TUO OLI SAATANANPALVONTAA !
Siinä oli putaansuun pojan uran huipentuma. Taustan videot, käsimerkit, eleet. Sarvipäisellä paholaisella papin kaulus jne. Tulipa tuo nyt todistettua. Saivatpa mahtavan yleisön messulleen. Mutta kyllä nyt loppui.
Anteeksipyyntö seiskalle parinpäivän takaisesta kirjoituksestani. Käyn ostamassa lehtenne ärrältä. Lupaan sen.
Kommentit (79)
Jos et vielä ole käynyt tirkistelemässä, niin katso hakusanalla ABORTTIVIDEO.
Mikä tulee ulos veriklöntti vai ihmisen alku?
Terveisin,
Veriset vastaan verettömät
Joko pelleilette tai sitten olette todella naiiveja.
hihhuliuskovaiset katsovat Lordin keikkaa telkkarista. Siis jos se on niin kamalan syntistä?
Vaikka mitäs se mulle kuuluu.....
ja muita julkkuja. Moraali on nykyisin mitä on... Onko sitä, kaiken voi ostaa rahalla ?
siis synnitön, johon paholainen ei voi koskea, heitettiin tuleen. Sen teki herra Lordi itse!
Uskon itse Jumalaan, mutta minulle Jumala on Rakkaus, suvaitsevainen, hyväksyvä Isä. Ei uskoisi, että nämä itseään uskovaisiksi kutsuvat ovat puhuvinaan samasta asiasta. Tuntuu, että se Paha, mikä on olemassa, puhuukin heidän suullaan!
Minä olen kristitty. Televisio oli kiinni koko illan ja pysyy. Mutta koska suurin piirtein arvasin mitä tulossa on, kävin keskustelupalstoilla kuullakseni millainen esitys oli. Havaitsin, että koko palstan mielipide oli muuttunut ja esitystä kutsuttiin sairaaksi.
Vierailija:
Uskon itse Jumalaan, mutta minulle Jumala on Rakkaus, suvaitsevainen, hyväksyvä Isä. Ei uskoisi, että nämä itseään uskovaisiksi kutsuvat ovat puhuvinaan samasta asiasta. Tuntuu, että se Paha, mikä on olemassa, puhuukin heidän suullaan!
Eikä kukaan Jumalaan uskova.
Synti ja Saatana on vihollisiamme ja pyrkii erottamaan meidät Jumalasta. Kaikki pahuus tässä maailmassa on paholaisesta lähtöisin. Jumala on valo tämän paholaisen äärimmäisen pahuuden ja pimeyden keskellä.
Miten te korotatte itsenne? Eikö se ole suurin synti?
Kerrotte olevanne parempia kuin me muut, jotka kuuntelemme jonkin tyylisuunnan musiikkia. Siis asetatte itsenne korkeampaan asemaan.
Miten te voitte olla silloin kristittyjä? Onko humppa ja samba jotenkin pyhempää musiikkia? Ei.
Minä kuuntelen Lordia ja AC/DC:tä, mutta myös Kari Tapiota virsineen. Tietääkseni Lordi tai AC/DC:n jäsenet tai Kari eivät ole vahingoittaneet muita ihmisiä. SE ON SHOWTA, ei kenenkään vahingoittamista.
Jumala näkee kaiken pahuuden, eikä poista sitä, vaikka voisi. Kaikella on tarkoituksensa. Luulisi teidän (teko)pyhinä ihmisinä sen tietävän.
Rakkaudella,
Hard-rock-mama
Katsoimme miehen ja lasten kanssa tuota ja kyllä oli yksimielinen ajatus se, että tuossa on jotain sairasta. En tiedä oliko tuo palvontaa, mutta kyllä show-meiningissäkni pitää olla rajat, Kuvat olivat todella vihailevia ja tuo vauva (nukke) - juttu. Oliko se uhri messun päätteeksi vai mikä?
No, meidän vanhin tyttö sanoi, ettei tarvitse ainakaan lordista mitään synttälahjaa.
Kumpa te ymmärtäisitte, että Saatana on ihan oikeasti olemassa. Ja Jumala on valo tämän pimeyden keskellä.
Minusta tämä Lordin voitto oli lähinnä rangaistus Suomen kansalle.
Tyhmä ja sairas on se äiti, joka antaa lapsensa katsella tai kuunnella Lordia.