskeli niitä rintoja (jos tulee eritettä).

Vierailija
6/11 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rinnoista voi olla syöpää ei maidon värinen,itsellänikin tulee ja imettämisestä kaksi vuotta,täällä oli joku viikko sitten keskustelu aiheesta ja monella tuli puristamalla valkoistnestettä rinnoista vaikka imettämisestä monta vuotta ja tuskin kaikilla oli rintäsyöpä!katso jos löydät sen keskustelun

Vierailija
7/11 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilla selvis että prolaktiiniarvot ne vaan oli hieman koholla. Jos ne on paljon koholla, siihen kai tarvitaan jo lääkkeet ja joissain tapauksissa kuvataan myös aivot (prolaktiini=aivolisäkehormoni).

Rintasyövässä erittyvä neste on väritöntä.

Vierailija
8/11 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se rinnasta erittyvä neste on VIHREÄÄ niinkuin mulla...

Vierailija
9/11 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä tuli aikoinaan veristä eritettä toisesta rinnasta ja kaikki tutkimukset tehtiin perusteellisesti. Mitään ei olla löydetty. Verinen erite tarkoittaa harvoissa tapauksissa syöpää, mutta vihertävä sitäkin useammin !

Vierailija
10/11 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan muutama tippa vain, veristä nestettä ei lainkaan. Imettänyt olen reilu kolme vuotta sitten. Voisiko olla tiehyeisiin jääneitä maidon jäämiä vai mitä ihmettä? Gyne tutki rintani pari kuukautta sitten ja mitään outoa ei löytynyt. Tarkkailen rintojani myös itse kuukausittain.

Vierailija
11/11 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä malata nyt piruja seinille. Itellä oli alku vuodesta sama juttu.. Hakeudun lääkäriin josta sain lähetten sairaalaan mammografiaan ja rinnat myös ultrattiin. Kaikki oli kuitenkin kunnossa. Myös prolaktiini oli ihan normin rajoissa. Lääkäri selitti minulle, että toisilla naisilla hormoniit voi heitellä niin paljon, että "maitoa" voi tihkua vielä vuosia synnytyksestä (itelläni siitä oli jo melkein 8 v.)Ei siis välttämättä tarkoita heti pahinta, mutta hyvä on asia silti selvittää..