Karppaaja miettii päivän herkkuja, miten olis tämmöinen?
Paahtais puhajuuriviipaleita uunissa, päälle jokaiseen vuohenjuustoa siivu ja kuorrutus tai sitten munakoisoviipaleista pikkusuolaisia pizzatäyttein...
Kommentit (28)
ap
urheilijan ruokavalioon tarpeeksi ja vuohenjuusto on aivan turhia kaloreita. Mutta kukin tyylillään.
Ja itse saan sen 400g lihaa, kalaa, kanaa, juustoa, maitotal.tuotteita (tuosta määrästä tulee n. 100g puhasta prodea). Ylimääräinen kuormittaa munuaisia.
Ajatusmaailmaa muokkaamalla on hyvä aloittaa, ettei tule jojoteltua.
Ja itse saan sen 400g lihaa, kalaa, kanaa, juustoa, maitotal.tuotteita (tuosta määrästä tulee n. 100g puhasta prodea). Ylimääräinen kuormittaa munuaisia.
vuohenjuusto.
Ajatusmaailmaa muokkaamalla on hyvä aloittaa, ettei tule jojoteltua.
ap
vuohenjuusto.
Mä vihasin vuohenjuustoa vielä pari vuotta sitten, 10 kertaa maistelin väkisin ja opin pitämään :) ap
Siinä on paljon suojaravintoaineita.
vuohenjuusto.
Mä vihasin vuohenjuustoa vielä pari vuotta sitten, 10 kertaa maistelin väkisin ja opin pitämään :) ap
kuormitus munuaisille. ap
kroppani on.
Itse en tykkää vuohenjuuston mausta, mutta kuorruttelen kaikkea fetajuustolla tai halloumilla.
Liikaa suolaa, tiedän...
Itse olen laiheliini-karppi joten kiloja ei saa tippua yhtään, siksi mulla kaloreita saa olla.
Karppaan ihottuman takia, yksikin peruna-tai pasta-ateria tai voileipä,niin pari seuraavaa viikkoa on iho kuiva ja hilseilevä.
Pihvitomaateista tehdyt pikkupitsat on myös salaatin kanssa hyviä.
kuormitus munuaisille. ap
kroppani on.
ap
Itse en tykkää vuohenjuuston mausta, mutta kuorruttelen kaikkea fetajuustolla tai halloumilla.
Liikaa suolaa, tiedän...
Itse olen laiheliini-karppi joten kiloja ei saa tippua yhtään, siksi mulla kaloreita saa olla.
Karppaan ihottuman takia, yksikin peruna-tai pasta-ateria tai voileipä,niin pari seuraavaa viikkoa on iho kuiva ja hilseilevä.Pihvitomaateista tehdyt pikkupitsat on myös salaatin kanssa hyviä.
tummaa suklaata. Näillä pärjää iltaan! ap
Hienon aterian saat kun lisäät vielä jokun salaatin mukaan ja oliiviöljyä. Oletan että laitat voita noihin ennen uuniin laittoa :)Äläkä välitä hölmöistä kommenteista kaloreista tai mistään muustakaan huuhaasta. Tiedät itse, ettei kalori ole kalori eikä niitä tarvi laskea karpatessa.
Hienon aterian saat kun lisäät vielä jokun salaatin mukaan ja oliiviöljyä. Oletan että laitat voita noihin ennen uuniin laittoa :)Äläkä välitä hölmöistä kommenteista kaloreista tai mistään muustakaan huuhaasta. Tiedät itse, ettei kalori ole kalori eikä niitä tarvi laskea karpatessa.
tiputettua laskemalla kaloreita? Hmm?
vaikka en karppi olekaan. Kiitos vinkistä :)
minulle.