En tykkää ihmisistä. Olen ihmisvihaaja salaa.
Minusta kaikki ihmiset ovat jotenkin ärsyttäviä. Itsekkäitä, oman edun tavoittelijoita. Naiset on selkään puukottajia, mäkättäjiä ja käyttäytyvät tosi ärsyttävästi. Miehet ovat myös tosi pinnallisia ja ajattelevat vaan seksiä. Yksi ihminen sadasta voi olla jotenkin siedettävä. En pidä siitä miten yhteiskunta toimii. Rahaa ja mainetta pitää olla paljon keinolla millä hyvänsä. Listaa voisi jatkaa miten pitkään tahansa. Ihmiset on ärsyttäviä enkä halua tutustua uusiin ihmisiin koska petyn joka kerta. Minulla on mies ja perhe ja pari hyvää ystävää. Harvinaisia timantteja ovat he! Kiitos siitä!
Kommentit (21)
Herää kysymys: miksi pitäisikään tykätä? Kun hyväksyy tuon mitä ap sanoi, kärsii paljon vähemmän.
Ei mitenkään hammasta purren, tai vihaisesti kuten hienoa teeskentelevät ihmiset kehottavat hyväksymään kaiken ikävän, vaan ihan myönteisesti.
Kauhealta tuntuisi sanoa ääneen, mutta sydämessään. Minusta sekin on jo jalomielistä että ihmiset jättävät rauhaan, vielä pitäisi vaatia, he olisivat hyveellisiä!
Niin samaa mieltä aloittajan kanssa. Itse myös petyn aina ihmisiin. Oman perheen kanssa tosin viihdyn minäkin. Onneksi olen löytänyt ihanan miehen ja saanut kaksi ihanaa lasta <3.
ihmisiä, enkä toivo kenellekään varsinaisesti mitään pahaa. Minulla ei ole ystäviä, ei kavereita enkä haluakaan. En kerta kaikkiaan keksi mitä niiden kanssa tekisin tai miksi niitä pitäisi olla. En ole ujo tai mitään, en vain viihdy seurassa. Se on jotenkin äärimmäisen pitkästyttävää. En tunne itseäni koskaan "yksinäiseksi", mitä se sitten tarkoittaakaan. Mutta muiden seurassa toivon kyllä usein olevani jossain muualla.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 09:20"]
Niin samaa mieltä aloittajan kanssa. Itse myös petyn aina ihmisiin. Oman perheen kanssa tosin viihdyn minäkin. Onneksi olen löytänyt ihanan miehen ja saanut kaksi ihanaa lasta <3.
[/quote] Niin minullakin on ihana aviomies ja lapsemme, mutta on minulla myös hyviä lähisukulaisia ja kaukaisempiakin sukulaisia, joista jotkut ovat ihania ihmisiä, ja samalla ystäviä. Ystäviä on sellaisia, joiden kanssa olen yhteydessä enemmän ja sitten heitä, joita tapaan tiuhempaan, mutta tärkeintä on oma perhe ja omat rakkaat lapset! Minä en kyllä jaksa ymmärtää, miksi pitäisi vihata muita tuntemattomia ihmisiä, olenhan itsekin ihminen?????? Kaikkien kanssa ei ole pakko olla tekemisissä, ja kaikkien kanssa ei ns. kemiat pelitä, niin ei mikään pakko ole olla tekemisissä sellaisten ihmisten kanssa. Työporukoissakin voi olla vaikka millaista persoonaa, mutta työasioissa onkin tärkeintä, että hommat hoituvat, ja ihan sama se mulle, millainen möllerö joku duunikamu on loppuen lopuksi, kunhan ei ala kiusaamaan tahallaan.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 12:26"]
[/quote] Niin minullakin on ihana aviomies ja lapsemme, mutta on minulla myös hyviä lähisukulaisia ja kaukaisempiakin sukulaisia, joista jotkut ovat ihania ihmisiä, ja samalla ystäviä. Ystäviä on sellaisia, joiden kanssa olen yhteydessä enemmän ja sitten heitä, joita tapaan tiuhempaan, mutta tärkeintä on oma perhe ja omat rakkaat lapset! Minä en kyllä jaksa ymmärtää, miksi pitäisi vihata muita tuntemattomia ihmisiä, olenhan itsekin ihminen?????? Kaikkien kanssa ei ole pakko olla tekemisissä, ja kaikkien kanssa ei ns. kemiat pelitä, niin ei mikään pakko ole olla tekemisissä sellaisten ihmisten kanssa. Työporukoissakin voi olla vaikka millaista persoonaa, mutta työasioissa onkin tärkeintä, että hommat hoituvat, ja ihan sama se mulle, millainen möllerö joku duunikamu on loppuen lopuksi, kunhan ei ala kiusaamaan tahallaan.
[/quote] jatkan vielä, että siis mulla on myös ystäviä, jotka eivät ole sukulaisiani, mutta ystäväthän valikoituu elämän varrella, toiset jäävät ja toiset jättäytyvät pois matkasta, ja heistä jää mukavat muistot niiltä ajoilta jolloin vielä oli kanssakäymistä, ja se sujui.
Kyllä sitä voi subjektiivisestä ja objektiivisestäkin kokemuksesta ja hyvin läheltä lajin elämään ja piirteisiin tutustuneena vakuuttaa, että todella ällöttävä eläin on ihminen.
Kuvottaa ajatella kuinka monta miljardia yksilöä kauniille planeetalle on näitä paskaisia sadisteja kerennyt sikiämään.
Jos jumala on muka omaksi kuvakseen luonut ihmisen, niin en yhtään ihmettele, miksi pahuus ja kärsimys sallitaan, ja uhrisavun tuoksu lepyttelee sieraimiin leijaillessaan, vain jos lähde on eläimestä, eikä kasvisalttarista.
Rakastan rahaa, tavaraa, mammonaa, vaatteita, koruja, laukkuja, kenkiä, hajuvesiä, turkkeja, huonekaluja, koriste-esineitä jne. Rakastan omaa rauhaa, järjestystä, vapautta, omaa aikaa jne. Olen narsistinen, itsekäs, hedonistinen, vapaudenhaluinen, sitoutumiskammoinen, asosiaalinen, aromanttinen, aseksuaalinen, mukavuudenhaluinen jne. Mutta onnellinen sellainen. Olen onnellinen yksinänäni, mutta onneton ihmisten kanssa. Yksinäisyys on voimavarani. Erakkous on totaalisesti minun juttuni. Inhoan lapisa, eäimiä ja ihmisiä. En tarvitse ystävyys- sosiaalisiasuhteita. Rakastan matkustelua, harrastukisa, opiskelua, rentoutumista, syömistä, nukkumista. löhöilyä ja omia puuhastelujani. Mikään ei ole niin ihnaa kuin olla omassa ihanassa ja kauniissa kodissani, oman ihanan ja kauniin itseni kanssa, omien ihanien ja kauniiden tavaroideni kanssa, omia kivoja juttujani puuhastellen. Kyllä nautin! Ihmiset tuovat suruja, mutta materia ja oma vapaus iloja. Raha ja vapaus eivät tee kenellekään mitään pahaa. Mutta ihmissuhteet saattavat tuhota koko elämän.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 12:26"]
Niin minullakin on ihana aviomies ja lapsemme, mutta on minulla myös hyviä lähisukulaisia ja kaukaisempiakin sukulaisia, joista jotkut ovat ihania ihmisiä, ja samalla ystäviä. Ystäviä on sellaisia, joiden kanssa olen yhteydessä enemmän ja sitten heitä, joita tapaan tiuhempaan, mutta tärkeintä on oma perhe ja omat rakkaat lapset! Minä en kyllä jaksa ymmärtää, miksi pitäisi vihata muita tuntemattomia ihmisiä, olenhan itsekin ihminen?????? Kaikkien kanssa ei ole pakko olla tekemisissä, ja kaikkien kanssa ei ns. kemiat pelitä, niin ei mikään pakko ole olla tekemisissä sellaisten ihmisten kanssa. Työporukoissakin voi olla vaikka millaista persoonaa, mutta työasioissa onkin tärkeintä, että hommat hoituvat, ja ihan sama se mulle, millainen möllerö joku duunikamu on loppuen lopuksi, kunhan ei ala kiusaamaan tahallaan.
jatkan vielä, että siis mulla on myös ystäviä, jotka eivät ole sukulaisiani, mutta ystäväthän valikoituu elämän varrella, toiset jäävät ja toiset jättäytyvät pois matkasta, ja heistä jää mukavat muistot niiltä ajoilta jolloin vielä oli kanssakäymistä, ja se sujui.
Vaikka siksi on syytä vihata jos näkee ja kokee ihmisten itsekkyyttä, ahneutta ja julmuutta. En näe siinä mitään ristiriitaa että ihminen voi vihata ihmisolentoa. Minä olen misantrooppi ja minulla on siihen syyni ja mitä enemmän ihmisiä katselen, sitä vakuuttuneempi olen kannastani.
Totta, kaikkien kanssa ei tarvitse olla tekemisissä ja siksi misantroopit eivät ihmisten seurasta välitäkään. Totta on myöskin se että töissä on vaan hoidettava hommat, mutta voin kertoa kokemuksen omaavasti ettei hommien hoitamisesta mitään tule kun kaikki energia menee itsensä kokoamiseen "mukavien" työtoverien/pomon turhan vittuilun jälkeen.
Olet onnekas kun sinulla on rakkaita ja rakastavia ihmisiä ympärilläsi ja luulen että olet saanut elää pääsääntöisesti rauhassa kun jaksat vielä uskoa hyvään ihmisessä. Minä en valitettavasti ole saanut ihmisiltä muuta kuin pettymystä ja mielipahaa.
Itse vihaan ihmiskuntaa, mutta 99% ihmisistä on ihan okei.
Olen ihmisvihaaja, mikäli asiaa kysytään tai asiain laita jotenkin muille paljastuu.
Jos ihmiset ovat tyhmiä ja tylsiä miksi olette tällä palstalla?
Tarvitsette inhottavia ihmisiä, jotta voisitte tuomita heitä. Mammat kyylää ikkunassa, mitä naapurit puuhaa.
Tunnustaudun myös ihmisvihaajaksi. Suurin syy on se, mitä näen ihmisten tekevän ympäristölle ja luonnolle. Ihmisviha kasvaa aina, kun on uusi avohakkuu, kun uusi rantatontti on rakennettu... Luontoa on yhä vähemmän ja ihmisiä yhä enemmän.
Koskaan ei ylläty positiivisesti. Kaikki ovat vain omanedun tavoittelijoita, Juudaksen halauksia antavia. Peittelevät omia itsekkäitä motiivejaan. Ystävällisiä ollaan kun siitä on hyötyä. Kaikki ovat täyttä tyhjää tyhmää ja vastenmielistä ihmisroskaa. Jos ihmisessä jotain hyvää on se pian katoaa.
Joo, en voi tuntea kuin syvää inhoa kun lukee uutisia tiineen vuohen joukkor aiskauksesta, siilejä ja linnunpoikasia rääkkäävistä lapsista, jne jne. Monet ihmiset ovat toki ihania, mutta liian paljon on käsittämättömiä mätämunia. Ja kun katsoo kokonaisuutta, niin tämä laji tuhoaa valtavalla nopeudella maapalloa.
Vierailija kirjoitti:
Jos ihmiset ovat tyhmiä ja tylsiä miksi olette tällä palstalla?
Tarvitsette inhottavia ihmisiä, jotta voisitte tuomita heitä. Mammat kyylää ikkunassa, mitä naapurit puuhaa.
Ja mitähän itse teet ihmisvihaaja-palstalla? Tarvitset misantrooppeja tuomitaksesi heitä.
On aika paljon ihmisiä, joita en jaksa. Melkein kaikkia heitä vihaan. Ihan syystä. Tunnen myös ihan mukavia ihmisiä, enkä haikaile enempää. Olen kyyninen, epäluuloinen ja hyvin itsenäinen. Erityisesti inhoan ihmisiä, jotka tuputtavat apua ja kun ehkä pääsevät sitä antamaan, ovat raivostuttavan täynnä omaa itseään ja jalouttaan. Sitten kun joku tarvitsee oikeasti apua, nämä auttajat ovat ihan kädettömiä ja haluttomia. Toinen väsyttävä laji ovat nämä kulissi-ihmiset, jotka tuntuvat joutuvan paniikkiin, jos eivät ole koko ajan jakamassa itsestään toimeliaan ja reippaan kunnon kansalaisen julkikuvaa. Narsisteja en ota millään lailla huomioon, se on heille ihan oikein.
Yksi sadasta ihmisestä on sinusta siedettävä? Se on aika iso luku, kun miettii, miten paljon meitä täällä on. Ja se, että sinulla on perhe, ystäviä ja yms. kertoo sen, että et ole täysin sosiaalisten piirien ulkopuolella. Oletko myös mahdollisesti palvelualalla, jossa tavataan paljon ihmisiä? Yleensä ne, jotka ovat asiakaspalvelussa alkavat inhoamaan ihmisiä systemaattisesti, koska heitä kohdellaan toisten toimesta kuin roskaa.
Onneksi olkoon, olet normaali.
Suurin osa ihmisistä käyttäytyy kuten sinäkin.
Ihan kuin minun kirjoittamaa tekstiä! Aivan samanlaiset tuntemukset.