Vaasasta ihana työpaikka?!
Olen lukenut työpaikkailmoituksia tuhansia päivittäin yi 5 vuotta. Vaihdoin työpaikkaa muutama vuosi sitten oltuani yli 10vuotta samassa paikassa (kauppa). Nyt 2 vuotta toisessa paikassa ja se on niin kauheaa kun olla ja voi. Mistä löydän mukavan työpaikan jossa puolet päivästä ei mene juoruilemiseen? Mieluummin olen hiljaa koko päivän kuin kuuntelen kanalaumaa. Palkkani on nyt lähes 3000e niin se on ainoa ehto, etten taloudellisesti voi mennä mihinkään 12e/h paikkaan. Mutta jos nyt 15e/h saisi niin sekin olisi jo vaihtoehto. Auttakaa mua ja heittäkää kommentteihin työpaikkoja missä on hyvä olla. Olen ahkera _oikeasti_! Tietokonehommat ei kiinnosta 8h/päivässä, vaan haluan tehdä jotain! Mitä esim kokoonpanotöistä maksetaan?
Kommentit (15)
No Aino järkevä on pk seutu. Laivalle? Ota vaikka viikonloppukeikka niin voit kokeilla
Kokoomateos ei tuo kolmea fonaa ja on tylsää
Vaasassa ei ole muuta hyvää kuin ohikulkutie.
Kokoonpanija
(34 ilmoitettua palkkaa)
Mediaanipalkka
2 200 €/kk
Pienempi kuin Oikotien datan mediaani (3 250€/kk)
Keskipalkka
2 275 €/kk
Pienin-suurin
1 400-4 700 €/kk
Sujuuko ruotsi? Muutoin ei Vaasassa duunia saa, paitsi tietysti kiinalaiset.
Vierailija kirjoitti:
Sujuuko ruotsi? Muutoin ei Vaasassa duunia saa, paitsi tietysti kiinalaiset.
Ruotsi sujuu, esimieskoulutus, ikä alle 40, kaupanalalla 20vuotta, perhe ja talo ym löytyy. Koen olevani tavallinen keski-ikäinen jolla kaikki asiat hyvin ja kotona opetettu tavoille ja työmoraalia löytyy. Haluaisin löytää työpaikan jossa saa tehdä töitä ja siitä maksetaan.
En halua enää Crm.ää , superoffisea tai SAPia 8h päivässä. Niin ja haluan tehdä töitä täyden työviikon. Mol, oikotie, duunitori, luen kaikki ilmoitukset joka päivä 2kertaa. Etsin hyvää ja mukavaa työpaikkaa ja olen valmis raatamaan jos sitä joku myös arvostaa.
Millaisessa työssä nyt jos siellä vaan juorutaan? Että tiedän välttää, itsekin haen työtä Vaasasta.
Vierailija kirjoitti:
Millaisessa työssä nyt jos siellä vaan juorutaan? Että tiedän välttää, itsekin haen työtä Vaasasta.
Pieni paikka, johon ei aukeaisi tilalleni paikkaa, koska pitävät perehdyttämistä liian haasteellisena. Työ siirrettäisiin muualle Suomeen missä enemmän resursseja .
No Ootko kaukana pk seudusta ?
Jos on jo perhe ja talo niin on vaikea lähteä muualle
Metrossa näkyi mainos työnhausta Vaasaan. Sen mukaan Vaasassa saa kaikki tunteet näkyä. Vähän arveluttavaa, jos kaikki tunteet saavat näkyä työpaikoilla. Pysyn Helsingissä, mun työpaikalla kuitenkin vähän hillintään tunteitten ilmaisua, pysytään kohtuullisen asiallisina.
Vierailija kirjoitti:
No Ootko kaukana pk seudusta ?
Jos on jo perhe ja talo niin on vaikea lähteä muualle
Niin, kysymyshän kuului, että mikä olisi ihana työpaikka Vaasassa?
Eli jos sulla on mielestäsi hyvä työpaikka Vaasassa ja suosittelisit sitä muillekin, niin heitä kommenttikenttään työpaikan nimi.
En pelkää työtä, vaan työpaikan ilmapiiriä. En halua työpaikkaan, mikä on samanlainen kuin nykyiseni , missä kukaan ei voi hyvin.
Seinäjoella ja kokkolassa enemmän valinnanvaraa..Vaasa on vähän syrjässä