Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten teet tämän? Mieheni omituinen tapa.

Vierailija
06.10.2010 |

Olemme olleet yhdeksän vuotta naimisissa, meillä on kolme lasta. En ollut ennen miestäni koskaan kuullut, että joku taitteklee vessapaperin ennen käyttöä ja kääntää sitten vielä sitä muutaman kerran. Säästyy kuulemma paperia ja hänelle lapsena opetettu kyseinen tapa.

Tekeekö joku muu oikeasti näin? Olin hämmästynyt, kun kerran satuin käväisemään vessassa kun miehelläni taitteli huolellisesti paperiaan.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä kukaan kyllä ole opettanut. Onhan se varmaan omituista jos itse olet aina tehnyt asian jotenkin muutoin. Mitä tuosta?

Vierailija
2/23 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

läpi jos ei taita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut kyllä taittelen ja taita uudestaankin.

Säkö pyyhit sitten ryppyiseen paperitolloon?

Vierailija
4/23 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

montako arkkia itse käytät?

Vierailija
5/23 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytetään ohutta paperia, jota otetaan metri ja rutataan mytyksi. Suomessa ostetaan vahvaa paperia, jonka voi taittaa pariin kertaan jos haluaa :D

Vierailija
6/23 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sinä sen teet?

Vierailija
7/23 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla on tarve muutenkin kertoa aina kaikki vessa-asiansa, on vankkumattomasti sitä mieltä, että YKSI palanen vessapaperia riittää hätään kuin hätään.

Vierailija
8/23 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä sinä sitten teet, ap?

Pyyhit yhdellä palallako?

En käännä kyllä toisinpäin, todellakaan.

Vierailija
9/23 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja otatte sitten toisen jos tarvitsee? Tosin niin mäkin otan lisää paperia jos tarvitsee, ja taittelen paperin, en tosin käytä siihen kauheasti aikaa ja vaivaa.

Vierailija
10/23 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

isommalla hädällä otan n. kolme palaa jotka taittelen / ruttaan. Sitten kun olen kerran pyyhkinyt taitan vielä paperit kerran kahtia ja pyyhin puhtaaseen kohtaa vielä varmistukseksi uudestaan, vaikkei ehkä tarttisikaan.

Vierailija
11/23 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täähän onkin mielenkiintoista. Mua kiinnostaa tietää, miten ap pyyhkii pyllynsä. Ite otan aina kaksi palaa kerrallaan ja taitan ne kaksi kertaa, sitten kun olen sillä kerran pyyhkinyt, taitan vielä kerran ja pyyhin uudestaan. Joskus saatan taittaa vieläkin kerran, mutta silloin se pala on jo kyllä aina luvattoman pieni.

Vierailija
12/23 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

SIis ne kaksi palaa taitan alkuun toisiaan vasten, sitten puoliksi ja sellaisella pyyhin ensin.

Tässä moninkertaisessa taittelussa on tosiaan kaksi pointtia:

1) paperia ei kulu ihan hirveän paljon

2) pönttö ei mene tukkoon.

Vierailija
13/23 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täähän onkin mielenkiintoista. Mua kiinnostaa tietää, miten ap pyyhkii pyllynsä. Ite otan aina kaksi palaa kerrallaan ja taitan ne kaksi kertaa, sitten kun olen sillä kerran pyyhkinyt, taitan vielä kerran ja pyyhin uudestaan. Joskus saatan taittaa vieläkin kerran, mutta silloin se pala on jo kyllä aina luvattoman pieni.

AP kerro miten sä sitten oikeen pyyhit?!

Vierailija
14/23 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin taittelen paperin jotta sormet eivät likaannu ja paperia ei tarvita isoa tolloa.

Vierailija
15/23 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä useampaan kertaan.

Vierailija
16/23 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitan aika monta palaa ja kastelen hanan alla. Kuivalla paperilla takapuolen pyyhkiminen on äärimmäisen kammottavaa!

Mutta en koskaan taita paperia uudestaan käytettäväksi, siinä viimeistään sotkee kätensä.

Vierailija
17/23 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan pesen aina takapuoleni.

Vierailija
18/23 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesihän on samanlainen kuin minä (mies minäkin). Otan muutaman palan paperia, ruttaan sen tolloksi ja pyyhin (takakautta) yhden kerran. Jos on niin sanotusti tullut reilummat satsit, en katso paperiin lainkaan, vaan heitän sen vain pönttöön. Sitten otan uutta paperia. Kun parin pyyhkäisyn jälkeen alkaa tuntua siltä, että suurimmat tuli jo pyyhittyä, vilkaisen paperiin nähdäkseni, vieläkö jotain tarttui. Jos tarttui (kuten yleensä käy), taittelen saman paperinpalan ja pyyhin uudelleen. Saatan joskus taittaa sen vielä uudestaan, jos se onnistuu. Jos ei, otan uutta paperia.

Joskus paskaa on takapuolessa enemmän ja joutuu pyyhkimään tavallista "syvemmältä". Silloin teen joskus (aika usein, mutten aina) niin, että nousen lopuksi vielä seisomaan hiukan kyykyssä ja pyyhin syvemmältä pakaroiden välistä. Lopetan pyyhkimisen vasta, kun paperiin ei jää enää hitustakaan ulostetta.

Joskus huuhdon myös käsisuihkulla, mutta niin teen ehkä kerran viidestäkymmenestä.

Vierailija
19/23 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan pesen aina takapuoleni.

Pesetkö myös silloin jos käyt kusella?

Vierailija
20/23 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pyyhin pissan myös tuolleen taittamalla, mutta jos tulee paskaa niin käytän käsisuihkua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän