Karppaaja miettii päivän herkkuja, miten olis tämmöinen?
Paahtais puhajuuriviipaleita uunissa, päälle jokaiseen vuohenjuustoa siivu ja kuorrutus tai sitten munakoisoviipaleista pikkusuolaisia pizzatäyttein...
Kommentit (28)
Hienon aterian saat kun lisäät vielä jokun salaatin mukaan ja oliiviöljyä. Oletan että laitat voita noihin ennen uuniin laittoa :)Äläkä välitä hölmöistä kommenteista kaloreista tai mistään muustakaan huuhaasta. Tiedät itse, ettei kalori ole kalori eikä niitä tarvi laskea karpatessa.
tiputettua laskemalla kaloreita? Hmm?
Kukapa sen kieltää, mutta karpatessa ei tarvi. Jos elimistö on rasvapolttoinen niin asia on VÄHÄN eri kuin hiilarihiirillä, jotka joutuu joka suupalan laskemaan ja vielä senkin jälkeen lenkkipolulla ne kuluttamaan. Karpatessa ei tarvi, elimistö kuluttaa sitä rasvaa ihan itsestään :)
lihasmassan menetyksestä välittämättä. Itse syön proteiinipitoisesti eikä tarvitse edes laihduttaa enää, mutta kyllä mä salilta yritän lihasta hankkia. Mitä enemmän lihasta, sitä enemmän kroppa kuluttaa jopa levossa.
mutta vhh-ruokavalio nimenomaa SÄILYTTÄÄ ne lihakset kun tulee syötyä kunnolla proteiineja ja oikeita rasvoja. Naurattaa jotenkin tämä karppaamisen kauhistelu aina täällä:) Kyseessä on mahtava ruokavalio eikä mikään ihmedieetti, ottakaahan vähän selvää tästäkin asiasta ennen kuin kärkevästi otatte kantaa.
mutta vhh-ruokavalio nimenomaa SÄILYTTÄÄ ne lihakset kun tulee syötyä kunnolla proteiineja ja oikeita rasvoja. Naurattaa jotenkin tämä karppaamisen kauhistelu aina täällä:) Kyseessä on mahtava ruokavalio eikä mikään ihmedieetti, ottakaahan vähän selvää tästäkin asiasta ennen kuin kärkevästi otatte kantaa.
Ei voi kuin nostaa hattua hyvästä kommentista, ite enää jaksa vääntää tästä :) Lihakset tulee ja säilyy, ilman että munuaiset paukkuu...
Ei voi kuin nostaa hattua hyvästä kommentista, ite enää jaksa vääntää tästä :) Lihakset tulee ja säilyy, ilman että munuaiset paukkuu...
Mua naurattaa tällaiset joukkovouhotukset :D
mutta Aasia on täynnä hoikkia ihmisiä, joiden ravintoon ne erittäin vahvasti kuuluvat?
Hauskaa on myös se, että eniten karppaamisesta touhottavat ne mätisäkit, jotka enne vetivät kaksin kärin limua, pizzaa ja hamppareita ja nyt joku on kertonut heille, että kasviksia ja proteiinia syömällä laihtuu. Me toiset kun olemme sen tiedostaneet jo pitkään ja osaamme syödä myös pastaa ja leipää kohtuudella, lihomatta.
Proteiinin määrä karpatessa on suurinpiirtein sama ku virallisten suositustenkin mukaan. Mutta jos rasvaa ei tule tarpeeksi tai ylipäätänsä energiaa, niin elimistö syö niitä omia lihaksiaan.
Proteiinin määrä karpatessa on suurinpiirtein sama ku virallisten suositustenkin mukaan. Mutta jos rasvaa ei tule tarpeeksi tai ylipäätänsä energiaa, niin elimistö syö niitä omia lihaksiaan.
ja rasvaa vähän ja olen saanut kivasti lihasta.
Kukapa sen kieltää, mutta karpatessa ei tarvi. Jos elimistö on rasvapolttoinen niin asia on VÄHÄN eri kuin hiilarihiirillä, jotka joutuu joka suupalan laskemaan ja vielä senkin jälkeen lenkkipolulla ne kuluttamaan. Karpatessa ei tarvi, elimistö kuluttaa sitä rasvaa ihan itsestään :)