TUO OLI SAATANANPALVONTAA !
Siinä oli putaansuun pojan uran huipentuma. Taustan videot, käsimerkit, eleet. Sarvipäisellä paholaisella papin kaulus jne. Tulipa tuo nyt todistettua. Saivatpa mahtavan yleisön messulleen. Mutta kyllä nyt loppui.
Anteeksipyyntö seiskalle parinpäivän takaisesta kirjoituksestani. Käyn ostamassa lehtenne ärrältä. Lupaan sen.
Kommentit (79)
Kumpikohan meistä on ihan pihalla?
Kyllä se oli selvää saatanan palvontaa. Tuomionkellot, pirut jne. Itse saatana on savakavalaja saa esim. Lordin kautta valtaansa paljon ihmisiä.
Vielä Euroviisuissa itsekkin uskoin vielä, että ei musiikki ole saatanan palvontaa, mutta valitettavasti olin väärässä. Näin uskovaisena teki ohjelman katsominen niin pahaa, että oli pakko vaihtaa kanavaa. Ja pääministeri ja presidentti ovat menneet samaan mukaan...
Sinne taivaaseen pitää päästä millä hinnalla hyvänsä. Siellä kun on hyvät kestit. Vaikutat hyvin itsekkäältä ihmiseltä. Lyönpä vaikka vetoa ettet luopuisi taivaspaikastasi edes oman lapsesi tähden.
Uskovat ovat äärettömän itsekkäitä ja ahneita ihmisiä. Tuomitseminen onnistuu kyllä kun muuta ei osata.
Sinäkin katsot elämää pahan silmän kautta. Elämää jonka lahjaksi sait.
Sinunlaisia olen nähnyt aivan liian paljon kärsimyksen kylväjää.
Rikas ei sinne pääse ja me länsimaalaiset olemme rikkaita moneen muuhun maahan verrattuna.
Ei siinä mitään uhri meininkiä ollut...
Biisin nimi Blood Red Sandman...
Vauva itki kehdossaan ja se huppupäinen tyyppi oli tämä Sandman joka pelottelee painajaisissa lapsia. Yksi Lordi monstereista siis ryntäsi kehdon luokse hätistämään tätä Sandmania pois ja siinä rytäkässä kaatui myös vahingossa kehto. Tarkoitus oli siis hyvä, mutta toteutus ei auennut juuri kenellekkään.
Itsekin pidin showta melko omituisena. Mutta en totisesti usko heidän olevan saatanan palvojia. Heidän oma tyylinsä on vaan surkea väärin ymmärretty...
Tai jos ajattelet olevasi itse lähempänä taivaspaikkaa, kuin joku muu, niin silloinhan se on karannut käsistäsi ihan tavoittamattomiin. Olet pahemmin synninturmelema kuin kukaan.
Vain Jumala voi päättää pelastumisesta ja synnin taakasta vapauttamisesta. Ei sitä paikkaa voi ansaita, se on ansiotonta se armahtaminen. Sielunvihollista vastaan pitää kilvoitella, mutta palkintovarmuutta ei voi olla, sellaisia lupailee vain suuri Saatana.
Vakuuttakoot Lordi-fanit mitä tahansa, minulle tuli paha mieli tuosta esityksestä. EI kiitos, mielummin valitsen hartaan jumalan kunnioittamisen kuin Lordin musiikin kuuntelemisen.
Ei tekisi pahaa muillekaan välillä hiljentyä. Nykyisessä yhteiskunnassamme on vain uskonto suurempi kirosana kuin seksi. No, kukin elää ja kuolee tyylillään.
hiljentymään sinun tavallasi, vaikka se tekeekin asian sinulle helpommaksi. Yhteiskunnassa ei ole kyse vain sinusta ja sinun tarpeistasi.
Raamattu vakuuttaa, että pelastumme armosta ilman ansiota mutta kehottaakin samalla meitä kilvoittelemaan pelolla pelastuaksemme, esimerkiksi Pietarin kirjeessä.
Ei ole sellaisia asioita, joiden välttäminen takaa, että sielunvihollinen pysyy etäällä. Päin vastoin, vihollinen tekee meissä jatkuvasti työtään ja kilvoittelu on tuon työn vastustamista. Pitää elää ihan tavallisesti, altistaa itsensä vihollisen hyökkäyksille, sillä vain siten kilvoittelu on todellista, eikä ulkokultaista - mitä kilvoittelua se muka on, jos uhka on etäällä.
Minä en ole havainnut Lordissa mitään kovasti saatanasta lähtevää. Minusta näyttää siltä, että siinä tiedetään varsin hyvin, miten asiat menevät.
Jeesus nuhteli tekopyhiä sanoen:
" Tämä kansa kunnioittaa minua huulillaan, mutta heidän sydämensä on minusta kaukana; mutta turhaan he palvelevat minua opettaen oppeja, jotka ovat ihmiskäskyjä" (Matt. 15: 8,9).
Eikä armonvarmuutta ole. Siksi ei kannata tuomita muita, vain Jumala kykenee näkemään - tähänkin Jeesus viittasi, kun sanoi, että synnitön heittäköön sen ensimmäisen kiven.
Sitten vaikka elämä maanpäällä ei olekaan mitään taivaaseen verrattuna ei se tarkoita, että millään täällä ei ole väliä. Taivaspaikkaa ei voi ostaa, tämänpuoliseen ei tarvitse ylenmäärin kiintyä, mutta on syntiä tuottaa luomakunnalle tuskaa. Siitä puhuu se rakkauden kaksoiskäsky.
En silti tilaa seiskaa uudelleen. Sillä että tämä " musiikkiyhtye" palvoo saatanaa ja seiskan julkaisupolitiikalla ei ole tässä asiassa yhteyttä. Lordi on meidän talossa nyt kielletty mutta seiskaakaan ei tilata.
Ylihysteeriset mammat varmaan kasvattaa ipanat pussissa niin ei ainakaan näe koskaa mitään pahaa, eiks je!
minä en enää anna lasteni moista katsoa. He eivät ymmärrä, että aikuiset leikkivät ja tekevät shouta (näin soomeksi väännettynä). Tässä on turha lähteä miettimään, oliko esitys Jumalan pilkkaa, saatananpalvontaa vai peräti ihan Jumalan ylistystä, kuten jonkun jo kuulin väittävän. Minun lapseni eivät moista pas....kuuntele enää, eivätkä osta levyjä tai kerää kuvia. Minulle ja miehellenikin show oli riittävä ja toteen näytetyksi tuli ainakin, ettei porukalla ainakaan leikkaa. Jos meinaisivat sitä Ville Valon rahakirstua havitella, olisi pitänyt ottaa huomioon, että esityksen näkee koko Suomi. Myös me fiksut ja filmaattiset. Tämän vauva-palstan porukka on osaksi niin nuorta ja kokematonta, että annettakoon moinen sinisilmäsiyys anteeksi. Kyllä Siperia opettaa. t. kuuden lapsen ikäloppu äiti
suokaa lukihäiriöni tai saunaoluen vaikutus anteeksi. Sinisilmäisyys!!!!! On siitä koulustakin niin kauan aikaa, ettei ihan ne pilkku-asiatkaan ole mielessä. Kun joku hölmö niitäkin kohta miettii. Aina ihan ihmetyttää tämä väki. Oikeesti, jos tää mammaporukka on hyvä otos suomalaisesta mentaliteetista, niin ei meillä hyvin mene...
Hyvä, että yhä useampi ymmärtää irtautua massapsykoosista, jonka uhriksi Suomen kansa on joutunut ja osaa ajatella ja nähdä omilla aivoillaan, mistä Lordin kohdalla on kyse, sairaasta pahuudesta ja että se ei ole hyväksi yhdellekään lapselle.
Olen kiitollinen, että tästä maasta löytyy vanhempia, jotka ymmärtävät suojella lapsiaan tältä paskalta.
Olin todella onnellinen Lordin voitosta, mutta miehen kanssa oltiin molemmat sitä mieltä että eilen meni " hiukan" yli...
Se oli ihan hirveää musiikkia ja viimeinen niitti oli se vauvan heittäminen maahan. Meni maku koko touhuun!
Olisi vaan laulanut sen Hard Rock Hallelujah ja lähtenyt pois...
Hyvä, että silmät aukenee yhdellä sun toisella.
Ihan puhdasta Saatananpalvontaa tuo on ollut alusta lähtien. Ruokkii vain pimeyttä ja pahuutta.
Vierailija: