Ostaisitko 100 euron kengät koululaiselle?
Kommentit (50)
Ei mun mielestä 100 euroa ole paljon kengistä. Joku valitti että menee niin vähän aikaa. Kyllä talvikenkiä yleensä pidetään monta kuukautta, jos sen satasen jakaa niillä kuukausillä niin eihän sehän on ihan pikkusumma minkä tekee.
Lapsilisät on lapsia varten ja meillä ne myös lapsiin käytetään ja vähän ennemmänkin.
En osta edes itselleni, ja itse sentään käytän samoja kenkiä vuosia. Max. lasten kenkähinta on 50 eur.
Mä olen aina panostanut kenkien laatuun, sekä itsellä että lapsilla.
Väitän, että minäkin olen hintatietoinen, mutta näytäpä sellainen 43 koon kenkä, jota voi alakoululaiselle harkita ja maksaa alle sanotaan nyt vaikka 60 euroa ja siinä on joku lämmin vuorikin. Goresta nyt puhumattakaan.
Ovat sellaiset pitkät varsikengät, eli ei ihan nilkkurit, vaan pidemmät ja nauhoille (sellaiset venyvät kumilankanauhat oli näemmä). Mun tytölle sopii toi kavatin lesti hyvin, siksi niitä olen ostellut. Ja harmitti kun koot loppuivat aikoinaan 33 seen. Ilahduin kun huomasin, että on tullut vähän lisää valikoimaan ja nämä kengät vaikuttavat hyviltä.
Isoveikan "siroon" 43:seen ei taida enää kavatilta löytyä kenkiä ;)
..mutta kerro nyt ihan konkreettisesti mitä tarkoitat? Minäkin olen mielestäni ostanut ihan laadukkaita sandaaleita, mutten ole koskaan yli 60 euroa maksanut. Mikä niissä yli satasen sandaaleissa on selvästi parempaa?
esim. goretex-kenkiä suoraan kaupan hyllyltä, jotka listahinnaltaan olisivat vaikka tuon 60€.
Sen sijaan vähän vaivaa näkemällä esim. alennusmyynneistä ja kampanjoista ostamalla alle 80 eurolla löytyy valikoimaa jo runsaasti.
Väitän, että minäkin olen hintatietoinen, mutta näytäpä sellainen 43 koon kenkä, jota voi alakoululaiselle harkita ja maksaa alle sanotaan nyt vaikka 60 euroa ja siinä on joku lämmin vuorikin. Goresta nyt puhumattakaan.
..mutta kerro nyt ihan konkreettisesti mitä tarkoitat? Minäkin olen mielestäni ostanut ihan laadukkaita sandaaleita, mutten ole koskaan yli 60 euroa maksanut. Mikä niissä yli satasen sandaaleissa on selvästi parempaa?
Alle 40 eurolla sain taas vettäpitävät kengät, samaa mallia kuin omani ovat. Ja jalka ei enää kasva, joten mennee varmaan ihan hyvän aikaa.
meinaatteko, että ostaisitte minun sijassani 500-1000 eurolla talvikenkiä (siis jos tarvii varakengätkin)?
Tietysti hyvät Eccon talvikengät saattaa kestää seuraavallekin lapselle, tosin sitähän ei suositella, että kenkiä peritään isommilta, mutta kuitenkin?
Tämä on ihan polttava kysymys mulle. Voi olla että varaakin olis, mutta silti, kuulostaa isoilta summilta laittaa kenkiin. Plus siihen vielä kaikki muut talvikamppeet sekä sukset ja luistimet päälle.
Terv. ap, jonka mielestä 100 euron kengät ovat jo liian kalliit lyhyen käyttöiän vuoksi
Minun tokaluokkalaisellani on todella erityisen kapeat jalat, eikä hänelle löydy kenkiä kuin tuosta yli 100e:n hintaluokasta.
Tottakai ostaisin halvempia, jos vain löytyisi (ostan käytettyjäkin, jos löytyy sopivaa), mutta kun niitä ei ole.
Pienemmille ehkä onnistuukin, mutta entä noille isommille? Esim. mä tein nyt loistavan löydön eli löysin Vikingin goret alesta, mutta ei se -20% tai -25% hirveästi lohduttanut, kun niiden normaalihinta oli 119. Mut olihan ne nyt oikeasti tosi halvat, koska Eccon vastaavat olis maksaneet 179! Ja Stockalla olis ollut kans kahdet goret ja ne olis ollut 149 ja 159.
meinaatteko, että ostaisitte minun sijassani 500-1000 eurolla talvikenkiä (siis jos tarvii varakengätkin)? Tietysti hyvät Eccon talvikengät saattaa kestää seuraavallekin lapselle, tosin sitähän ei suositella, että kenkiä peritään isommilta, mutta kuitenkin? Tämä on ihan polttava kysymys mulle. Voi olla että varaakin olis, mutta silti, kuulostaa isoilta summilta laittaa kenkiin. Plus siihen vielä kaikki muut talvikamppeet sekä sukset ja luistimet päälle.
Enkä ymmärrä oikein, on varaa mutta oot vaan pihi, niinkö?
On se nyt aika tärkeää että lapsi kulkee hyvissä kengissä.
Käytä lapsilisät lapsiin.
Olen vaan yllättynyt että nykyään hyvän vanhemmuuden mitta on se, kuinka kalliit kengät ostetaan.
Täytynee sitten huomenissa lähteä koko porukan kanssa tekemään kenkäkauppias onnelliseksi.
mutta mulla on lapsia 4 ja en koskaan ole ostanut edes lähelle 100 € kenkiä, en edes 50 €, lapset ovat käyttäneet käytettyjä kenkiä myös, ja joskus jopa liian isoja ja muutaman kerran niitä lemppareita liian pieninäkin. Vaikka löytyy hienoa nahkakenkää, niin on myös markettilenkkaria...
Lynkatkaa mut!
Sen sijaan vähän vaivaa näkemällä esim. alennusmyynneistä ja kampanjoista ostamalla alle 80 eurolla löytyy valikoimaa jo runsaasti.
Mistä sitä tietää, minkä kokoinen se lapsen jalka on seuraavana vuonna?!
Jos on oikein onnea, edellisen kauden kengät menevät nippanappa joulukuun loppuun, silloin voi päästä käyttämään hyväkseen alehintoja.
Ja kampanjat eivät meillä paljon auta, niissä kun on aina tarjolla Vikingiä ja Eccoa, ne eivät meidän kapeajalkaiselle sovi.
Mun mielestä kengät on niitä joissa ei pihistellä. On kyse kuitenkin jaloista joiden pitäis kantaa mahdollisimman kauan. Mä en todellakaan rupea pilaamaan niitä huonoilla kengillä, liian pienillä, isoilla tai linttaa astutuilla.
Saako kysyä, että minkä kokoiset Kavatit löysit tuota nettikaupasta? Ja minkälainen malli? Oliko saapas?
Pikkuinen meillä onneksi pikkujalkainen, joten tulevaisuus hänen osaltaan ei ole niin vaikea kuin tuon isoveikan "siron" jalan kanssa.