Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 36v ja liikun enemmän kuin koskaan ennen elämässäni

Vierailija
07.10.2010 |

Ja kyllä sen huomaa olosta. Joka ilta joko käyn pyörälenkillä, uimassa tai jumpassa...sunnuntai on ainoa ilta kun yleensä en tee mitään. Suosittelen en edes tiennyt että kunnon liikunnasta tulee nöin hyvä olo. Mua ei lapsuudessani kotona kannustettu mihinkään liikuntaan ja nyt olenkin pitänyt tärkeänä sitä, että liikutaan paljon myös lasten kanssa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti suosittelen kaikille. Mulla on ikää 40 vuotta ja viimeksi eilen kaupungilla liikkuessani mietin miten erilainen vastaanotto on miehiltä nyt kun olen timmissä kunnossa ja paino on pudonnut melkein 10 kg. Nuoretkin miehet katsoo mua, esim. kun oltiin syömässä. Ihmeellistä! Ja liikkunnan vaikutus oloon on aivan ilmiselvä. Suosittelen oikeasti kaikille runsasta määrää kunnon liikuntaa. Se nostaa elämälaatua aivan älyttömästi.

Vierailija
2/4 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa vaikka Tom Cruisea, 48v crazy skientologi ja upeassa kuosissa kuin mikä!

http://www.iltalehti.fi/viihde/2010100712476894_vi.shtml

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikkumisen juoksemisesta n 5 vuotta sitten, siihen asti olin sohvaperuna ja tupakoin myös. Joka arkipäivä on pelkästään työmatkapyöräilyä 1,5 tuntia ja viikonloppuna lenkkeilen sitten sauvakävellen tai juosten. Sää tai vuodenaika ei vaikuta asiaan, sisäliikunta tai mikään ohjattu ei kiinnosta yhtään.

Jotkut kokee jaksamisen vähenevän neljänkympin lähestyessä, minä olen loistavassa kunnossa enkä ole huomannut mitään muutoksia huonompaan.

Vierailija
4/4 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet todella oikeassa. Olen kyllä liikkunut lähes aina säännöllisesti, mutta kun nyt minulla on ollut mahdollisuus liikkua kunnolla ja riittävän P A L J O N huomaan todella eron sellaisen satunnaisen pari kertaa viikossa liikkumisen sijaan. Ja ikää on 40+..

Kun liikkuu kunnolla niin

- kasvoista lähtee ylimääräinen pöhötys pois ja kasvonpiirteet kirkastuvat (suuri osa suomalaisista punkeronaisista näyttää "sialta" kun naamaan on kertynyt nestettä tai mitä lie

- vatsa linjakoituu ja vyötärö tulee esiin

- lantio kapenee

- reisiin ja sääriin tulee kauniit lihakset

- selässä ihanat pitkät lihakset

Lisäksi bonuksena tulee ruokahalun järkevöityminen, ei tee mieli syödä mättöä, kun on hyvä olo jo muutenkin.

Tässä siis haasteeni hyvät av-mammat, alkakaa oikeasti liikkua !

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä