Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syyhypunkki! Ja sen lääkitys.

Vierailija
07.10.2010 |

Mä olen melkoisen varma että minulla on syyhypunkki! Luin tuolta jostain terveys-sivuilta että oireet alkaa jo muutamassa päivässä jos on sairastanut tämän ennenkin. Ja minä olen, MUTTA mieheni ja 1-vuotias lapseni eivät ole.

Eli heillä oireilu alkaisi vasta n. 4.n viikon päästä. Mutta koska koko perhe pitäisi lääkitä, niin voisiko käydä niin onnellisesti, että miestä ja lasta ei alkaisi kutittaa ollenkaan?

Ja voiko siitä Nix-voiteesta olla haittaa 1-vuotiaalle...? En ole käynyt lääkärissä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanottiin että kaikkien tehä se hoito, et jos saanu sen tartunnan niin pitäis mennä ennen oireilua. Me tehtiin se varulta ja siivoukset ym. Oli tarkotus että kaikki päiväkotilaisten perheet tekisivät sen, että oltas saatu se punkki taltutettua.

Mutta aina vaan oli lappua ovessa että punkki siellä edelleen jylläs, eli kaikki ei sitä varmaan tehneet. Tai sitte ei toiminu tai jotai. Meille sitä ei kuitenkaan tullut.

Vierailija
2/2 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun minulla oli tää syyhypunkki, niin arvauskeksuksen lääkäri ei sitä tajunnut, vaan lähetti mut allergiatesteihin, joissa kävin kahteen otteeseen, ja sen jälkeen vielä ihotautilääkärille... Ihotautilääkäri sitten vilkaisi mun käsiä ja totesi että syyhypunkkihan tuo on, apteekista saa lääkettä ilman reseptiä. Olin siis ravannut naapurikaupungissa klinikalla moneen otteeseen turhaan, ja kutina vaan yltyi sen pari viikkoa mitä siinä kesti. Kyllä otti päähän!

Ajattelin siis että nyt en lähde ravaamaan lääkäreillä vaan käyn apteekista hakemassa voidetta, jos se siis vain sopii myös 1-vuotiaalle (ja apteekissahan ne varmaan osaavat kertoa) -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla