Katsooko miehet teitä?
Tai onko sillä jotain merkitystä? Mistä tiedätte, että teitä katsotaan? Miksi? Ihmiset katsovat kyllä minua, mutta en tiedä missä mielessä siis miksi (olenko jotenkin oudosti puettu tai naamassa likaa..) Itsekin katson toisia, miehiä, naisia ja lapsia mutta, koska olen naimisissa en ainakaan tarvitse tai kaipaa miesten "sellaisia" katseita, muita kuin oman.
Kommentit (18)
mutta osa katsoo, eli heidän mieleen saatan olla tms. En itsekään kaikkia katsoa, mutta joitain on vaan pakko katsella :)
Silloinkin kun liikun 1-3 lapsen ja raskausmahan kanssa:O Etenkin sen jälkeen kun laitatin hiustenpidennyksen:D Ihan normaalinnäköiset hiukset, vaaleat pitkät. Mutta huomasin että moni katsoo ja suoraan silmiin ja useammankin kerran:O
Ketään ei kiinnosta paksut ylimieliset keski-ikäiset nyrpeännäköiset äiteet.
Mutta oletan katseiden olevan samanlaisia kuin omanikin eli katselen ihmisiä ihan yleisestä mielenkiinnosta.
Eilen liikuin Hgin keskustassa ja tuntui, että jokainen vastaantulija katsoi minua ja syvälle silmiin. Olin työvaatteissa, aivan normaali.
Huom. Nuoret eivät minua, tämän ikäistä, katsele. Kyse on muista keski-ikäisistä. Niin miehistä kuin naisista.
Sitten joskus toiste tuntuu, ettei kukaan edes huomaa minua. Oikein katson vastaantulijoita, mutta kukaan ei vilkaise. Vaikka olisin kuinka ladylike.
Onkohan tämä todellista vai oman pääni sisällä?
Ikää nyt 45 v. Keski-ikäisenä nainen muuttuu näkymättömäksi ja minä rakastan sitä. En ole koskaan pitänyt huomiosta.
Mutta en olekaan paksu, ylimielinen, keski-ikäinen ja varsinkaan nyrpeännäkoinen, äiti kyllä olen :)! Itse en katsele ihmisiä millään erityisellä katsella mutta jotkut miehet töllää niin häpeilemättömästi, ettei siitä voi erehtyä tai olla huomaamatta!
En yleensäkään huomaa tuollasia asioita.
Huom. Nuoret eivät minua, tämän ikäistä, katsele.
juurikin nuorten tyttöjen katselevan tällaisia omanikäisiäni keski-ikäisiä tai sitä lähestyviä täti-ihmisiä hurjan tarkkaan. Toki katseet ovat useimmiten sellaista "nenän vartta pitkin" ylemmyydentuntoisia mutta kuitenkin.
Sivusta seuraan näitä näytelmiä usein seuraan - ihmisten tarkkailusta kun tykkään. ;)
ja ne katselijat myös tai vanhempia. En usko, että nuoret miehet olisi oikeasti kiinnostuneita.
useinkin. Naapurissa asuu äiti joka on aina ihan viimeisen päälle laitettu, kulkee korkokengissä ja on todella kaunis, iloisen näköinen ja huolliteltu. Häntä tuijotetaan kyllä hyvä ettei silmät tipu päästä, miehet oikein ohi kävellessä kääntyvät katsomaan takamusta vielä. Kyllä kaunista naista vain katsotaan ja huom! kauneus on katsojan silmässä, ei ole stereotypiaa mitä miehet vain ja ainoastaan tuijottavat...kaikilla on oma makunsa ;)!
Eikä kiinnosta. Ei ole koskaan kiinnostanut mitä ihmiset minusta ajattelee tai katseleeko ne mua. Jos huvittaa katsella niin katselkoon. Katson mäkin jos on jotain kiinnostavaa katseltavaa.
Katselen mäkin ihmisiä kaduilla ja kaupoissa, eikai se kiellettyä ole?
Sitten kun joku mies alkaa oikeasti oikein tuijottamaan, koen sen epämiellyttäväksi. Esim. kerran kun kävin R-kioskilla niin se myyjä tuijotti mua koko ajan ja ei ollut kauhean mukavaa.
mulla on hyvä ryhti ja olen näyttävän näköinen, oli sitten lapset mukana tai ei
Olen pistänyt merkille, että mm. hame, korkokengät ja huulipuna kääntävät runsaasti miesten katseita.
"Yllättäen" taas tuulipuku, korville vedetty pipo ja lastenrattaat tekevät minusta varsin huomaamattoman tallaajan. :)
Silloin jaksoin meikata ja pukeutua. Lapsen myötä olen muuttunut näkymättömäksi ja rumaksi. Edes yksin liikkuessani en kiinnitä kenenkään huomiota.
- väsynyt äiti
kuljen milloin missäkin vaatteissa, yleensä melko löysissä, en meikkaa en laita hiuksia ja olen aina masentuneen ja vihaisen näköinen. Enkä ole edes ylipainoinen tai äiti. Tai voihan ne katsoa, että mistä osastolta tuo on karannut.
Kun liikun yksin niin kyllä ( :
Tämä oli aika huvittavaa huomata.