Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt on ikkuna säpäleinä :(

Vierailija
06.10.2010 |

Kyllä liikunta on sitten vaarallista! Jumppasin olohuoneessa synttärilahjaksi saamallani kahvakuulalla. Jotenkin se lipsahti käsistä ja lensi olkkarin ikkunasta läpi. Mies on ihan raivona :(. Uuden ikkunan saantiin voi mennä useampi päivä kun soitteli liikkeisiin. Huoh.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruudun kautta.

ruahhahhahaahahhahahahaha!

Vierailija
2/10 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vaan on välillä polvilumpiot kovilla ku ei osu liikeradat ihan kohdalleen... =0/ Kymppikiloinen tuntuu ihan kivalta tohon poloveen osuessaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla meni lihamyllyyn ihan joku muu kuin liha. Millähän sen muovipulikan saa pois? Mies vaan hekottaa. yhym

Vierailija
4/10 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies olis nauranut ihan hulluna. Eihän tosta nyt voi suuttua, vahinko on vahinko.

Vierailija
5/10 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sori,mutta voin sielunisilmillä nähä tapahtuman!

Vierailija
6/10 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lommon kun naapurin ukon auton puskuriin raapasi ja meikän UKKO OLI IHAN RAIVONA!sanoin että eka kerta mulle kuin noin kävi,hän ite on useammin töppäillyt,enkä oo karjunu sille raivona.On se nyt lauhtunut kun huomas ettei maali kuitenkaan lähtenyt.

Vierailija
7/10 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvakuulalla harjoittelu on yleensä toiminnallista ja vauhdikasta, ja sillä harjoittelevat pitävät kuulaa erittäin monipuolisena harjoitusvälineenä jonka avulla voi lisätä voimaa, nopeutta, kestävyyttä ja tasapainoa. Sen hallinta vaatii kuitenkin hyvää tekniikkaa, ja väärin käytettynä saattaa olla suorastaan vaarallinen.

Vierailija
8/10 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies olis nauranut ihan hulluna. Eihän tosta nyt voi suuttua, vahinko on vahinko.

ettei uusia ruutuja ehkä saadakkaan heti huomenna :(.

ap

Vierailija
9/10 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei uusia ruutuja ehkä saadakkaan heti huomenna :(. ap

Pahvit vaan ikkunoihin tai sitten soittelette ympäriämpäri jos joku ne pystyis toimittamaan ja asentamaan jo huomenna. Ei tossa kyllä mikään raivoominen auta. Ymmärrän että harmittaa mutta että raivoo?

Vierailija
10/10 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nähdä ap:n sieluni silmin kahvakuulalla jumppaamassa ja sit se kuula lentää viuuuuhh ikkunan läpi! :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi