Onko muita. jotka ottaa jotain rauhottavia lääkkeitä siiderin kanssa? siis hyvin pienellä annoksella
Itse otan ainakin tosi pienen annoksen xanoria ja pari siideriä vastaa kuin olisi juonut esim. 3- 4 siideriä.
Kommentit (38)
En kyllä ymmärrä miksi noin pitäisi edes tehdä. Typeryyttä minusta.
juominenkin tyhmyyttä, tai ihan mikä tahansa pään sekoittaminen. Mulle tuota diapamia määrättiin sellaisiin ahdistuksen aiheuttamiin lihasjännitystiloihin, muttei se aina oikein tehonnut, mutta kun join lasin viiniä, tuli rennompi olo. Auttoi mulle.#4
montako mg diapam? en usko, että oot mitenkään sekaisin ollut. niin kuin sekakäyttäjät yleensä siis. ap
montako milligrammaa siinä yhdessä tabletissa on, niitäkin on kai useamman vahvuisia? Mulla tais olla sitä miedointa.
En varmaan ollut sen näköinen, että olin sekaisin, mutta halusin silti olla varovainen..
sekä lääkkeitä että alkoholia (ehkä myös muita huumeita) päihtymistarkoituksessa joko yhdessä tai erikseen.
sinä olet siis sekakäyttäjä.
juon 3 annosta siideriä? en ymmärrä tuota lausetta, ehkä ei pitäisi olla sulkuja ollenkaan. En ole edes päihtynyt! Tarkoitan, että otin 2 siideriä ja 0,125 mg xanoria (luulen, että vastaa kolmea siideriä) en päihdy siitä.
No ostetaan tästä lähtien ne 3 siideriä niin tulee sullekin sitten parempi mieli ;)
ap
sekä lääkkeitä että alkoholia (ehkä myös muita huumeita) päihtymistarkoituksessa joko yhdessä tai erikseen.
sinä olet siis sekakäyttäjä.
juon 3 annosta siideriä? en ymmärrä tuota lausetta, ehkä ei pitäisi olla sulkuja ollenkaan. En ole edes päihtynyt! Tarkoitan, että otin 2 siideriä ja 0,125 mg xanoria (luulen, että vastaa kolmea siideriä) en päihdy siitä.
No ostetaan tästä lähtien ne 3 siideriä niin tulee sullekin sitten parempi mieli ;)
ap
kerrottakoot, että sekakäyttäjät vetävät vähintään 40 * isompia annoksia lääkkeitä kuin minä ja alkoa menee varmasi 5 kertaa enemmän. ap
missas tuo on noin maaritelty? Sekakayttaja on tietaakseni ihminen, joka kayttaa alkoholia ja laakkeita paihtymistarkoituksessa sekaisin, kuten sina teet ap.
minun ei tarvitse juoda kolmen siiderin sijasta kuin vain kaksi, en kamalan päihtyneeksi näillä annoksilla tule! ap
kerrottakoot, että sekakäyttäjät vetävät vähintään 40 * isompia annoksia lääkkeitä kuin minä ja alkoa menee varmasi 5 kertaa enemmän. ap
missas tuo on noin maaritelty? Sekakayttaja on tietaakseni ihminen, joka kayttaa alkoholia ja laakkeita paihtymistarkoituksessa sekaisin, kuten sina teet ap.
tietämään millaisilla annoksilla todelliset sekakäyttäjän pelaavat, kun läheiseni on kuollutkin siihen...Tätä ei tod. voi miksikään sekakäytöksi sanoa...Joku joskus taisi täälläkin palstalla kertoa, että hänen miehensä vetää kahtasataa diapamia, se on monta sataa kertaa enemmän kuin tuo annokseni...(vaikka lääke onkin eri, mutta kuitenkin...)ap
niin lopeta tuo pelleily lääkkeiden ja sidukan kanssa heti alukuunsa. Ei pääty hyvään.
tietämään millaisilla annoksilla todelliset sekakäyttäjän pelaavat, kun läheiseni on kuollutkin siihen...Tätä ei tod. voi miksikään sekakäytöksi sanoa...Joku joskus taisi täälläkin palstalla kertoa, että hänen miehensä vetää kahtasataa diapamia, se on monta sataa kertaa enemmän kuin tuo annokseni...(vaikka lääke onkin eri, mutta kuitenkin...)ap
Lääkkeet ja viina ei sovi yhteen ja saatat pilata esim maksasi vetämällä näitä kahta yhtä aikaa, puhumattakaan aivoistasi??! Älä ainakaan lasten aikana ota tuollaisia yhdistelmiä! Xanorit pois tuollaisilta idiooteilta!
xanorit ovat tarkoitettu sosiaalisten tilanteiden pelkoon ja niissä tilanteissa juuri saatan joutua ottamaan lasillisen pari! Ei se todellakaan vaikuta niin, että joku huomaisi, huoh! sentään. Ei edes pakkausselosteessa kielletä yhtäaikaista ottamista! no sanotaan siellä "vältä alkoholin käyttöä hoidon aikana" ap
jos otat lääkkeitä lisätäksesi alkoholin vaikutusta, olet kyllä sekakäyttäjä. Kai lääkkeen tuoteselosteessa kerrotaan, jos sitä ei pidä käyttää yhtä aikaa alkoholin kanssa.
roima määrä lääkkeitä ja alkoholia...maksa ei ehtinyt hoitaa hommia..ei siis äkillinen yliannostus...ap (no ehkä sit tästä lähtien otan sen 3 siideriä, enkä kahta ja 0,125 mg xanoria ;) )
jos otat lääkkeitä lisätäksesi alkoholin vaikutusta, olet kyllä sekakäyttäjä. Kai lääkkeen tuoteselosteessa kerrotaan, jos sitä ei pidä käyttää yhtä aikaa alkoholin kanssa.
ei siis kielletä kokonaan. ap
Ja läheinen on siihen kuollut.
Ap:n meiningin ennuste?
Bentsot aiheuttavat paljon nopeammin riippuvuuden kuin alkoholi. Eli tietenkin otat ne kolme siideriä mielummin kuin molempia sekaisin ja kaikkein mieluiten tietysti hoidat ilman alkoholia nyt ahdistuksesi pois. Pidä joka tapauksessa varasi sen Xanorin kanssa!
välissä ole ketään kädestä pitäen selostamassa, kuinka sitä käytetään. Tulkitsemme eri tavalla: jos ohjeissa lukee vältä, jätän kyllä itse käyttämättä. Jättäisitkö väliin, jos saisit alkoholin ja lääkkeiden samanaikaisesta käytöstä sakot?
Bentsot aiheuttavat paljon nopeammin riippuvuuden kuin alkoholi. Eli tietenkin otat ne kolme siideriä mielummin kuin molempia sekaisin ja kaikkein mieluiten tietysti hoidat ilman alkoholia nyt ahdistuksesi pois. Pidä joka tapauksessa varasi sen Xanorin kanssa!
ja xanor on määrätty mulle sos. tilanteiden pelkoon, ei ahdistukseen ja kesti noin 1 1/2 v pakkaus, jossa oli 30 * 0,25 mg xanoreita..käytän esim. esitelmien pidossa, työhaastattelujen tapasissa tilanteissa...eli todella vähän olen yleensäkin käyttänyt...
ja en todellakaan usein ota alkoholiakaan. ap
Vaikuttavat aineet: Alpratsolaami, joka on bentsodiatsepiineihin kuuluva lääkeaine.
Xanoriin jää pidemmän päälle (jotkut tosi lyhyessäkin ajassa) varmasti koukkuun. Ja irti pääsy onkin kova homma...
voi (yleensä) väkisin pitää erossa pullosta. Itse päätös on tehtävä. Siis onko tärkeämpää se, että itsellä on hyvä (?) olo, vai soisiko sen lapsellekin. Toivottavasti löydät paremman ratkaisun..
Lääkkeet ja viina ei sovi yhteen ja saatat pilata esim maksasi vetämällä näitä kahta yhtä aikaa, puhumattakaan aivoistasi??! Älä ainakaan lasten aikana ota tuollaisia yhdistelmiä! Xanorit pois tuollaisilta idiooteilta!