Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi Tuksu!

Vierailija
07.10.2010 |

VOITIN OIKEUDENKÄYNNIN SEKSUAALIRIKOLLISTA VASTAAN JOKA YRITTI KIRISTÄÄ MINUA! SEXX BIISINI ON NYT VALMIS!

Kuten monet ihmiset tietävät, varsinkin skandaalilehdistö tykkää kirjoittaa negativiisisita asioista ja kohuista.

Siksi pyydänkin nyt avoimesti, että Me Naiset, Gloria, Eeva, Image tai Trendi lehti ottaisitte yhteyttä minuun, haluiaisin antaa teille siistin ja tyylikkään haastattelun, jossa tutustutaan minuun sellaisena kuin oikeasti olen, eikä skandaali-ihmisenä josta kirjoitetaan pahaa.

Ottakaa minuun yhteyttä suoraan: johanna@dollsdancers.fi. Minut tavoittaa myös numerosta: 040 859 3505, parhaiten iltapäivisin ja iltaisin.

Image kirjoittikin minusta vuonna 2008 monen aukeaman erittäin tyylikkään ja hienon haastattelun vanhanajan kuvilla. Olen ollut myös Trendi lehdessä yhden sivun jutussa vuonna 2007.

Ottakaa ihmeessä minuun, haluaisin antaa haastattelun!

Olen ottanut hieman erilaisen linjan kuin monet muut julkkikset mediassa, että olen välillä puhunut myös yksityiselämästäni. Se on sellainen linja joka monilla ulkomaisilla julkkiksilla on. Mm. Englannin Jordan (Katie Price) puhuu paljon myös ihmissuhteistaan ja on kirjoittanut kirjoja niistä, tosin seksielämät käydään hieman liiankin tarkkaan läpi......

Seiskan blogi kuitenkin haluaa, että kirjoitan myös henkilökohtaisia asioita. Pitäähän minun myös saada puolustautua, jos jossain lehdessä on ilkeä ja herjaava kirjoitus minusta. Suurin asia elämässä ei ole mitenkään mustavalkoista.

Laulukeikoille minua voi myös tilata, esitän kolme biisiä sekä tanssin. Esitys on erittäin suosittu, jaan myös nimmareita ja kanssani voi ottaa kuvia.

Lukekaa enemmän Seiskan blogistani: www.seiska.fi/julkkisblogit/johannatukiainen/

Syksyisin terveisin villasukat jalassa, Johanna

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla