lukkisketju TAAS poistettu?! MIKSI?
Ymmärrän että se ketju poistettiin, missä oli lukkiksen/trinsessan oikee nimi, mut tossa toisessa (PITKÄSSÄ) ei ollut nimeä eikä mitään tunnistettavaa, eikä herjoja. MIKSI häntä suojellaan ja paapotaan?
Kommentit (515)
poistettiin ja nyt siinä kommenttisivulla lukee:
Olet esittänyt poikkeuksillisen paljon kysymyksiä lyhyessä ajassa. Olemme siksi estäneet kysymysten esittämisen tunnukseltasi.
Saadaksesi kysymysten esitysoikeuden takaisin ota yhteys Huuto.netin asiakaspalveluun. Yhteystiedot löydät sivun alareunasta.
se kommentoija
Mielenkiinnolla seurailen minäkin
Kun oikein toivovat sitä. Samalla on hyvä hiukan muistuttaa mitä moonis puuhaa ja ilmiantaa sen sivunickit. Tein jokin aika sitten saman.
moonikselle käynyt mitään kun tunnukset on vielä tallessa? Huomasin muuten, ettei sava69 esim ole enää.
niin oli varoituksia, että kyseessä on huijari ja että ei haittaa vaikka moonis kuinka poistaa kommentteja niin aikaa on vaikka koko yö näitä kommentteja ja varoituksia kirjoitella :D.
niin oli varoituksia, että kyseessä on huijari ja että ei haittaa vaikka moonis kuinka poistaa kommentteja niin aikaa on vaikka koko yö näitä kommentteja ja varoituksia kirjoitella :D.
vaan kaikki savan huutamat palaa pikkuhiljaa uudelleen myyntiin ja piiri pieni pyörii. Nyt on tuosta savan huutamasta paketista kengätkin laitettu myyntiin, tietenkin kuulemma toiset samanlaiset jo myyty, niin uskoo ken tahtoo =)
Tämä ei ole kohteen mainos, mutta tiedoksi kaikille, että nyt voitte taa palauttaa mieleenne, milä SE näyttää:
<a href="http://www.huuto.net/kohteet/-uuden-vuoden--ihanuudet-mmzaratommy-hilfi…" alt="http://www.huuto.net/kohteet/-uuden-vuoden--ihanuudet-mmzaratommy-hilfi…">http://www.huuto.net/kohteet/-uuden-vuoden--ihanuudet-mmzaratommy-hilfi…;
:)
PONIPONTSO!!!!!!!!!!!!!!!! Miljoona ja yks kertaa jo myyty jotka "kaikki" myytiin jo pois aikaa sitten. Voihan sarvipää sentään!
Olin mielessäni kuvitellut sen ihan toisenlaiseksi, ajattelin että se olisi enemmän sellainen inkahenkinen, mutta tuo oli kyllä mainio. Hyvin tärkeä huomio että menee myös aikuiselle naiselle - kukapa ei haluaisi tuohon pukeutua?
Olin mielessäni kuvitellut sen ihan toisenlaiseksi, ajattelin että se olisi enemmän sellainen inkahenkinen, mutta tuo oli kyllä mainio. Hyvin tärkeä huomio että menee myös aikuiselle naiselle - kukapa ei haluaisi tuohon pukeutua?
Harmi ettei enää ollut sitä idioottikuvaa, missä pontso oli kyseisen myyjän päällä ;)
Tälle ei oikeasti voi kuin edelleen nauraa ;) Tempauksille ei näy tulevan loppua. Olen edelleen prinsessan suurin kannattaja ja perustamassa etunenässä faniklubia. Harvoin sitä kuitenkaan aivan ilmaiseksi saa lukea aivan yhtä jännittävää stooria, jolle ei oikeasti näy tulevan loppua. Persoonana prinsessa on oikeasti aika symppis. Olen pohtinut useasti näiden vuosien aikana, että onko tämän kaupankäynnin tilannekomiikka tahallista tai tahatonta. Poni pontsoa ei pitänyt enää muuten löytyä. Kysyin aikoinani yskärillä jos olisin saanut ostettua sen viimeisenkin kappaleen kun aamuruskolle niitä löytyi silloin tusina. Silloin niitä ei pitänyt olla enää olemassa. Ja tuo pontsohan on alkujaan prinsessan ostamasta huutopaketista. Oli ensimmäinen kohde johon törmäsin kun aloin leikkimään salapoliisia.
Kumman moni tuntuu ottavan tämän touhun turhan vakavasti ;) Itselleni on yski ja sama mitä sääntöjä siinä rikotaan... samat lumputhan siellä huudossa pyörivät vuodesta toiseen uniikkeja Bamsea myöten. Haluaisin edelleen nähdä vaihtoiko tuo satumaisen ihana Lilin kelsikin omistajaa. Oli muuten kauhein näkemistäni Lilin takeista ja itselläni kukaan ei ollut valmis maksamaan noin suuria summia uudenveroisista mini-design takeista.
Ehkä kyseessä onkin vain joku tutkimus, jolla testataan meidän rakkaiden lukijoiden reaktioita... itsestäni yksi hienoimmista lohkaisuista oli ne söpöily kuvat auton perässä :) Lisää samanlaista meininkiä huutikseen!
Kysykää nyt joku noista rei'istä! Vaikka eiköhän tää ole mooniksen mielestä sitten toinen samanlainen jonka osti Anttilasta.
Ja ei toikaan kyllä ole uusretroa toi takki. Voi elämä mikä eukko.
Onko toi ihminen hullu vai tyhmä? Se myy samoja halpoja rättejä uudelleen ja uudelleen ja uudelleen ja joka välissä saanut kymmeniä jopa satoja euroja.Positiiviset palautteet molemmin puolin ja eikun taas myymään samoja "hupihuutajan" vuoksi.
Jläkeen jäänyt oikeasti tai joku virolainen suomalaisen miehen rahoilla elävä hupakko joka tekee muuten niin tylsästä elämästään viihdyttävämmän.=)
"Tarkoitettu nyt niille,jotka vaatepaketteja tytöille myy,ei turhille kommenteille,kiitti siitä.Eli Ihmettelen nyt,kun kohteistamme suurin osa paketti muodossa/ehkä tyhmyyttä,ehkä ei,toisista paketeista jotka jopa tyydyttävä kuntoista suurin osa maksetaan hurjia summia,ja itse myymme"tähän kohtaan sopii tyhmyyttäni,jopa uudenveroisia,joko olen itse tehnyt huutaessani koko virhe huudon tms...syy,nytkin tekee tosi häijyä,en nyt mainitse,PITÄISIKÖ KAIKKI VAAN KYLMÄN VIILEESTI ALKAA MYYDÄ IRTOKOHTEINA,vaikka siinä se vasta työurakka on!!!.Terkuin,huolestunut (huutaako nykyään ihmiset paremmin huono/kuin hyväkuntoista),jopa uudenveroista vaatetta?"
Lainattu Huutiksen keskustelusta.
Pahoitteluni etukäteen kohteen sekopäisyydestä mikä koskakin mukana,laitoin hullusti niitä,ois pitäny laittaa toisin,mutta kaikki ovat 60€ mukana(TOIVOISIMME TÄMÄN NÄKYVÄN ENNEN SULKIMENOA,NIIN KATSOJAT NÄKEE ETTÄ MYYTY VOIHAN RÄHÄMÄ NUO KAIKKI).,KIITOS JOS SAADAAN KAUPAT), oli sitten teksti mitä tahansa,tulen nyt niin paljon vastaan sähläykseni johdosta ja eiköhän siihen jokin yllärikin tapojemme MUKAISESTI LÄHDE MUKAAN,UUTTA. ***huom HUOM huom !!! YMMÄRRÄMME MYÖS JOS EI KAUPPOJA TÄMÄN TAKIA SYNNY LAINKAAN***OPPIA IKÄ KAIKKI!!!***
Kun huudot on saftun, niin sitten mukana on nämä ja nämä jne.
Miksi hitossa se ei käytä hv:tä ja tunge niitä rytkyjään heti kohteeseen?
Kun esim. toi tähti asu on ollut jo useammassa paketissa, joka on myyty jo useamman kerran.
Samoin tuo "retrohattu ja hanskat", by the way, mitä hiton retroa noissa nyt on??! Voisko joku selittää mulle??
Vain kaupoista voi laittaa palautetta puolin ja toisin.