Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

TUO OLI SAATANANPALVONTAA !

Vierailija
26.05.2006 |

Siinä oli putaansuun pojan uran huipentuma. Taustan videot, käsimerkit, eleet. Sarvipäisellä paholaisella papin kaulus jne. Tulipa tuo nyt todistettua. Saivatpa mahtavan yleisön messulleen. Mutta kyllä nyt loppui.

Anteeksipyyntö seiskalle parinpäivän takaisesta kirjoituksestani. Käyn ostamassa lehtenne ärrältä. Lupaan sen.

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpa te ymmärtäisitte, että Saatana on ihan oikeasti olemassa. Ja Jumala on valo tämän pimeyden keskellä.

Minusta tämä Lordin voitto oli lähinnä rangaistus Suomen kansalle.

Tyhmä ja sairas on se äiti, joka antaa lapsensa katsella tai kuunnella Lordia.

Vierailija
62/79 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sirkusta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et vielä ole käynyt tirkistelemässä, niin katso hakusanalla ABORTTIVIDEO.

Mikä tulee ulos veriklöntti vai ihmisen alku?

Terveisin,

Veriset vastaan verettömät

Vierailija
64/79 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko pelleilette tai sitten olette todella naiiveja.

Vierailija
65/79 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hihhuliuskovaiset katsovat Lordin keikkaa telkkarista. Siis jos se on niin kamalan syntistä?

Vaikka mitäs se mulle kuuluu.....

Vierailija
66/79 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muita julkkuja. Moraali on nykyisin mitä on... Onko sitä, kaiken voi ostaa rahalla ?

Vierailija
67/79 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis synnitön, johon paholainen ei voi koskea, heitettiin tuleen. Sen teki herra Lordi itse!

Vierailija
68/79 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon itse Jumalaan, mutta minulle Jumala on Rakkaus, suvaitsevainen, hyväksyvä Isä. Ei uskoisi, että nämä itseään uskovaisiksi kutsuvat ovat puhuvinaan samasta asiasta. Tuntuu, että se Paha, mikä on olemassa, puhuukin heidän suullaan!

Vierailija
69/79 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kristitty. Televisio oli kiinni koko illan ja pysyy. Mutta koska suurin piirtein arvasin mitä tulossa on, kävin keskustelupalstoilla kuullakseni millainen esitys oli. Havaitsin, että koko palstan mielipide oli muuttunut ja esitystä kutsuttiin sairaaksi.

Vierailija
70/79 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Uskon itse Jumalaan, mutta minulle Jumala on Rakkaus, suvaitsevainen, hyväksyvä Isä. Ei uskoisi, että nämä itseään uskovaisiksi kutsuvat ovat puhuvinaan samasta asiasta. Tuntuu, että se Paha, mikä on olemassa, puhuukin heidän suullaan!

Eikä kukaan Jumalaan uskova.

Synti ja Saatana on vihollisiamme ja pyrkii erottamaan meidät Jumalasta. Kaikki pahuus tässä maailmassa on paholaisesta lähtöisin. Jumala on valo tämän paholaisen äärimmäisen pahuuden ja pimeyden keskellä.

Vierailija
71/79 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te korotatte itsenne? Eikö se ole suurin synti?

Kerrotte olevanne parempia kuin me muut, jotka kuuntelemme jonkin tyylisuunnan musiikkia. Siis asetatte itsenne korkeampaan asemaan.

Miten te voitte olla silloin kristittyjä? Onko humppa ja samba jotenkin pyhempää musiikkia? Ei.

Minä kuuntelen Lordia ja AC/DC:tä, mutta myös Kari Tapiota virsineen. Tietääkseni Lordi tai AC/DC:n jäsenet tai Kari eivät ole vahingoittaneet muita ihmisiä. SE ON SHOWTA, ei kenenkään vahingoittamista.

Jumala näkee kaiken pahuuden, eikä poista sitä, vaikka voisi. Kaikella on tarkoituksensa. Luulisi teidän (teko)pyhinä ihmisinä sen tietävän.

Rakkaudella,

Hard-rock-mama

Vierailija
72/79 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoimme miehen ja lasten kanssa tuota ja kyllä oli yksimielinen ajatus se, että tuossa on jotain sairasta. En tiedä oliko tuo palvontaa, mutta kyllä show-meiningissäkni pitää olla rajat, Kuvat olivat todella vihailevia ja tuo vauva (nukke) - juttu. Oliko se uhri messun päätteeksi vai mikä?

No, meidän vanhin tyttö sanoi, ettei tarvitse ainakaan lordista mitään synttälahjaa.

Vierailija
73/79 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeää

Vierailija
74/79 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin