Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin mielenkiintoisen keskustelun illalla miehen kanssa..

Vierailija
08.10.2010 |

Yhdessä pian 15 vuotta ja kaksi lasta. Suhteen ensimmäiset vuodet intohimoisia (asuimme eri paikkakunnilla, tai siis lue; eri maissa), yhteenmuutettuammekin lempeä riitti monta vuotta eikä sammunut "tyypillisen 6kk:n jälkeen"..

Ensimmäisen raskauden aikana seksi ei maistunut miehelle, pelkäsi vahingoittavansa lasta ja kuuluu näihin raskausmammareihin jotka eivät seksiin pysty raskausaikana.. No tilanne korjaantui suht hyvin hitaasti mutta varmasti synnytyksen jälkeen.

Toinen lapsi syntyi 6 vuotta myöhemmin, taas sama juttu raskausaikana ja odottelin innokkaasti synnytyksen jälkeen koska miestä alkaa taas kiinnostaa mutta sitä hetkeä ei tullutkaan. Halailee oikein mielellään ja haluaa että vietämme tv-hetket lähekkäin aina sohvalla jne..

Eilen sitten hermostuin ja aloin vaatia selitystä ja mies kertoi että näkee minut ainoastaan lasteni äitinä eikä enää kuumana "rakastajana" ja sinä nuoruusvuosien tyttöystävänä. Rakastaa minua ja lapsia enemmän kuin mitään ja on onnellinen näin..

Hän ei kuulemma seksiä itse henkilökohtaisesti kaipaa, sitä "fyysistä vulgaaria rynkytystä" (kiitos vaan..) on kuulemma kasvanut siitä ulos..?!!

No minä en voi samaa allekirjoittaa ja tein sen selväksi. Mies ei petä, viettää vapaa-aikansa kanssamme ja hän sanoi että harrastamme seksiä kun minä sitä tarvitsen mutta viikottaiseen vakioaktiin hänestä ei ole..

Siis mitä, olen vähän puulla päähän. Sain miehen sänkyyn ja itseni tyydytetyksi mutta sitten menimmekin nukkumaan..

Miten hitossa herättää se "entinen mies" eloon..? Raskauskilot olen karistanut, käyn kerran kuukaudessa kampaajalle jne..

Nyt kaikki vinkit apuun!!

Kiitos jos joku jaksoi lukea ja en siis kaipaa niitä "ikävä kyllä juttu on niin että miehesi pettää" koska siitä ei nyt ole kysymys, sen tiedän.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilanne jos asia ei miestä itseään yhtään vaivaa. Voisiko hän kuitenkin käydä lääkärissä puhumassa asiasta ja mittauttamassa testosteroniarvot? Käsittääkseni jos laskee joku hormoni tms. liian alhaiseksi, katoaa halut ja lääkettäkin olisi vaivaan olemassa. Ehkä miehelläsi on kyse tästä. Häntä itseään ei tietenkään haittaa, jos ei ole haluja niin ei haittaa ettei haluta

Vierailija
2/29 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ollenkaan salaperäinen vai kerrotko kaikki menemisesi ja tekemisesi miehellesi?

Mene joskus tyttökavereiden kanssa leffaan tai ravitolaan ex tempore äläkä kerro miehelle suoraan kenen kanssa menet ja minne. Anna mielenkiinnon herätä ja miehen kysellä, voit vaikka pimittää sen tiedon tyttökavereista viimeiseen asti. Muutu siis hieman salamyhkäisemmäksi, ei niin helpoksi nakiksi. Ota omaa aikaa säännöllisesti, uusi harrastus voisi olla loistava idea myös. Saat niin uusia tuulia itsellesi, voit suunnata energiaasi siihen ja miehenkin mielestä voit olla vähän erilainen, kiinnostavampi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos siis ennen on ollut haluja, mutta ei enää.

Kyllähän tuo, ettei kiinnosta kenekään kanssa viittaa siihen, että muutos on fyysinen, eikä vika suhteessa (ja ei varmasti sinun puuttuvassa salamyhkäisyydessä).

"Vulgaari rynkytys"...

Kyllä kannattaisi ihan siksikin käydä lääkärissä, että ei ole mitään hoitoa vaativaa sairautta.

Vierailija
4/29 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

syntymän jälkeen mikä järkytti häntä suuresti eikä hän silloin halunnut seksiä pitkään aikaan koska tunsi sen "epäkunnioittavana vainajaa kohtaan"..

Tämä siis tänä keväänä ja "jäi sitten päälle"..

En käy tällä hetkellä töissä, mutta tyttöjen kanssa kyllä ulkona.

ap

Vierailija
5/29 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

väitellyt?

Vierailija
6/29 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole vuosiin käynyt, saatika sitten tällaisen asian takia..

ap

Vierailija
7/29 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on homo tai efebofiili, itse veikkaisin jälkimmäistä koska seksi on nuorena toiminut ja erityisesti tuo että ei kiinnostu raskaana olevista. Parempi jos ap hankkisi jo nyt rakastajan niin ei tule sitten järkytystä kun mies alkaa vonkaamaan lasten kavereilta teini-iässä.

Vierailija
8/29 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

;)

ap

Vierailija
9/29 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös varma, ettei mies petä.

Ja tiedän miehen myös rakastavan meitä ja olevan onnellinen näin ja myös minun mieheni viettää miltei kaiken vapaa-aikansa meidän kanssamme (käy kerran viikossa lentopallotreeneissä ja kerran kaksi kuussa oluella kaverin kanssa (ja tulee silloinkin aina ennen puoltayötä kotiin). Osallistuu myös innokkaasti lasten koulunkäyntiin ja harrastuksiin.

Seksiä on yleensä parin kk välein, ja olen jo tottunut siihen:-)

Mies on kuitenkin muuten täydellinen aviomies.

Vierailija
10/29 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan joskus jotain artikkelia lukeneeni aiheesta: mitä vaativampaa ja älyllistä haastetta vaativaa työtä, sitä vähemmän testosteronia miehille erittyy. Ja kun saman aikaisesti naiset vastaavissa tehtävissä menestyäkseen tuottavat testosteronia, niin erogeeninen mätsi kärsii...jotensakin näin oli idea, paremmin asiaa tunteva korjatkoon.

mutta olen itse huomannut saman omassa parisuhteessa, ja kun vielä keittoon lisää oman masennukseen taipuvaisen luonteen ja liikaduunit, niin seksielämä alkaa olla aika - hiljaista.

Vierailija
11/29 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vastaavat ovat.. semmosia kun ovat..!! ;))

Vierailija
12/29 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mies saa testosteronitasonsa tms tai muuten halunsa takaisin, niin kyllähän hän silti näkee ap:n vain lastensa äitinä, ja menee sitten panemaan jotain kuumaa tuntematonta tai tuttua, joka ei ole pelkkä äitihahmo. Jos näin ei olisi, niin mies olisi sanonut, että olet kyllä seksikäs ja kaunis, mutta en vain enää kaipaa seksiä, ei että näkee ap:ssa vain äidin. Ja tämähän voi johtua vaikka siitä äidin kuolemasta, mies on korvannut klassisesti kuolleen äitinsä ap:lla.

Vierailija
13/29 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mustasukkaiseksi. Kai tuossa jo suhde kärsii jos toinen alkaa yhtäkkiä juosta milloin missäkin eikä kerro minne menee ja kenen kanssa?

Jos oma mieheni tekisi tuollaisen tempun minulle niin ei siitä seksiä palkkioksi tulisi, päinvastoin.

Oletko ollenkaan salaperäinen vai kerrotko kaikki menemisesi ja tekemisesi miehellesi?

Mene joskus tyttökavereiden kanssa leffaan tai ravitolaan ex tempore äläkä kerro miehelle suoraan kenen kanssa menet ja minne. Anna mielenkiinnon herätä ja miehen kysellä, voit vaikka pimittää sen tiedon tyttökavereista viimeiseen asti. Muutu siis hieman salamyhkäisemmäksi, ei niin helpoksi nakiksi. Ota omaa aikaa säännöllisesti, uusi harrastus voisi olla loistava idea myös. Saat niin uusia tuulia itsellesi, voit suunnata energiaasi siihen ja miehenkin mielestä voit olla vähän erilainen, kiinnostavampi.

Vierailija
14/29 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun kahdella exällä oli todella pienet ja pehmeät kätöset, tekivät toimistohommia molemmat, sänkyasioissa ei mitään merkillepantavaa. Nykyään kyllä olisin sen verran vahingosta viisastunut että katsoisin vähän tarkemmin.

Vierailija
15/29 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se ole ihan normaalia että mies vanhetessaan muuttuu. Nimenoman tuo testosteornitaso vaikuuttaa asiaan, ja muutenkin erektiovaikeuksia tulee. Oma mies oli nuorempana "tosi ori" ja seksiä oli paljon. Nyt vanhemmiten meno rauhoittunut ja mm. ylläolevia vaikeuksia on ollut. Olemme nistä keskustelleet ja mies on hakenut myös hoitoa.

Muta en minä pidä tätä asiaa ongelmana, elämä on eri-ikäisenä ja eri vaiheessa eri näköistä! On paljon tärkeämpää että elämä kokonaisuutena on tyydyttävää kuin että olisi villi seksielämä.

Vierailija
16/29 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä erotuksella, että minua eli vaimoa ei voisi seksi, vulgaari rynkytys vähempää kiinnostaa. Kyllästyttää.

Vierailija
17/29 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä erotuksella tosin, että miehen "haluttomuus" on kausiluontoista. Asia olisi mulle muuten ihan ok mutta miehen kommentit "mun haluttomuudesta" tai "omasta saamattomuudestaan" tuntuu jotenkin loukkaavalta. Varsinkin sellaisina aikoina, kun seksiä ei ole juuri siitä syystä, että miestä ei haluta. Silti vähän kehtaa joka välissä asiasta kuittailla.

Meilläkään seksiä ei raskausaikoina ollut lainkaan. Ja tämä siis siksi, että mies ei halunnut edes koskea minuun silloin. Nykyään tekee töissä todella pitkiä päiviä, joten ymmärrän, ettei seksi aina kiinnosta eikä sitä jaksa. Joskus mies taas on todella v****untunut myöhään töistä tullessaan ja sitten odottaa, että mä haluan seksiä sellasessa mielentilassa olevan miehen kanssa. Juu, ei kiitos!

Mulle asia on muuten ihan ok. Olen itse tosi kiireinen omassa elämäntilanteessani eikä tosiaan se seksi aina ole ekana mielessä. Koskaan ei silti tulisi mieleen pettää miestäni, koska jo ajatus seksistä jonkun muun kanssa on ällöttävä. Uskoisin myös, ettei mieheni petä minua (, vaikka jotkut sellaisesta mulle vihjaavatkin). Että näillä mennään, koska muuten kaikki asiat meidän suhteessa on ihan ok :).

Vierailija
18/29 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänestä tulee empaattisempi ja mukavempi. Elämän kulku menee noin, mutta nykyajalla sitä ei suvaita. Olisin kiitollinen jos minulla olisi tuollainen mies, jolle perhe on ykkönen.

Vierailija
19/29 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vulgääri rynkytys tuntuu aika yliarvostetulta omasta mielestäni. Mies on älyllisesti vaativassa työssä, mutta eipä se tunnu hänen halujaan vähentävän. Toisaalta viisaus on lisääntynyt iän myötä, joten vonkaus on onneksi vähentynyt vaikkei halut olisikaan.

Vierailija
20/29 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei menekään lääkäriin nimenomaan pieniä sinisiä pillereitä hankkimaan niin kyllä hänelle silti voisi olla vuosi(kymmen)tarkastus tarpeen. Sen hän voisi itsekin ymmärtää. Tilaa miehellesi perusteellinen terveystarkastus. Lääkäri kysyy todennäköisesti myös tämän nyt kyseessä olevan elämänalueen sujuvuudesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi