Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei seksiä neljään vuoteen ja nyt olen ihastunut toiseen.

Vierailija
15.10.2010 |

Olemme puolisoni kanssa olleet kuutisen vuotta yhdessä. Kohta kolmevuotias lapsi.

Arki toimii mutta muu ei. Olemme hyvä ystäviä, mutta olen tullut siihen tulokseen, etten halua hänen kanssaan enää seksiä. Seksiä ei ole ollut neljään vuoteen. Olen luullut että vika on minussa, kun en ole halunnut (on ollut lääkitystä tms, jotka vieneet halut, ja pieni lapsi tietty), mutta viime aikoina olen tuntenut vetoa muihin ihmisiin. Olen miettinyt ja miettinyt, ja tullut siihen tulokseen, etten enää halua puolisoani.

Voiko tästä enää intohimo herätä mitenkään, vai pitääkö luovuttaa? Vai pitääkö tyytyä tähän hyvin sujuvaan arkeen, ja totutella elämään ilman intohimoa.

Nyt tuo ihastukseni tietenkin pistää pääni sekaisin, en sitten tiedä kuinka todellista se on, mutta pidän hänestä kovasti. Mitään ei ole tapahtunut, vielä.

Tämä on nyt tällaista tajunnanvirtaa, joten pahoittelen jos on sekavaa.

Kommentteja, neuvoja...?

Ihan kamala olo itselläni. Vielä kamalampaa tästä tekee se, että puolisoni ei aavista mitään. Hän vaikuttaa täysin tyytyväiseltä. (uskokaa tai älkää!)

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pieni lapsi ei seksihalujasi vie,saati rajoita.

Vierailija
2/12 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hemmetin "pieni lapsi tietty"

Tuoko nyt oli se tärkein pointti? :(

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on 3-vuotias lapsi, 4 vuoteen ei seksiä ja koko liittoa kestänyt yhteensä 6 vuotta niin jossain mättää.

Olette ollut yhdessä 6 vuotta joista seksiä 2 ekana vuotena? Toi on surullista.

Älä syyttele kumppania, ei se ole ollut tässä ainoa joka ei ole harrastanut seksiä. Sinä myös!

Te ette kunnolla tunne toisianne, ette puhu, harrasta seksiä, ette tiedä mitä toinen haluaa.

Surullista. Sääli lasta jolla on tollasen kasvupaikka.

Vierailija
4/12 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin? Ei se ihastuminen seksin määrästä ole pelkästään kiinni.

Vierailija
5/12 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syytät yhden lapsen saamista haluttomuudellasi.

Ja vasta nyt, neljän vuoden seksittömyyden jälkeen huomaat ettet enää halua miestä? Hidasta vai mitä?

5

Vierailija
6/12 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma viestinkin oli varmaan aika sekava, mutta turha näköjään odottaa täältä ymmärrystä.

Missä kohtaa viestissäni syytin puolisoani? Itseänihän mä tässä nimenomaan syytän.

Rakastamme kyllä toisiamme. Ja rakastamme lastamme, on todella loukkaavaa sääliä lastamme.

Rakkautta löytyy, seksi puuttuu. Ilmeisesti on vaikea ymmärtää, että ne voivat olla kaksi eri asiaa?

Yritän vaan pähkäillä voiko suhde jatkua ilman intohimoa, voiko intohimo enää löytyä, vai pitääkö erota. Mutta antaa olla.

Ja lapsi on luovutetuilla sukusoluilla saanut alkunsa.

Kiitos ja hyvää yötä.

ap

Vierailija
7/12 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen, miten hän on jaksanut näinkin kauan. Minulta ei kyllä paljon myötätuntoa heru. Sori vaan.

Vierailija
8/12 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista. Sääli lasta jolla on tollanen kasvupaikka.

Vanhempien kuksiminen/kuksimattomuus onkin se tärkein asia lapsen näkökulmasta...

Vierailija
9/12 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitte lapsen liian aikaisin, rakastumisvaiheen aikana ilmeisesti. Mies varmaan turvallinen ja tienaa hyvin?

Juuri tuollaiset miehet eivät inspaa naista kauaa.

Ja sitten taas ne, jotka ovat aina seksuaalisesti kiinnostavia, voivat olla muuten holtittomia, epäluotettavia tai kypsymättömiä.

Mulla on kokemusta molemmista ja onnellisempi olin kyllä sen holtittoman, komean kanssa, jonka sitten vaihdoin turvalliseen mieheen, jonka kanssa ei sitten kauaa synkannutkaan seksuaalisesti. Parhaita ystäviä meistä kyllä tuli.

Vierailija
10/12 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös seksitön liitto, mies ei halua, on aseksuaalinen - tai ei ole, on vaan työntänyt sen mielestään kokonaan pois (miehethän ajattelevat tunnetusti yhtä asiaa:-). Meillä kuitenkin muuten hyvä suhde, lapsillakin hyvä elämä.

Olen ajattellut, että jos ihan vastuttamattomia petikumppaneita ilmaantuu, niin sitten antaa mennä:-) Kaipaan seksiä kovasti ja koen, että minulla on siihen oikeus. Mutta miksi sen vuoksi hajottaa tämä hyvä perhe?

Vierailija
11/12 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän puhuu koko ajan puolisostaan...

Vierailija
12/12 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ymmärtää ettet ole ollut halukas seksiin synnytyksen jälkeen ja odottaa koska olisit, et koskaan ollutkaan tahdoit vain rahallista tukea elämällesi, koska olet ns. Huora.

Huijasit miestäsi tarjoamaan elintason elämällesi vaikkei mies kiinnostanut sinua seksuaalisesti. Et tunne itseäsi sillä olet niin pihalla, kuin kanit.

Olet aivan kuutamolla ja me katsomme sinua ja osoitamme sormillamme sinua. Huora, huora, huora.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän