Rv 13 menossa. Voinko juoda yhden mansikkasiiderin?ov
Tekisi siis niin mieli illalla mennä saunaan ja juoda samalla yksi siideripullo, joka ollut jääkaapissa siitä asti kun tein pos.raskaus- testin.
En ole tippaakaan käyttänyt alkoholia tämän odotuksen aikana. Onko turvallista tuo yksi pullo juoda? Se on 0,5 l
Kommentit (31)
Itse voin sanoa olevani aika vastakohta tiukkapipoiselle ja mm. imetysaikana join lasin kaksikin viiniä tai saunaoluen silloin tällöin. Raskausaikana olin aika leppoisa myös ruoka-aineiden suhteen. Raskausaikana kuitenkaan en saanut alkoholia alas.
Muutaman kerran mulla oli joku saunaolut mukamas oikein odottamassa ja jäähdytettynä, että sitten saunan jälkeen, aah. Vaan en sitten vaan pystynytkään siitä yhtään nauttimaan, vaan ekan siemauksen jälkeen pullo päätyi miehelle.
Ykköstä join ehkä 2 pulloa raskauden aikana.
Alkoholitonta siideriä saa kuitenkin ihan kohtuullista moneenkin makuun (Alkossa myytävä Stawford Press kuivaa brittisiideriä ja esim. Kopparbergin alkoholittomat makean ystävälle.), mutta alkoholiton olut on vaan niin kamalaa, että mieluummin sitten join vissyä :)
miksi joisit? Holittomia raskaana. Tämä mun mielipide.
vaikka kymmenen siideriä, jos niin haluat. Eri asia vaan on, kannattaako. Itse en joisi. En edes sitä yhtä.
mutta jos lapsellasi tulee olemaan jotain ongelmia niin syytät siitä itseäsi vaikka se ei siitä sun sidukasta johtuisikkaan. onneksi itse olin tarkka kaikesta koska lapsellani on/oli ongelmia niin ei ainakaan tarvi kaiken lisäksi itsesyytöksiä potea.
ihmeessä jos mieli tekee! :) jos se alkoholi siinä epälyttää niin voithan aina ostaa alkoholittoman.. :) siskoni kovasti kaipaili omaa lempijuomaansa raskausaikana,mutta hän ei halunnut alkoholia ottaa yhtään,joten hän osti samaa juomaa mutta alkoholittoman.. :) Mutta ei se yksi sidukka pahaa tee! onnea odotukseen! :)
ihmeessä jos mieli tekee! :) jos se alkoholi siinä epälyttää niin voithan aina ostaa alkoholittoman.. :) siskoni kovasti kaipaili omaa lempijuomaansa raskausaikana,mutta hän ei halunnut alkoholia ottaa yhtään,joten hän osti samaa juomaa mutta alkoholittoman.. :) Mutta ei se yksi sidukka pahaa tee! onnea odotukseen! :)
Onko sulla tutkittua tietoa tästä asiasta?
Vähän epäilyttää, etteikö yksikin sidu voisi tehdä pahaa sikiölle tuossa vaiheessa raskautta (alkuraskaus)
ei ehkä viisasta, mutta lasillisen (2desiä) voin huoletta ottaa, jos tänään niikseen siltä tuntuu.
Odotan kolmatta lasta, alkoholi ei ole koskaan ollut elämääni hallitseva asia. Esikoista odottaessa join lasin valkoviiniä jouluna (olin 7.kuulla raskaana) ja kuopuksen kohdalla en juonut mitään.
Nyt on ollut vaan töissä mahdottoman kiirettä ja saatu yksi vaativa tilaus vihdoin "purkkiin". Olen todella kärvistellyt pahoinvointeineni tunnollisesti töissä ja takki on aikas tyhjä.
Menen siis illalla saunaan ja nautin sen lasillisen mansikkasiideriä ilman omantunnon tuskia.
Kiitokset kaikille vastaajille, ap poistuu nyt linjoilta.
Jos 2dl sidukkaa poistaa ressin.
Kyllä on tärkeät 2 dl :D
Mä tulin raskaaksi vapun tienoilla ja totesin alkoholittoman siman todella hyväksi saunajuomaksi. Toki sitä voi varmaan ottaa alkoholillisenakin jos mieli tekee kunhan ei mitään 1,5 litraa juo.
Nyt olen rv 12:lla, en ole juonut mitään, mutta parin viikon päästä firman juhlissa aion maistaa.
tuskin mitään vauvallesi aiheutat, mutta miksi pitäisi juoda siideri tai yleensä alkoholipitoista raskaana ollessa ? Mikä siinä alkoholissa niin vetää puoleensa ?