Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko hiusten värillä vaikutusta siihen, miten vahvalta ja varmalta ihminen vaikuttaa?

Vierailija
07.10.2010 |

Onko ihminen blondina pehmeämmän ja haavoittuvaisemman näköinen kuin esim. brunettina?

Työelämässä tarvitsen nyt uskottavuutta ja jämäkkyyttä ja kampaaja-aika edessä. Tähän asti hiusten väri ollut kupari/tumma, mutta haluaisin välillä kokeilla omaa oikeaa väriä, vaaleaa. Viekö se uskottavuutta vai onko ihan sama.

Ja nyt en tarkoita sitä, että tukan värillä työelämässä pätee, vaan haluaisin tietää, onko jotain alitajuisia juttuja tyyliin vaaleat hiukset=epäuskottava, tummat/mustat hiukset=kannattaa totella.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaleatukkainen nainen herättää miehissä suojeluvaiston ja häntä autetaan todennäköisemmin kuin tummatukkaista. Vaaleatukkaista luullaan seurallisemmaksi ja iloisemmaksi, vaikkei asia olisikaan näin. Toisaalta tummatukkaisia pidetään älykkäämpinä.

Vierailija
2/8 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan itsestäni paljon vanhemman näköisen kun ilman meikkiä näytän ihan 20vuotiaalta.Tavallaan hauskaa/tavallaan ei.

Kyllä meikkaan mielelläni.Hiusten sävyllä en ole huomannut vaikutusta,miehet vihjailee samalla lailla ja sänkyyn saa seuraa ihan heti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan itsestäni paljon vanhemman näköisen kun ilman meikkiä näytän ihan 20vuotiaalta.Tavallaan hauskaa/tavallaan ei. Kyllä meikkaan mielelläni.Hiusten sävyllä en ole huomannut vaikutusta,miehet vihjailee samalla lailla ja sänkyyn saa seuraa ihan heti!

Vierailija
4/8 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin blondi about 35v. eka vuotta elämästäni, nyt olen brunette, en ole huomannut että se olisi vaikuttanut mitenkään ihmisten suhtautumisessa minuun. Kyllä ne ovat muut asiat jotka ratkaisee, ihmisen koko olemus.

Vierailija
5/8 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten kun värjäsin pitkän tukkani ruskeaksi, vieraampien naisten käytös minua kohtaan muuttui, ainakin omasta mielestäni, ystävällisemmäksi. Blondina koin että naiset katsoivat mua ikäänkuin nenänvarttapitkin tai jotain. Tiedä sitten kuvittelinko vaan?

Vierailija
6/8 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on punaruskeat, ja olen aina hiusten väristä huolimatta aiheuttanut jostain ihmeen syystä auttamisen ja hoivaamisen tarvetta erityisesti naispuolisissa ihmisissä. :D Mutta toisaalta taas, pidetään minua lähes yhtä helposti myös älykkäänä ja autoritäärisenä, riippuen tilanteesta. En jaksa uskoa että hiusten väri vaikuttaa tuolla tavalla. Se miten muut suhtautuvat sinuun, on loppupeleissä paremminkin kiinni käytöksestäsi ja valinnoistasi, ei ulkokuorestasi.

Vierailija
7/8 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä ryhti, sopivan kokoiset "oman näköiset" vaatteet ja muiden ihmisten huomiointi. Siis jos olet huonoryhtinen, käytät epäsiistejä/-muodikkaita/-sopivia vaatteita ja arkailet muita ihmisiä, viestii minusta selkeästi enemmän kuin joku tukan väri.

Vierailija
8/8 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi feikata ja koittaa olla muuta kuin on?

Itse olen kiltti,rehellinen ihminen ja teen sellaista työtä, jossa kelpaan tällaisena.

Onko nykyajan trendiä, että pitää näyttää joltain muuta kuin mitä on ja antaa väärää vaikutelmaa saavuttaaksen jotain?

Vai mistä kyse?