Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osaatteko te leipoa muutakin kuin mokkapaloja?

Vierailija
07.10.2010 |

Minä en sellaisia edes kehtaisi laittaa tarjolle, jos tulee vieraita.

Ilmiselvä merkki siitä, että leivontataidot on jääneet yläasteen köksäntunnin tasolle!

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus leivon, mutta into menee siihen kun jatkuvasti kuuluu "äitiiii!!! Mäkin haluan tulla leipomaan!" Ja toinen konttaa jaloissa ja itkee kun haluaa myös nähdä. Joskus olis tosi kiva jos saisi leipoa rauhassa.

Vierailija
22/29 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

no toiset nyt vain tykkäävät niistä, jos niitä kylässä tarjotaan, niin varmasti syön! Enkä ajattele, ettei muuta osattu leipoa. Olen muistaakseni kerran itsekin leiponut muutama vuosi sitten, ihan itse syötiin kaikki. Mieluiten leivon jotakin muuta, kun en niin makeita välitä syödä, juustokakkuja tai rahka-marjapiirakkaa useimmiten tai sitten suolaisia herkkuja.

Omasta epävarmuudestasi johtuu, jos et kehtaisi laittaa tarjolle, vähän säälittää jos itsetuntosi on noin heikko, että leipomusten varassa lepää kaikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

katso sivu www.kotikokki.net

hirveän hyvää.

Vierailija
24/29 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en sellaisia edes kehtaisi laittaa tarjolle, jos tulee vieraita. Ilmiselvä merkki siitä, että leivontataidot on jääneet yläasteen köksäntunnin tasolle!

Vierailija
25/29 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on perinteinen brittiherkku. Kuten jo nimestakin kuulee, se sisaltaa siis toffeeta ja banaania (ja rasvaa, kermavaahtoa, suklaata jne.) Superhelppo tehda, voitte vaikka googlettaa.

Toffee keitetaan kondensoidusta maidosta, on tosi herkkua :)

Vierailija
26/29 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

katso sivu www.kotikokki.net

hirveän hyvää.

Vierailija
27/29 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole tainnut yläasteen jälkeen edes mokkaruutuija leipoa.

En edes tykkää mokkaruuduista.

Anoppi hämmästyi kun kysyi että tykkääkö lapseni mokkaruuduista ja vastasin etten tiedä kun eivät ole niitä koskaan syöneet. Tyttärensä leipoo ainoastaan mokkaruutuja kun ei muuta osaa.

Minä leivon erilaisia marja- ja hedelmäpiirakoita ja kakkuja jos tulee vieraita. Saavatpa ainakin vaihtelua ainaisiin mokkaruutuihin.

Vierailija
28/29 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

leipoa ja laittaa kaikenlaista ruokaa. Juhlissa olen saanut kehuja tarjottavista ja leipomuksista. Kakkujen koristelusta olen kovasti innostunut mutta niitä tehdään vaan synttäreille.

Mutta en rupea ihmisiä arvostelemaan mitä he vierailleen tarjoaa. Jos tarjottavat maistuvat niin mitä väliä on sillä mitä ne on? Voisin itsekin tehdä mokkapaloja jos kaveri sattuu tulemaan kahville. Ne tosiaan maistuu kaikille ja on helppo/nopea tehdä ja ainekset löytyy useimmiten jo kotoa.

Vierailija
29/29 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraan näkökulmasta mulle kelpaa ihan yhtä hyvin mokkapala kuin joku superhieno torttukin. En junttiuttani edes tajua, että pitäisi olla närkästynyt pelkistä mokkapaloista :) Tosin ap:lla käykin varmasti minua fiinimpiä vieraita.

Itse en kauheasti vieraille leivo, koska epäonnistumisen vaara on liian suuri :) Itsekseni leivon lähinnä leipää ja muita suolaisia. Mun mies ei jostain syystä ole koskaan tykännyt kakuista tai muista makeista, joten niitä tulee tehtyä aika harvoin. Silloin tällöin makeannälän iskiessä teen jotain pientä ja nopeaa, muffineja tai mokkapaloja - kuten juuri nyt!