Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, ostin uudet kalliit silmälasit enkä tykkää näistä!

Vierailija
07.10.2010 |

Aivan liian tummmat, paksut ja hallitsevat! Edellisiä käytin 4 vuotta, nämä maksoi 500 euroa, joten pakko niitäkin pitkään käyttää. En tykkää yhtään, mikä muhun meni! Miksi ihmeessä ostin näin voimakkaat muoviset kehykset????

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on muotia nyt..mutta toisaalta kannattas miettiä ennemmin mitkä itselle passaa :). Mutta jos makutuomarit oli sitä mieltä että passaa, niin etköhän sä voi luottaa heihin...?

Vierailija
2/30 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mä uskon että sä totut niihin. Itselläni on joskus käynyt niin, että kun olen saanut uudet lasit ja päässyt niiden kanssa kotiin, olen itkenyt koko illan.... :D Nyt naurattaa mutta silloin ei. Ja kertaakaan en ole joutunut sen takia vaihtamaan, että lasit olisivat olleet ns. rumat.

Kun on pitänyt jotain tiettyjä kehyksiä kolmekin vuotta, on tosi outoa saada uudet ja täysin erilaiset. Kun itse ei näe ilman laseja, on sovitustilanteessa täysin muiden armoilla Ei se optikon tyyppi ja ystäväsi olisi kehuneet jos eivät nuo sulle ois sopineet.

Ja sen verran vielä, että aika harvoin muut huomaavat että on vaihtanut laseja. Itsestä muutos voi olla tosi radikaali, mutta moni katsoon niin "ohi", että ei huomaa jos tutussa naamassa onkin lasit vaihtuneet.

Käys vaikka laittamassa hiuksetkin uuteen kuosiin, niin olet täysin uudistunut :) Hyvää syksyä uusien rillien kanssa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin en kyllä ymmärrä miksi pitää ostaa sellaisia paksusankaisia laseja, joissain maissa ne on kuulema kiellettykin, kun huono näkyvyys sivulle niissä.

Vierailija
4/30 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin en kyllä ymmärrä miksi pitää ostaa sellaisia paksusankaisia laseja, joissain maissa ne on kuulema kiellettykin, kun huono näkyvyys sivulle niissä.

Vierailija
5/30 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi aivan samoin. Nyt suunnittelen menoa optikkoliikkeeseen ja pyydän vaihtaa toisiin pokiin. Pokathan eivät ole niin kalliita kuin linssit. Ja nyt tarkkana pitää olla!!!!! Jos se vain onnistuu.

T. Vauhtisisko

Vierailija
6/30 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua mulle pitäs kohta saapua uudet pokat. Ja oon tässä kaksi viikkoo miettiny oliko ne sittenkään hyvät. Pelkään että tein huonon valinnan :S

Vierailija
7/30 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi juuri noin, etten pystynyt itse näkemään kunnolla ja luotin myyjän sanaan sekä makutuomariin. Ja sitten kun tulin kotiin melkein poru pääsi. Että tämmöset... Vanhoja olen sitten käyttänyt vaikken kunnolla niillä näekään. Kukaan ei ole maininnutkaan uusista laseistani, ei ainutkaan työtoveri. Vanhoja laseja kiiteltiin yhtenään. Olen todella pettynyt. Olen selaillut netistä pokia ja nyt mielestäni osaan kertoa mitä haluan.

Vauhtisisko

Vierailija
8/30 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli. Otin tänään tatskan enkä tykkää. Makso kans 500e ja on muuten pidempää ku 5 vuotta. Et älä huoli, nää on pikkujuttuja. Leuka rintaan ja etiäpäin sano mummo;)

Vierailija
9/30 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just ostettiin tyttärelle lasit, ja halusi juurikin tummat muovisangat. Kyllä sä totut niihin. Varmasti hienot sulle jos asiantuntija on ollut valitsemassa sun kanssa niitä.

Vierailija
10/30 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi sama homma. Ostin lasit punaisilla muovisilla kehyksillä. Tajusin kuitenkin aika pian etteivät ne sovi hailuihin piirteisiini yhtään. Ja peittävät liikaa näkökenttää, autoillessa niillä ei tee yhtään mitään. Käytän niitä joskus kun katson telkkaria mutta yleensä nenälläni kulkevat "tanttalasit" joissa on ohuet ja kevyet metalliset sangat.

Vierailija
11/30 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten tullut mieleen ottaa kuvia eri sangoista päässä sovitustilanteessa. Minäkään en näe mitään ilman laseja. Siksi nappaankin kuvia kännykällä tai digipokkarilla ja katson sitten kotona, mitkä tuntuvat parhailta. Menen sitten vähän ajan päästä uudelleen optikolle ja ostan parhaimmat. 

Jotkut myyjät myös ovat tarjoutuneet ottamaan kuvia, jos omista kuvista ei tule hyviä. Tosi ystävällistä palvelua. Eipä ole tarvinnut itkeskellä omia valintoja koskaan. 

Vierailija
12/30 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
13/30 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun kaverilla kävi juuri noin, meni takaisin liikkeeseen ja kysyi vaihtoa niin onnistui.. Käypä kysymässä liikkeestä josta lasit ostit että onnistuuko vaihto; selität syyn ihan suoraan.. Pitäisi olla vaihto-oikeus joka liikkeessä.. Lykkyä matkaan! :)

Vierailija
14/30 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mahdollista on, kehyksistä toki riippuen hioa linssit uusiin kehyksiin. Maksat itse hiomisen ja kehykset. Linssithän sinulla jo on.

Voi myös olla, että totut laseihisi.

Vierailija
15/30 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja näytän entistäkin hiiruilaisemmalta nämä lasit päässä.

Kävin kyllä putiikin joka ikisen kehyksen läpi, kotonakin mulla oli sovituksessa yli 10 kpl laseja, mutta olen niin voimakkaasti likinäköinen, että ne ihanimmat lasit piti jättää pois laskuista, koska linssit olivat liian leveät :/ ja sitten näitä sopivan kokoisia ei ollut kuin nämä jotka ovat niiiin tylsät.

No, näissä mennään seuraavat 3 vuotta ainakin..

Vierailija
16/30 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliko myyjä kovin ohjaileva vai mikä sihun iski?

Vierailija
17/30 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun kaverilla kävi juuri noin, meni takaisin liikkeeseen ja kysyi vaihtoa niin onnistui.. Käypä kysymässä liikkeestä josta lasit ostit että onnistuuko vaihto; selität syyn ihan suoraan.. Pitäisi olla vaihto-oikeus joka liikkeessä.. Lykkyä matkaan! :)

Vierailija
18/30 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kesällä metallisankaiset silmälasit, jotka näytti niin kivoilta mut nyt en tykkää niistä yhtään! Oon palannut käyttämään näitä vanhoja tuttuja muovia (mulla siis voimakkaamman väriset kehykset on nää vanhat), vaikka ostin uudet, koska näissä on linssit ihan kuluneet! Ääh...mä vaan en yhtään tykkää, ne on liian kiiltävät mun kasvoihin. En tiedä oliko se se kesä ja päivettynyt iho kun näyttivät muka niin näteiltä. Harmittaa, mutta minkäs teet.

Vierailija
19/30 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis varmaan vaihdon paikka.

Mikä on tuleva muoti, pliis sanokaa että sellainen voimakas, ja ettei muovi ole ensi keväänä out? JOs nää on muotia, ehkä totun....

Ja sitten, kukaan työkaveri ei ole sanonut että kauniit lasit! Se kertoo kai jotain. Optikko kyllä kehui, samoin ystäväni joka oli makutuomarina. Itse en kai nähnyt kunnolla, kun tihrustelin liikkeen peilistä :(

ap

Vierailija
20/30 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjä vielä erikseen painotti, että jos lasit ei jostain syystä tuntuisikaan omilta, niin ne voi vaihtaa. Ja aikaa oli reilusti, olisko ollu peräti pari kuukautta.

Eli mene rohkeasti kysymään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan