G: Lempiohjelmasi kautta aikojen?
Kommentit (14)
mutta brittisarjoista tykkään eniten.
Juonenkuljetus oli huimaa, vaikka järjellistä lopetusta olikin sitten turha toivoa. Sopranos ja Mullan alla sen jälkeen. Muuten olen aikoinani tykännyt Twin Peaksista, Salaisista kansioista, Villistä Pohjolasta yms. oudommista jutuista. Nyt olen alkanut katsoa Nurse Jackieta ja Hungia, mutta eivät ne nyt ainakaan vielä ole vetäneet tiukemmin mukaansa.
on sellaisia, joita jaksaa katsoa vaikka ne jo osaisi ulkoa.
tässä mielestäni parhaimmat: Sopranos, Lost, Rimakauhua ja rakkautta, Täydelliset naiset, Twin Peaks, Salaiset kansiot ja True Blood.
Lostin ekat tuotantokaudet oli hyviä, mutta loppu oli typerä. Minäkin olisi osannut kirjoittaa paremman käsikirjoituksen siihen.
Twin Peaks, Villi Pohjola, Kotikatu.
Kaikki kokkikilpailut seuraan aina.
ainoa sarja joka piti saada dvd kotiin :)
- Sä et tarjoile? Sä et tarjoile?! Nää on ilmasen viinan bileet! Selitä mulle miks sä et tarjoile! Nää on ilmasen viinan bileet!!
- Anna tuoppii sitä punkkua!
Huh, ihan parhautta :D
paras komedia SATC. Ylipäätään lähes kaikki HBO:n sarjat on kärjessä.
Alkuperäinen Law & Order (Kova laki), Sex & the city (sinkkuelämää), Cold feet (rimakauhua ja rakkautta), King of queens (kellarin kunkku), , suomalaisista Kotikatu...
lempisarjana lapsesta saakka metsolat ja nytkin katselen niitä dvd:ltä on vaan niin ihana :)juu ja en ole mikään kalkkis vaan reippaasti alle 30 :D