Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

rakkauta muttei yhdessäoloa vai mitä ihmettä

Vierailija
07.10.2010 |

meillä on 2,5 vuotias lapsi, nyt mieheni pari viikkoa sitten muutti vanhempiensa luokse kun ei voi asua meidän kanssa, koska ei kestä naputusta.. siis täh? mies on kohta kolmenkymmenen ja äitin luo asumaan... käy silti joka päivä lastaan ja minua katsomassa(seksisuhde meillä on, pitäskö pistää stoppi?) Mutta ei aio siis enää muuttaa yhteen koska kuten edellä sanoin ei voi asua meidän kanssa.. missä tässä nyt oikein mennään? haluaako tuo helpon elämän ilman arkea vai onko toinen nainen, minä en enää käsitä...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai eikö tullut mieleen, että naputusasiassa voisi olla jotain perää?

Vierailija
2/5 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tullut mieleen ja varmaan on perääkin, tiettyyn rajaan asti. tiedän omat vikani, mikään perässä kulkeva alati naputtava eukko en ole, jo senkin takia ettei minulla siihen ole edes aikaa. mies on itsekkin myöntänyt ettei kestä minkäänlaista eriävää mielipidettä. no joo, kas siinähän se ratkaisu kai tuliki...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla

lapsiperhe-elämä on yllättänyt vastuullisuudellaan

Vierailija
4/5 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin minä itsekin olen ajatellu, varsinkin kun oli sovittu häät ensi kesäksi, kuukausi sitten ne lyötiin lukkoon... mutta mitä nyt? minä haluaisin jatkaa yhteistä elämää SAMAN KATON alla mutta hän ei "oikein tiedä kun kuitenkin tulee jotain riitaa..."

Vierailija
5/5 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpa todellista aviomiesainesta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi