Olen niin ylpeä mun teinistä:) (kunhan avaudun onnestani)
Ja hän on niin äärettömä rakas mulle, kuten muutkin lapsemme.
Tänää kysyi pikkusiskoltaan 10v et haluaako tulla hänen ja kavereidensa kanssa huomenna teatteriin.
Oli niin huolissaan pikkuveljensä 13v terveydestä kun käytin lääkärissä ja oli huojentunut kun ei mitään vakavaa ollut.
Jne.
Harrastaa kilpaurheilua ja joukkueessaan on aina valmis auttamaan toisia. Juuri tuli valmentajata viestiä kuinka teini jolla on kova kilpailu- ja voittamisvietti silti kannustaa ja auttaa tovereitaan. Menee rinnalla ja tsemppaa.
Voisin vaikkak irjan kirjoittaa kuinka ihania mun lapset on.
Toki silloin tällöin tulee tuittuilua yms. mitä teinin elämään kuuluu, mutta ei pahasti.
Koskaan ei kuitenkaan haistattele kenellekkään tai satuta tahallaan toista.
On sosiaalinen, pidetty ystäväpiirissään ja kaiken lisäksi lahjakas opiskelija.
Nyt jo välillä läikähtää ikävä sydämessä kun 2½v päästä lähtee yliopistomaailmaan.
Mutta uskon, että lapsella on vahvat siivet jotka häntä kantaa elämässään.
Kommentit (25)
Paraneeko jonkun päivä oikeasti sillä, että jonkun tuntemattoman tyypin teinillä menee (ehkä, netissä kun ollaan) hyvin? Jos vaikka oma teini sairastaa syöpää, niin iloitseeko silti jonkun toisen ihanasta elämästä?
Kyllä mä osaan iloita toisten puolesta, vaikka itsellä ei olisikaan kaikki asiat yhtä hyvin. Mutta ei se mun päivää paranna, eikä se varmaan ole tarkoituskaan? Mun mielestä on vaan ihana lukea joskus tälläkin palstalla positiivisia ketjuja, vaikka se olisi lapsen kehumista tai omakotitalon valmiiksi saamista tai raskauden alkamista.
Ap, vilpittömät onnitteluni siitä, että olet kasvattanut hyvän ihmisen. Siihen ei moni pysty. :)
lapsestaan. Omille vanhemmilleni en koskaan kelvannut, ja siksi olen aina kovin otettu, kun joku ihan oikeasti on ylpeä ja onnellinen lapsistaan.
Illan negatiiviset ihmiset olivat taas ensimmäisten joukossa täällä vastaamassa ja niin sanotusti palauttamassa ap:ta maan pinnalle takaisin (mikäli oikein tulkitsin); ikään kuin hyvin käyttäytyvä, fiksu ja reilu teini olisi jotain niin ennenkuulumatonta.
Heh, av-mammat kilahtaa ihan täysin kun jollakin on fiksu teini. Niiden omat teinit selvitti justjajust yläasteen ja lintsaa amiksestakin, ryyppäävät, rälläävät ja haistattelevat. Siispä ne ei kestä mitään tällasta.
on huono itsetunto kun omat vanhemmatkaan eivat osaa kehua.