Auttakkee!
En omista minkäänlaisia meikkejä. Ikää on 35v. eli: Mitä mun tarvitsee hankkia? Siis jotain perusjuttuja jos kertoisitte. Lisäksi mun iho on aika rasvoittuva ja nuorena oli huono iho, ei siis mikään tasaisen värinen tapaus nytkään. Miten mun ikäiset meikkaa? Mitä ei missään nimessä pidä tehdä? Ym, ym.. Kertokaa jookosta. =)
Kommentit (3)
krvyt mutta peittävä ja meikkisieniä, sillä saa kauniin ja tasaisen pohjan, itse tykkään Loreal True match eikä maksa paljoa. Käytä sit kevyttä kättäkin kun laitat =) Lisäksi hyvä peiteväri/puikko, suosin Make up centerin balettia missä on 3 eri sävyä (28 euroa) mut joka sentin väärti ja kestää kauan.Saat punotukset tms piiloon. Sitten kunnon kulmakynä tai geeli, mulla Lumenen kulmakarvageeli, hyvä ja edullinen. Sitten irtopuuteri meikin kiinnitykseen, poskipuna ja huulikiilto tai puna. Siinäpä perusjutut ja esim. Loreal ja Lumene on ihan hyviä merkkejä ainakin suurimmaksi osaksi, tosin Lumenen huulipunat kuivattaa mulla. Auttoko yhtään?
krvyt mutta peittävä ja meikkisieniä, sillä saa kauniin ja tasaisen pohjan, itse tykkään Loreal True match eikä maksa paljoa. Käytä sit kevyttä kättäkin kun laitat =)
Lisäksi hyvä peiteväri/puikko, suosin Make up centerin balettia missä on 3 eri sävyä (28 euroa) mut joka sentin väärti ja kestää kauan.Saat punotukset tms piiloon.
Sitten kunnon kulmakynä tai geeli, mulla Lumenen kulmakarvageeli, hyvä ja edullinen.
Sitten irtopuuteri meikin kiinnitykseen, poskipuna ja huulikiilto tai puna. Siinäpä perusjutut ja esim. Loreal ja Lumene on ihan hyviä merkkejä ainakin suurimmaksi osaksi, tosin Lumenen huulipunat kuivattaa mulla. Auttoko yhtään?