Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen ihan sekaisin,,.ja yksin

Vierailija
08.10.2010 |

olen sekaisin tilanteeni kanssa.

olen ollut aviossa yli 15v,ja siinä siunaantunut 3 lasta.avioliitto on ollut yhtä helvettiä,mutta lasten takia aina jaksettu,ja kaiken henkisen väkivallan aina unohtanut ja anteeksi antanut.mieheni on aina osannut manipuloida,saanut minut tuntemaan että olisin katu ojassa ilman häntä,ja koska itse olen rikkinäisessä perheessä kasvanut,niin hän sillä asialla minua kiusaa ja sanoo että samanlaisen tulevaisuuden annan lapsille jos en ala käyttäytyä "järkevästi" riidan päätteeksi.hän on minut pelastanut ja antanut "kunnollisen " elämän.hän aina syyllistää minua,on mustasukkainen.minulla ei ole enään ketään,kaverit hän kielsi heti 15v sitte,sen jälkeen sukulaiseni jopa oman perheeni,he kaikki ovat huoria jotka yrittävät rikkoa perheeni,kuulemma.

no,aina on menty eteenpäin,ja vihaan tästä asiasta miestäni ja itseänikin.

nyt tilanteeni on seuraava,hän taas jälleen kerran on onnistunut huijaamaan minua,olemme oleet "onnellisia",ja sekin sen takia että en välitä hänen mustasukkaisuus epäilyistään ym.olen pitänyt suuni kiinni,en vastaa,olen kiltti vaimo.

olen raskaana taas,josta molemmat ensin iloisia,mutta koko ajan olen pelännyt että raskaus ja vauva aikani tulee olemaan helvettiä henkisesti,ja oikeeseen osuin ikävä kyllä,kiusaaminen alkoi taas.

eilen sanoin hänelle että tätä paskaa en jaksa enään kertaallee,mietin aborttia,niin siihen hän vain tokaisi,että jos olet sitä mieltä niin siitä vaan.asia oli hänelle kuin olisin ostanut kengät nyt päätän palauttaa ne......ei mitään reaktiota..ei kysymystä,miksi,ei kielteistä reaktiota jota toivoin kuulevani.

hän sai minut haluamaan tätä lasta,uskoin että hänkin halusi,mutta nyt ymmärsin tai olen kyllä ymmärtänyt montakin kertaa aiemmin mutta en kuunnellut järkeä,olen tässä asiassa taas yksin.

nyt painin abortti ajatusten kanssa,toisaalta halua pitää lapsen mutta toisaalta en henkisesti jaksa samaa rumpaa uudelleen.ja toiset lapset kärsivät joka kerta kun henkisesti romahdan.

mitä teen? raskaus viikkoja takana jo 9.ei ole aikaa miettiä tätä asiaa,pelkään että teen mitä vaan niin saan katua sitä asiaa lopulta,auttakaa,tarvitsen tukea!!!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuodatuksia jaksaisi paljon paremmin lukea.

Vierailija
2/10 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se olisi nimittäin fiksuin ratkaisu. Miehesi kuulostaa melko alistajalta, ellei peräti narsismiin taipuvaiselta.

Ei tuokaan elämä ole hyväksi lapsillesi. Ei ehjästä perheestä ja valheellisesta onnesta tarvitse pitää kynsin hampain kiinni, jos siinä menee äidiltä mielenterveys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy juttelemassa jonkun kanssa ja pistä hyvä nainen elämäsi kuntoon, sellaiseen kuntoon missä itsekkin viihdyt ja voit hyvin. Jos se johtaa eroon niin se on sitten sen hinta, parisuhdeterapia tai joku muukin vastaava voi olla vaihtoehto. Näet itsekkin tilanteen ja odotat että joku muu tekisi jotain. Kunnioita nainen itseäsi ensin jotta muutkin voivat tehdä niin ja ole hyvä ja hae apua. Käyt juttelemassa vaikka sitten nlapsykologin kanssa tai terveyskeskuksen kautta ja aseta ne lapsetkin jollekkin sijalle eli kyllä niille on pahin vaihtoehto elää perheessä jossa vanhemmilla ei ole hyvä olla.

Vierailija
4/10 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on erittäin sairas yksilö ja käyttää sua hyväkseen, mutta miksi sinä edelleen sallit sen?

Nyt on korkea aika lopettaa tuo alistaminen, ei se ole sun isä, joka lastaan voi määrätä.

Aborttiin en ota kantaa, se sun tarvitsee ratkaista itse, mutta enemmän kuin lämpöisesti suosittelen sulle eroamista sairaasta miehestä, joka on sairastuttanut sinutkin jo, varmaan lapsennekin. Mies pihalle tai sinä ja lapset häivytte, tuosta ei IKINÄ tule mitään hyvää.

Vierailija
5/10 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvitset apua ja kuuntelijan. Soita NYT!

Vierailija
6/10 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedät itsekkin että miehesi on manipuloija, voit paremmin ilman häntä. Turha miettiä, että jos...

Koeta ajatella nyt itseäsi ja lapsia, voitte kaikki paremmin ilman tuollaista paskiaista. Sinussa ei ole vika, vaikka toinen kaikkensa yrittää toisin todistaa.

Vierailija
7/10 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamalalta henkiseltä väkivallalta ja alistajalta sun mies kuulostaa. Sun pitää nyt päästä hänestä kauemmas miettimään asiaa, ja KESKUSTELUAPUA tarvit ehdottomasti.

Mahdollinen abostti ei tässä nyt ole se juttu, vaan se, että sun pitää päästä pois tuosta kiusaamisesta. Älä ainakaan kuvittele että olisi jotenkin lasten etu että pysyt siinä, miet vaikka mallin lapsesi saavat avioliitosta?

Vierailija
8/10 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ap:n tilanteessa on huomattavasti vakavmapia huolenaiheita kuin kirjoittaminen. Sitä paitsi kirjoittamisen sekavuus kertoo ap:n mielen sekavuudesta vaikeassa tilanteessa, jossa vaikea nähdä mikä on totta ja mikä ei.

Ap hakeudu turvakotiin tai esim. tk lääkärin kautta ammattiauttajalle, joka auttaa sinua näkemään selkeästi tilanteesi ja auttaa löytämään ratkaisuja toimia paremmin.

Miehesi puheesta mielestäni totta on vain se, että vaikea lapsuutesi on uusiutunut elämääsi, ei perheesi tai ystäviesi kautta vaan miehesi kautta, joka tekee sinun ja lastesi elämästä helvettiä. Et voi luottaa arvaamattomaan mieheesi, joka käyttää alistavaa valtaa sinuun ja pitää sinua lapsen omaisessa riippuvuus suhteessa itseensä.

Trust me, olen nähnyt vastaavia tilanteita aiemminkin. Hae apua, että löydät oikean itsesi ja turvallisen elämän lapsillesi. Miehesi kyllä todennäköisesti heittäytyy todella vaikeaksi tilanteessa, siksi tarvitset luotettavan ja vahvan ulkopuolisen avun ja tuen myös. Sinun on aivan turha jäädä odottamaan myötätuntoa mieheltäsi, hän ei siihen kykene. Kaikki tunteet mitä hänestä löydät on teatteria.

Vierailija
9/10 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä ap, hae apua. Neuvola, perheasiainkeskus tai jokin muu.

Kyllä sä selviät, uskon vahvasti että elämäsi muuttuu. Ja voit pitää lapsen.

Mutta ulkopuolinen keskusteluapu auttaa. Entä läheiset? Voitko turvautua heihin?

Vierailija
10/10 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

turvakotiin pääsee myös henkistä väkivaltaa kokevat. Älä anna lastesi oppia kieroutunutta perhepolitiikkaa. meinaan tuosta tulee oravanpyörä,myös lapsillesi he oppivat,että noin kuuluu olla.. ei hyvä ei. Minun isäni jopa yritti pakottaa äitini tekemään abortin kun odotti minua..että silleen... Mutta siis itsesi ja varsinkin lastesi kaikkien 4 kipaleen takia lähde, ota tärkeimmät tavarat ja häivy.

T: narsistisessa perheessä kasvanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan