Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loukkaannuinko turhasta? Ystävän käytös...

Vierailija
08.10.2010 |

Mulla 4 lasta ja palasin töihin vuosi sitten. Käveri, Tiina, jäi vielä vuodeksi kotiin. Sillä on 3 lasta.

Ollaan nähty säännöllisesti ja lapset on leikkineet yhdessä. Ei tietenkään niin paljon, kun silloin kun itsekin olin vielä kotona.

No, nyt kaverikin lähti töihin. Ja sen jälken siitä ei olekaan kuulunut mitään! Ei siis mitään!

mä olen sille pari kertaa soittanut ja se on valittanut, miten on raskasta ja kiireistä... Olen tarjoutunut pariinkiin kertaan, että voisinko jotenkin auttaa, esim. hakea lapsia päiväkodista yms. Juu kiitos, hän pitää asian mielessä.

No, nyt sit kuulin toiselta kaverilta, Seija, miten tää Tiina oli pyytänyt, josko Seija vois aina keskiviikkoisin hakea heidän lapset hoidosta. Ja Seija siihen, ettei oikein kerkee.

Mutta siis... miks se kysyny sitä MINULTA?? Minähän oikein tarjouduin??

Ja muutenkin aina kun oon Tiinalta kysyny, että millon voitais nähdä, niin juu ei voi, ku on niin kiirettä. Mutta Seijaa kerkee kyllä näkemään.

En jaksa enää, olkoot mokoma!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidä sinusta, mutta pitää seijasta. yirttää päästä sinusta hiljalleen eroon. yksinkertaista, mutta ei tietenkään kovin kivaa.

Vierailija
2/5 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää, itse katkaisin suhteen nuoruusaikojen kaveriini, joka vuosia soitteli mulle (asutaan eri paikkakunnilla) valitti ja juorusi muista likkaporukkamme jäsenistä. Muita treffasi kotonaan, mun perhe ei ollut tervetullut, aina menoa, kun ehdotin visiittiä.

Ymmärsin yskän ja lopetin yhteydenpidon. Olemme kai aikuisena muuttuneet ja nyt mulla uusi omanhenkinen pieni tuttavapiiri. Silti aina välillä mietin, että miten tylsä/huono ihminen olen, kun oma seura ei kelvannut. Onneksi jollekin kelpaa, muuten olisi aika luuseri-fiilis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei kelpaa, niin ei kelpaa. Mut jos se ei halua yhteyttä pitää vaan myöhemmin yrittää sulla kuitenkin haetuttaa lapsensa hoidosta niin sano säkin et ei nyt kerkee tai ei käy. Ilmeisesti se pitää sua jotenkin varalla.

Vierailija
4/5 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksinkertaisesti se ajettelee, että sulla on raskasta. Sulla on 4 lasta, ei halua kuormittaa enempää. Jos sen työn ja lasten + kodin yhteensovittaminen hankalaa ja käy voimille, ajattelee että sulla samoin joten käyttää apuna mielummin jotain muuta, jolla elämässä ehkä vähemmän mitään?

Vierailija
5/5 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin eräs kaveri, joka sai toukokuussa esikoisensa valittaa koko ajan FB.ssa kuinka tylsää sillä on ja ei ole ketään kavereita jne. No, jos joskus laitan sille vaikka viestiä että nähdäänkö, niin se ei edes viitsi vastata tai sitten vastaa kahden päivän kuluttua tyyliin "oho unohdin kun on niin paljon kiireitä". Olen kanssa päättänyt, että olkoon keskenään, ei sellaisten "ystävien" seuraa edes kaipaakkaan. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän